dinleyin ve kendinizden geçin :*

8 Aralık 2015 Salı

Çok Yakında


     Merhaba aşklarım, pıtırcıklarım, ponçiklerim... nasılsınız? ben çok iyi değilim çünkü genlerimde acı çekmek var, bu yüzden hayatımda hiçbir bok olmasa bile sahipsiz acılar çekiyorum. Mesela boş vakitlerimde olmayan sevgilim için acı çekiyorum falan. bu kafayı anlayamazsınız çok başka bu :D

     7 aydır falan ortalarda yokum ve bunun vicdan azabının acılı farkındalığıyla salınıyorum etrafta. ha hiç mi bir şey geçmedi başımdan, çok geçti. Sanırım sadece doğru zamanı bekliyorum anlatmak için, çünkü şuna inanırım bilirsiniz, ''Yazılacak her yazının, okunacak her kitabın bir zamanı vardır.''

     Ara ara bakıyorum yeni pıtırcıklar düşmüş piyasaya, umarım uzun ömürlü olurlar ve benim gibi yılmazlar bir süre sonra :D bu konudaki yani yılmadan devam edebilen istikrarları konusunda Bigay  ve o gay ben de 'ye sonsuz saygı ve sevgilerimi gönderiyorum burdan :D (not: ikisinin de artık bir gözü toprağa bakıyor, çok yaşlandılar ahahahaha)

     Yeni yazılarımla umarım en kısa zamanda aranızda olacağım. hatta Aileye açılma ve ayakta kalma rehberi dersinden sonra ikinci bir dersle gelmeyi düşünüyorum.

CİNSEL SAĞLIK DERSLERİ'ne çok yakında başlayacağız ve hem kendi başımdan geçen hem de tanık olduğum konularda sizlere yol gösterebilmeyi istiyorum. Her zamanki gibi bir vize ve bir final olacak. Başarılar şimdiden

öpüyorum kocaman hepinizi :*

Not: Hala bekarım, kendine güvenen koca adaylarını bekliyorum.

2 yorum:

  1. kuzum benim blog 5. yaşını dolduruyor artık tabiisi yaşlanıcaz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok sen daha bize gömersin vallaha :D :D :D
      (tek harf nelere kadir görüyor musun) :*

      Sil