dinleyin ve kendinizden geçin :*

23 Aralık 2015 Çarşamba

Yeni Yıl Mimi

hele hele hele hele mim gelmiş



     O gayciğim dur durak bilmemiş yeni yıl bitmeden hemen bir mim dayamış bizlere pıtırcıklar ( keşke başka bir şey dayasaydı dediğinizi duyar gibiyim :D)
kendisine teşekkür ediyorum ve mim kurallarını hatırlatarak soruları cevaplamaya başlıyorum. bu arada soruları elimden geldiğince samimi bir şekilde gır gır yapmadan cevaplamaya çalışacağım :)
*mimi size paslayan kişiye teşekkür edip nezaketen birkaç cümle bir şey yazın, elinize yapışmaz mikroplar. Daha sonra şu yukarda gördüğünüz hafif iç gıdıklayıcı fotoğrafı kullanmak zorundasınız başka fotoğraf kullanmak ya da hiç kullanmamak yasak :D :D :D son olarak mimi 4 kişiye kolileyip yollayın :D
2015 yılı benim için;
Vallaha bu yıl benim için yılmaklarla ve koca koca diye inlemekle geçti. Bolca acı çektim ciddi anlamda. yeni deneyimler kazandım biraz zor yoldan öğrenilmiş olsa da. travmatik bir yıldı ya üzerinde fazla durmak istemiyorum bu lanet yılın. erkekler bile tükendi bu yıl piyasada aaaaaayyyy (neden yırtındım bilmiyorum) :D
2016 yılı benim için;
önümüzdeki yıldan çok ümitliyim çünkü yılı oluşturan sayı çift. bkz 2016 çift bir sayı ve genelde çift sayılı yıllar benim için hep çok daha güzel geçmiştir. bu yıldan dileğim okuldan mezun olabilmek, konservatuvar kazanabilmek, zengin olabilmek ve en ama en önemlisi yakışıklı bir koca :D :D :D cidden başka bir şey istemiyorum. sağlık da önemli tabii, ama onu yıla yük etmeden başımın çaresine bakmaya çalışırım yani :D
2015 yılındaki Dünya ve Türkiye;
o kadar boktandı ki anlatmaya kelimeler yetmez. süper güçlerim olmasını en çok arzuladığım yıllardan bir tanesiydi. diğeri gezi zamanıydı :D yıl içinde yaşanmış boklukların ayrıntılarını vermeme gerek yok sanırım zaten bütün dünya bizi, biz dünyayı konuşuyorduk. kimsenin eceliyle öldüğüne inanmadığım bir yıldı.
2016 yılındaki Dünya ve Türkiye;
tahminimce 2015 yılından daha bok olacak. bize şöyle okyanus ortasından bir ada mada ayarlasalar da biz gidip orda yaşasak o kadar mükemmel olur ki. Umarım her şey yoluna girer tabii ki ve tüm dünyada barış rüzgarları eser. kimsenin ölmediği bir dünya için...
2015 yılındaki sevgilim, sevgililerim;
inanır mısınız sevgilileri bırak sevgilim bile yoktu. sadece bir tane flörtüm oldu, ki ara ara yazışıyoruz ama hiç kaile almıyorum. o da beni fazlasıyla üzdü, yaktı, yıktı gitti yani. acılarıma acı ekledi şerefsiz.  böyle odun öküzler zaten hep beni bulur. bak yine çok sinirlendim. 
2016 yılındaki sevgilime, sevgili adayıma;
Aşkım inan seni elimden geldiğince aldatmamaya çalışacağım. sokakta beyfendi, mutfakta aşçı yatakta ise tam bir orospu olacağıma ayrıca söz veriyorum. Güçlü kuvvetli kaslı kollarının arasından kaçmayacağım, istediğin gibi canımı çıkartabilirsin. kredi kartına çok yüklenmeyeceğim söz. kıskandığım zaman karşı tarafı tekme tokat dövmeyecek sadece sana trip atacağım iki gözüm önüme aksın. daha ne diyeyim sana orospu çocuğu gel artık her nerdeysen. ( biraz rahatladım sanki kız :D )
2015 yılındaki sex hayatım;
yılın ilk 5 ayı tövbeliydim sonraki  5 ay ilk beş ayın hıncını çıkartacak derecede kışkırtıcı, aksiyonlu ve şehvetli geçti. Seksin kendisini kıskandıracak sevişmelerim oldu. ilk kez balkonda seviştim gündüz gözü. en uzun ön sevişme olayını bu yıl yaşadım. hayatımdaki en ama en en en büyük penisi bu yıl bursa'da gördüm. iyiydi ya ama yorucu ve yıpratıcıydı. Kasımdan beri de işte yine tövbe ettim kendimi nadasa bıraktım :D :D
2016 yılında olmasını istediğim sex hayatım;
belki inanmayacaksınız, ama eğer olursa kendimi sadece sevgilime adamak istiyorum. Varımı yoğumu bütün tecrübemi onun için kullanırım yatakta.
Piyangodan parayı vurursam;
dünyanın götüne parmak atarım. Allah biliyor da bana vermiyor. yemin ederim o para bana çıkarsa bunu anlarsınız, haberlerimi duyarsınız. emin olun size de el atarım kız korkmayın :D
Son olarak yukarıdaki eleman ile yılbaşında yalnız kaldınız,
niye bilmiyorum ama yukardaki eleman bana çekici gelmedi çok, ama diyelim ki kaldık. flört ederdim önce bolca ve manevi açlığımı giderirdim. sonra uzun bir ön sevişme sonrası saatler tam 00.00 olunca içime alırdım adamı :D :D :D
peki bakalım, mimi kimlere paslasam :D
* Öncelikle bebeğim çürük vişneme paslıyorum :D
* ikinci olarak Tiffany bacıma paslıyorum :D
*üçüncü olarak yeni pıtırcıklardan exodya ya paslıyorum :D
* ve son olarak da bence bu mime en çok onun ihtiyacı var pistise fişekliyorum :D

4 yorum:

  1. bebeğim mimine sağlık, umarım 2016 yılı dilediğin gibi geçer :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim bunları daha yeni cevaplıyor oluşumun rezilliği peki :D :D
      o gayciğim inan dilediğim geçmedi, bok gibiydi. önümüzdeki yıl daha içten dile bunu benim için :D

      Sil
  2. "Pistis'in Sex Anıları, Cilt 2" yazmasın sonra :D (ben bilmem sadece merkezde o oturuyordu taaa ne zamanki blogger buluşmasında, otoban muhabbeti vardı ama kimin hikâyesiydi bilemöyörööm)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha pistis 5.cildi yazıyor şu anda vidacığım biraz geriden takip ediyorsun sanırım. yetiş :D :D :D

      Sil