dinleyin ve kendinizden geçin :*

29 Kasım 2014 Cumartesi

Bana Yine MiM Fişeklemişler!


Uzun zamandır camiadan uzak kalmıştım pıtırcıklar evet, haklısınız. Camianın yokluğumu hissettiğinden emin değilim zaten. Werther kim ki Werther ölsün zaten. (tripatar makinesı gibiyim yalnız) 
Sevgili Exodya'cığım bana Mim atmış sağ olsun. şimdi onu cevaplayacağım. Bakalım fişeklenen mimin soruları nelermiş :D

1) Hiç homofobiye/transfobiye uğradınız mı?

Ahaaaayy şaşırdın sen heralde :D tabii uğradık annem hem de en babasından. Her zaman söylerim ilkokul ve lisenin acımasızlığını hayatın hiçbir kesiminde kolay kolay tadamazsın tekrar diye. aynı zamanda günlük hayatta da karşılaşıyoruz bu durumlarla. Homofobi dediğimiz şey sonuç olarak kabullenilemeyen bir durumun kişide oluşturduğu duyguysa, homofobiye uğramaksa bu duyguların bize yansıtılışı olmalı. bunun ışığında homofobiye sadece sözle uğranmaz. bir bakış, bir jest, bir mimik, bir saç savruluşu vb gibi durumlarla da ortaya çıkabilir. tabii  ben bu durumlarda naparım, itinayla yolarım :D

2) Peki, hiç homofobik/transfobik davranışlarda/söylemlerde bulundunuz mu?

Bunu herkes yapmıştır sadece ben değil. kendinizi tam anlamıyla kabul edemediğiniz zamanları hatırlayın bir. hiç mi kendinizden nefret edip adını koyamadığınız saçma sapan tiksinme duygularında boğulmadınız. aslında en başta kendimize yaptık bunları, daha sonra başkalarına. ben hiçbir zaman transfobik bir eylemde bulunmadım, ama nedendir bilmiyorum ama bir süre öncesine kadar zırıl bacılarımı içten içe ezerdim :D hepsinden özür dilerim. hepiniz benim bebeklerimsiniz pıtırcıklar :*

3) Bir LGBTİ tarafından homofobi/transfobi yapılabilir mi?

Aaaaaaa çok tatlı bir soru. Evet yapılır, hem de Allah'ına kadar yapılır küçük kız :D çok basit bir örnek vereceğim. bugün kişileri maskülen ve feminen diye ayırabiliyoruz. ''Feminenler uzak dursun'' diye sosyal ağlara ibareler koyabiliyoruz. bunlar aslında bizim de kendi içimizde yaptığımız ötekileştirmeler. bizler sadece toplum tarafından ötekileştirilen bir dezavantajlı grup değiliz; aynı zamanda kendi içimizde bunu yaparak işleri daha da zor bir hale getiriyoruz. Bu konulan ibarelerin sebebi ne peki? tabii ki korku ve kıt anlayışlar.
- Ben kadın gibi davranan birisini isteseydim zaten gider bir kadınla beraber olurdum.
- Ben yanımda öyle birini dolaştıramam bir gören olursa ne derim beni anlar.
Anlasa da anlamasa da öylesin zaten kevaşe daha neyin tribini yaşıyorsun :D

4) Homofobik/transfobik söylemlerle karşılaşınca ne yapıyorsun?

Ne yapacağım, tabii ki perdelerimi kaldırım ikinci kimliğime bürünüp önce dilini kopartırım sonra bacaklarını ayırır sonra ayırdığım o bacaklarıyla bütün dişlerini eline veririm ^_^
Tabii ki bu en son kısım ahahhaha :D yani önce mesleki disiplinimin bana verdiği yetkiyle tam bir profesyonel gibi dinler ve soru sorarım gördüğüm ilk açıkta bombayı patlatır, kişiyi 100 yıl sürecek bir yalnızlığa mahkum ettikten sonra catwolk yaparak ordan uzaklaşırım :D :D :D

5) Ailene/arkadaşlarına açıldığında fobik durumlarla karşılaştın mı?

Çoğunuz biliyorsunuz ben önce ailesine daha sonra arkadaş çevresinin bir kısmına açılmış birisiyim. bazı şeyleri biraz tersten yaptım yani. Bugüne kadar açıldığım arkadaşlarımın hiçbirisinden fobik bir durumla karşılaşmadım, ama ailem bunu bana fazlasıyla yaptı. özellikle annem zamanında kalbimi çok defa kırdı, ama kullandığı cümlelerin beni bilerek kırmaya yönelik olmadığını bildiğimden onu affetmem kolay oldu. birbirimizi anladık. esprilere gelince, ben zaten kendisiyle dalga geçebilen bir insanım arkadaşlarımla güleceğim bir ortamda espri yaparım yapılmasına da ses çıkartmam. bunları fobik söylemler olarak değerlendirmem, çünkü dile getirilen şeyler artık kabullenilmeye hazır şeylerdir ve konuşulması beni mutlu eder. olaylara sadece kötü tarafından bakmayın pıtırcıklar. İnkar edilenler, konuşularak kabul edilirler :)

 6) Bu konudaki son sözlerin?

Bu mimki programımızın sonuna geldiğimiz şu kelimelerde bana mimi paslayan tahtımın kuvvetli varisi Exodya'cığıma teşekkürü tekrar borç bilirim. bunun haricinde aslında söylemeye çalıştığım şeylerin özeti şu; Ne bizim yaptıklarımız kimseyi öldürür ne de bize yapılanlar ya da söylenenler. bunların sadece bizi güçlendirmesi lazım. bugün cevap veremediğiniz şeylere yarın cevap verebilecek kudrete sahip olun. bugün savaşamayacağınız bir şeyle yarın savaşabilecek güçte olun.

7) Kimleri mimlemek istersin?
Ahaaaaayyyyyy en sevdiğim soru :D düşünelim bakalım bi :D

Tabii ki öncelikle trip atmak babında beni unutmuş üzerime kepçe kepçe kum dökerek beni gömmüş olan bir blogger olan O gay ben de ' ye paslıyorum. (kesin sorulara bir kulp bulur ama neyse adet yerini bulsun)

İkinci olarak bu mimi çürük vişne'me paslamak istiyorum. kendsi 
sahalara geri döndü ve beni mutlu etti. sarışın mavi gözlü zaafımın adıdır kendisi bu arada :D

üçüncü olarak bu soruları cevaplamaktan çok memnun olacağını tahmin ettiğim birisine yani tiffaniy'ciğime paslıyorum. 


Hepinizi çok seviyorum pıtırcıklar, öpüldünüz :*

12 yorum:

  1. Haa kuvvetli varis derken? Başak varis mi var? Varsa ayırayım bacaklarını ikiye hemen. Bak çok ciddiyim hemen ayırayım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vallaha başak mı aslan mı bilemeyeceğim ama var evet ahahahahaha :D :D :D
      Sen sıkı çalış ben seni izliyorum :*

      Sil
  2. Mimi okurken neşeni hissetim sankim. Böyle güle oynaya cevapladın gibime geldi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gayet iyi ve neşeliyim. sağ olsun enişten beni neşelendiriyor ahahahaha :D

      Sil
  3. Ayh oh be. Şu bloğa ne zaman yazı düşecek acaba diye götümü yiyordum burda. 4 ağustostan 26 ekime kadar yazı yazılmadı buraya. 26 ekimde yazılan yazıyı buralara pek uğrayamamam sebebi ile 4-5 gün sonra fark ettim. Önce bir inanamadım tabi ki. Gözlerimi açıp kapattım baktım yazı hala orda sonra ellerimle gözlerimi iyice ovuşturdum baktım hala orda. Sonra da okudum tabisi. Ama yorum bırakamadan kapatıp gitmek zorunda kaldım. Bugün de bu mimi görünce böyle bir musmutlu oldum. Pıtırcık yavaş yavaş geri mi dönüyor ne (: :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tatlı sabrın ve bekleyişin için :) elimden geldiğince buralara dönmeye çalışıyorum. seviyorum burda yazmayı ve okumayı.
      kendine dikkat et pıtırcık öpüyorum kocaman :*

      Sil
  4. Çok güzel yerlere parmak basmışsın. Ötekileştirmeye hayır deyip kendi içimizdeki ötekileştirmelere devam ediyoruz.

    O zaman ben Nİran Ünsal'ın hocasını alıp gittiği gibi mim'imi de alıp gideyim :| :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha :D teşekkür ederim pıtırcık, beğenmene sevindim :)

      hadi al git diyeceğim ama çoktan hallettin zaten o işi :D

      Sil
  5. Werther pıtırcık, Werther ölmesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de ben ölmeyeyim, ama benim kıymetimi bir bilsinler artık yetheeeerrrr :D

      Sil
  6. ah ah werthercım en ağır triplerinle bana da paslamışsın mim'i. teşekkür ederim. bir önceki konu ile alakalı seni aramak istiyordum ama her seferinde erteliyorum en kısa süre de arayacağım tatlım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim canısı :) bunu yazmanın üzerinden zaten hali hazırda tam 18 gün geçmiş, hala aramadığına göre sen beni çok kolay erteliyorsun!!!!!!!!!
      olsun ben seni seviyorum yinede kendine çok dikkat et öpüyorum kocaman :)

      Sil