dinleyin ve kendinizden geçin :*

18 Haziran 2014 Çarşamba

Hit&Miss



   Merhaba çok pıtırcık bloggerlar ve ponçik okuyucularım. nasılsınız? ben çok iyiyim ve birazdan size tanıtacağım dizi için heyecanlıyım. yeniden. yeniden diyorum çünkü ben bu diziyi teee yıllar önce bir kez daha tanıtmıştım sizlere. neyse tekrarlama ihtiyacı hissettim. lütfen konuyu iyice okuyun :)

Dizimizin ismi Hit&Miss

     Şans eseri keşfettiğim bir dizi kendisi ve inanın çok severek izleyip bitirdim. ilk sezonu 6 bölümdü ve konusunu okuduktan sonra başladığım dizide umduğumdan daha fazlasını buldum izlerken. Ben devamı olur zannediyordum ama malesef mini proje olarak yapıldığını sonradan öğrendim. çok isterdim devam etmesini. 

Dizimizin konusu ise şöyle:

   Dizi, Shameless'ın yaratıcısı olan bir Paul Abbott dizisi . 

   Kiralık katil olan Mia’nın, kimsenin bilmediği bir sırrı vardır. 
Kendisi aslında, transseksüel bir kadındır. Yaşamını bu şekilde idame ettiren karakterimiz, bunalımlı günlerindeyken, eski sevgilisi Wendy’den bir mektup alır. Kanser olan Wendy, Mia’ya, şu anda 11 yaşında olan Ryan ismindeki oğlunun, babası olduğunu söyler.
Dizinin baş rolünde, Oscar adayı ve Altın Küre sahibi olan Chloë Sevigny bulunuyor. Kendisini Big Love‘ dan tanıyabilirsiniz. Bu ismin haricinde, en son Prisoners Wives ta seyrettiğimiz Jonas Armstrong  da dizide yer alan başka bir cevher.
Hit and Miss; aile, cinsel kimlik ve ebeveynliği, Mia karakterinin öldürme iç güdüsüyle birleştiren bir çerçeve içerisinde veriyor bize.  

     Dediğim gibi ben beklediğimden fazlasını buldum. değindiği çok güzel noktalar var ve bazen gözlerimin dolduğu bile oldu. Bence tereddüt etmeyin ve direk izleyin :)
Umarım sizde beğenirsiniz. 
Kendinize çok ama çok iyi bakın pıtırcıklar. hepinizi çok seviyorum :)
 unutmadan, bir de kendinize iyi davranın...
:* :* :* :* :*

5 yorum:

  1. kuzu senin için yazı yazmıştım blogumda okurmusun...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloğa uzun zamandır ilk defa giriyorum hayatım. hemen bakıyorum. öpüldün :*

      Sil
  2. Sonunda tüm yazılarını okuyabildim tamamıyla :) kafamdaki düşünceleri yoruma dökemiyorum şuan ama hayırlısı diyelim ;) diziye de başlayacağım bakalım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tedirgin oldum şimdi :) iyi mi kötü mü bu düşüncelerin yorumu :D
      diziden sonraki düşüncelerini de yaz pıtırcık. öpüldün :*

      Sil
  3. Mimledim seni ama mim'i beğenmezsen cevaplama :)

    YanıtlaSil