dinleyin ve kendinizden geçin :*

16 Ocak 2014 Perşembe

KEZBAN WERTHER'İN EVRİMİ BÖLÜM 3




     Merhaba çok pıtırcık bloggerlar ve ponçik okuyucularım nasılsınız? umarım iyisinizdir ve yolundadır her şey :) 

Ben mi? 

Ben bugün kendimi kayıp şehir atlantis gibi hissediyorum. Varlığı dillerde efsane, ama gerçekliği akıllarda soru işareti olanından...

     Çok uzun zamandır yazmadığımın bende farkındayım, ama nedenini sormayın inanın bilmiyorum. Aslında yazacak malzeme bol ama bir şekilde elim gitmedi işte.

     Sizleri şimdiden uyarmalıyım, çünkü okuyacağınız bu yazı biraz uzun olacak. Elimden geldiğince sizi sıkmamaya çalışacağım ama sıkılırsanız da kaldığınız yeri unutmayın, sıkıntınız geçince dönüp okursunuz :D

                                           *                                      *                                         *

     Kendimi ne zaman kaybettiğimi hatırlamıyorum. Kaçıncı adamda bu kadar kayboldum fark edemedim doğrusu. Gözüm kapalı harcadığım kimdi ya da neydi umursamadım.
Masumluğum, hayallerim, duygularım, enerjim, gençliğim ya da bedenim...
Hiçbir şey aklımı kurcalayıp kalbimi meşgul etmedi.

     Bu sabahki on dördüncüydü... Evet, ilkinin üzerinden tam tamına 13 adam geçmişti, hem de bu kadar kısa bir zamanda, sadece 4 ayda. 

Bilmediğim eller dokunmuştu tenime... 
Tanımadığım nefesler karışmıştı nefesime... 

     Yabancı gözlerde görmüştüm arzulandığımı, ama daha sonra çok tanıdık bir gözde gördüm kendime yabancılaştığımı. 
Aynada gördüğüm şey ben değildim. Hem fiziksel olarak değişmiştim hem de ruhsal olarak. 
Vücudum daha sıkı ve esnekti, gözlerimde gördüğüm şey ise tatmin olmuşluğun ve açlığın getirdiği kibirli bir boşluktu sadece. Durumun en kötü tarafı ise bundan rahatsızlık duyup duymadığımı bilmiyor oluşum.

     İlk deneyimim olarak saydığım arabalı maceramdan sonra hayatım gerçekten değişti, çünkü benim hayata bakışım değişti sanırım. benim için çok özel olduğundan ilk maceramı sizlere çok detaylı anlatmıştım, her şeyiyle... Şimdi sizlere geri kalan 12 adamı anlatacağım. neden 13 değil diye sorabilirsiniz, ki haklısınız da.
13.adam da çok özeldi ve onuda size her şeyiyle anlatmak istiyorum,  ama önce aradakileri kısaca bir halledelim.

     Arabadan inip de eve gittiğim zaman her şey yolundaydı. Pişman, yorulmuş ve dağılmış değildim, aksine yaptığım şeyi tekrarlamak istiyordum. 

Grindırımı açıp yeni insanlarla tanışmayı bekledim. 

     O, bana yazdığında ben başkasından haber bekliyordum aslında. 

Sevgili olacağımızı düşündüğüm bir çocukla yazışıyordum iki üç gündür ve İstanbul'dan gitmeden önceki gün onunla buluşacaktım. o kadar heyecanlıydım ki anlatamam. önce yemek yeyip sohbet edecek sonrada ona geçecektik. konuşmalarımız çok tatlı bir seviyede ilerliyordu, oda bende sevgili arıyorduk ve birbirimizi beğenmiştik. Gün içinde bana buluşamayacağımıza dair bir mesaj attı ve ben yıkıldım. işi çıkmıştı, şehir dışına gitmesi gerekiyordu, akşama yetişmeye çalışacağına söz verdi ve tabii ki yetişemedi. o kadar incinmiştim ki anlatamam. ben de bana yazan diğer çocuğa cevap verdim. kimden ya da neyden intikam alıyordum sanki anlamadım. sonuç olarak o çocuk benim neyim oluyordu da... her neyse.

ADAM 1:     Bu çocuk İtalya'dan yeni gelmişti. paraya bok dahi demeyecek kadar zengin olan birisiydi, ama tipi var mı diye soracak olursanız zerre yoktu. Allahcım çirkin şansı versin hepimize dostlar ne diyeyim. sonuç olarak bende ona bir şanstım yani. boşuna demiyorum, ben çirkinlerin şansıyım diye. bu çocuk ilk defa bana diğer çocuk tarafından ekildiğim gün yazmamıştı tabii. fotoğrafımı gördüğü ilk günden beri, beni ağına düşürmek için elinden gelen her şeyi yapıyordu. Beyoğlu'nda aile apartmanları vardı. gelip beni arabayla almasını söylediğimde gideceğimiz yerin orası olacağını biliyordum. Aslında bu çocuğun İtalya'da bir porsche'u varmış ama gelirken onu yanında getirmemiş, bu yüzden burada kalacağı süre içerisinde kullanmak için aldığı son model başka bir arabayla idare etmeye karar vermiş. Allah'ım sen o paraları kime veriyorsun gör işte :D
     Şimdi sizden bir şey yapmanızı isteyeceğim pıtırcık okuyucularım, ama lütfen beni kırmayın tamam mı? önce birkaç saniyeliğine serçe parmağınıza bakmanızı istiyorum. Tamam, baktınız mı? şimdide yüzük parmağınıza bakmanızı istiyorum. hadi naz yapmayın iki saniye bakıverin. tamam. işte biraz önce bu adamın ereksiyon öncesi ve sonrası haline şahit oldunuz. teşekkürler türkiye :D
     Aslında buluştuğum her adam çok garipti, hepsiyle ayrı maceralarımız var ama o kadar detaylı anlatmak beni de sizi de yorar pıtırcıklar. bu adamın panik atak gibi bir şeyi vardı ve ne zaman sevişmeye başlasa ereksiyon  sorunuyla birlikte kontrol kaybı yaşıyordu hareketlerinde. ben biran bu yanımda can verecek sandım. ay öyle demeyin dostlar; polisler, ağıtlar, ağlamalar, gazeteler, haberler falan kaldıramazdım. gazete haber falan ne alaka demeyin adam size zengin dedim ama tanınmış demedim sanırım, unuttum işte her neyse :D ay şimdi meraktan kudurursunuz siz ahahhah :D ayrıca ben banyodayken bunun amcasının oğlu bastı bizi ya oralar çok ekşınlı ama merak etmeyin bir şey olmadı :D
     işimiz bittikten sonra geri dönüş yolunda bu bana demesin mi, keşke sen benim sevgilim olsan yaşatırım seni. hem maddi hem de manevi anlamda hayat nasıl yaşanırmış gösteririm sana. sevgi değer nasıl verilirmiş o zaman görürdün, diye. ben  şok şok şok oldum. sonra devam etti, on numarasın valla seni kaçıran adamın aklını sikiyim falan diye. bende gaza geldim ve o anın coşkusuyla sik vallaha dedim ahahahaha :D neyse bu adamı daha fazla anlatmak istemiyorum. bu adamdan sonra kendimi sorgulayıp ilk pişmanlığımı yaşadım.

ADAM 2: Bu arkadaşımızla Ankara'ya döndüğüm ikinci gün konuşmaya başladık. kendisi benle konuşmasından iki hafta önce hayatında ilk defa şans topu oynayarak 230 milyar kazanan köşeyi yeni dönmüş tatlı bir arkadaşımızdı :D offfff bende hep parayı çekiyorum resmen ya deyip sevindim baya bir. adamın zaten 2-3 tane marketi vardı hali vakti yerindeydi. ben marketleri olduğunu duyunca sevinçten havalara uçtum tabii. gelsin çikolatalar, gitsin cipsler, gelsin kolalar, gitsin abur cuburlar  işte hesabı :D ekmeğe falan da para vermem artık, çay şeker yumurta falan da tamam dedim. ev masraflarım yarı yarıya düşecekti kız daha ne olsun  ahahaha :D
     Ben bu çocukla buluşacağım zaman onların evine gideceğimizi zannediyordum ama bu aslında beni çalıştığı için marketine çağırmış. marketin onun olduğunu da zaten oraya gittiğimde öğrendim, yoksa adam ilk konuşmada bana mal varlığını dökmedi. adam dediğimde bu arada 28 yaşında ve tam bir kıro. Ben zamanında çok büyük konuştum sanırım kırolarla işim olmaz diye. sonra çok hoşlandım ben bu çocuktan.
     Bu beni biraz zaman geçince marketin içinde ellemeye başlamasın mı??? dedim dur, napıyorsun sen? kameralar var çekerler bizi. market benim değil mi kameralar benim elimde dedi. İçimden düşünüyorum tabii durumun kötülüğünü. kesin bana burda tecavüz edecek onu da internete porno olarak yayınlayıp üzerimden prim yapacak diye. neyse aradan biraz daha zaman geçti bu tezgahın arkasına geçti ve yerden bir kapak kaldırdı. dedim tövbe tövbe allahım sen bana yardım et, bu sefer kesin sıçtım. beni mahzene kapatıp kendisine seks kölesi yapacak diye. neyse önce kendisi indi aşağı sonra beni çağırdı. ben altımı çoktan doldurmuşum paçalarımdan akmaması için dua ederek paytak paytak ehe-ehe-ihi-ihi diye gülerek gittim.
aşağı bir baktım resmen bir gerdek yatağı var orda. kız o nasıl bir yatak öyle. çift kişilik ve yeşilçam filmlerindeki yatak örtülerinden falan var dantelli. televizyon ve kamera sistemi de aşağıdaymış. televizyondan her şey gözüküyor. dedim aha konulu videoyu çekeceğimiz yer burası sanırım. neyse bu aniden pantolnunu aşağı bir indirdi, bayılacam sandım. tanrım hayatımda gördüğüm en büyük penis karşımda sallanıyor ve daha erekte bile olmamış!!!! o penisten  15-20 tane serçe parmak penisi çıkardı, yine büyük mü konuştum artık bilmiyorum. üstüne bir de adam hard sever çıkmasın mı? kısacası dostlar ben o gün o marketin deposunda arada sırada gelip giden müşterilerin isteklerini onlara vermek için bir aşağı bir yukarı koşan erkek tarafından fena dağıtıldım. giderken aldığım tek şey ise bir tane sakız oldu. ne çayından şekerinden bahsediyorsun gülüm sen :D

ADAM 3: Bu adam Kıbrıslı bir öğrenciydi. bununda parası pulu vardı. öyle ki, bahçelievler gibi bir yerde öğrenci olmasına rağmen tek başına yaşıyordu. konuşması çok tatlıydı. onunla, bir zamanlar açtığım scruff'tan tanışmıştık. ona gittiğimde önce konuştuk, sohbet muhabbet falan güzeldi. sonra internetten yemek söyledik ve tabii ki bütün parayı o ödedi. yok bir de ben ödeseydim zaten yol parası vermişim bir de onu versem geri dönmek için çocuktan hizmet bedeli almam gerekirdi :D
     Yemekler gelene kadar biz zaten bir oynaşma faslı geçirdik. sonra yemekler geldi ve ben daha bir tane patatesi ağzıma götürmemişken o hayvan bütün yemeğini bitirdi. dedim oğlum werther iyi ki yemek söylemişsiniz yoksa bu çocuk açlığa dayanamayıp seni bir lokmada mideye indirirdi. sonra biz bunla sevişme faslına geçtik. çocuklar daha önce bunu söyledim mi bilmiyorum ama bir adama zevk verebiliyor olmak bana zevk veriyor. adam yaptıklarım karşısında inlerken ben egomu tatmin ediyorum sanırım bilemiyorum. her neyse biz bununla sonra onun odasına geçtik yattık falan. zamanında sevgilisi varmış 4-5 aylık mı ne onu bile bu odaya alıp bu yatağa yatırmadım kıymetini bil dedi bana. bende saol paşam ya dedim içimden lütfettin. asıl olay şurda bununla işimiz bittikten sonra bu beni yavaşça okşayarak sevmeye başladı ve biraz zaman geçtikten sonra da bana, seni seviyorum, dedi ve benim kahkalarımın birazı içimde patlarken bir kısmını da yastığın boğulucuğuna kurban verdim. sonra kafamı çevirip teşekkür ederim dedim. benimle sevgili olmak istedi ama ben istemediğim için bir daha görüşmedik.

ADAM 4: bu adam 31 yaşında bir sağlık çalışanıydı. kendi evi vardı ama çoğu zaman ailesiyle kalıyordu. bu adamla iki defa görüştüm ama bana karşı çok kabaydı ve bana kötü davranıyordu. bu yüzden son görüştüğümüzde bunu ciddi anlamda fiziksel olarak tokatladım. sırtında tırnaklarımla baklava desenleri oluşturdum kabarık kabarık ve son olarak da boynuyla kolunda izler bıraktım. hiçbirine karşı çıkmadı ama sonra ya bir gören olursa dedi, bende umrumda değil, bunların geçmesi en azından 2-3 gün sürer sende o arada bunlara baktıkça beni hatırlarsın dedim ve son bir öpücük verip kapıyı vurup çıktım. o kapıdan çıktığımda bir daha geri dönmeyeceğimi biliyordu. çünkü söylemiştim. aslında çok sert ve höyt höyt bir adamdı ama benim yanımda perdelerini kaldırıp çocuklaşıyor ve kimseye göstermediği taraflarını gösteriyordu. bana gitmemem için yalvardı, keşke yaşım daha genç olsaydı dedi. lütfen kal dedi ama ben bir kere incinmiş ve kırılmıştım. bana davranış şekli, kullandığı kelimeler, kurduğu cümleler hepsi işkence gibiydi. tabii ki bunları seks sırasında yapmıyordu, normal muhabbet sırasında yapıyordu. neyse geçti bitti.

ADAM 5: bu adam benden çok çekti pıtırcıklar. çünkü bu adamı eskortum diye kandırdım ahahaha :D yani aslında olay şöyle oldu. ben bununla kendi evlerinde buluştum ki evleri de gerçekten çok güzeldi. biz güzelce konuştuk, yiyiştik, seviştik bütün işlerimizi hallettik geri dönüş yolundayız. haaa bu arada şu ana kadar anlattıklarımın hepsi daha sexe gelmeden oral sexle boşalan adamlardı. yani ben anlamadım. ya ben bir seks ikonuna dönüşüyorum ya da bu adamların hepsinde erken boşlma sorunu var. bu adamda da öyle oldu. daha 5 dakika olmadan bu titreye titreye elime boşaldı. tü lanet gitsin sana dedim içimden. gittim elimi falan yıkadım sonra kırk saat. ne biliym tiksindim.
ne diyordum? hah, geri dönüş yolundayız işte. ben buna şey dedim sana bir sır verebilir miyim? evet, elbette, dedi. Ben aslında yaşım küçük olmasına rağmen çok elit bir çevreyle para karşılığı sex yapıyorum. Çok zengin iş adamları ve isimleri olan insanlarla çalışıyorum sadece. bu çevreye girebilmek için küçük yaşta eğitim almaya başladım ve sonunda kendime bir isim yapmayı başardım. daha yeni yeni tanınıyor ve isteniyorum tabii ama şimdilik her şey yolunda. işlerimiz genelde zonguldak'tan yönetilir. telefon gelir, rakam söylenir ve sen istenilen gün ve saatte istenilen yerde olursun. arada sırada da böyle kaçamaklar yapıyorum kendi zevkim için, sıkılıyorum çünkü. normalde yasak. bizim kendimizi tatmin etmemiz yani mastürbasyon yapmamaız bile yasaktır. amaç kendini müşteriye sakla mantığı. Deneyimsizim dedim ama beni o kadar beğenmenin sebebi bu olabilir, aslında o kadar da amatör sayılmam. yani bana o kadar iyi davrandın ki sana karşı dürüst davranmak istedim, dedim. tabii ben bunları anlatırken ellerim ceplerimde, kafam aşağıda, mahcup bir şekilde anlatıyorum. sanki utanmışım gibi :D bak şimdi yazarken tekrar güldüm aahahahahahha :D :D :D
     Oyunculuk yeteneğimi konuşturdum tabii bu sırada. adam şok oldu, yüzü düştü, sesi titredi. senden nefret ediyorum şu anda, bir daha görüşmek istemiyorum sanırım, dedi. bende neden böyle söylüyorsun ben gerçekten çok üzüldüm, keşke sana bunları söylemeseydim, dedim. Neden İstanbul değil de zonguldak dedi bana sonra. bende, eğer bu işleri birazcık biliyor olsaydın seninle daha rahat konuşabilirdim ama böyle amatör zorular sorup kendini lütfen daha acemi gösterme, dedim. ahahahaha :D yaaa ben içten içe gülmekten öldüm. böyle bir şeyi neden yaptığımı da bilmiyorum. sadece çok sıkılmıştım sanırım.
     Sonra ben buna, şaka yaptım falan dedim de bu bana inanmadı. bende en sonunda peki ama aramızda kalsın olur mu, lütfen kimseye duyurma dedim. bir daha da görüşmedik :D

ADAM 6: bu bizim burda oturan sıradan birisiydi, bununla öyle çok maceramız yok. bu çocuğun tek özelliği evime gelen ilk insan olmasıydı. geleneksel ritüelimiz tamamlandıktan sonra evine gitti ve arada sırada yazıştık sadece.

ADAM 7: bu çocuğu da bizim bu taraflarda oturuyordu. iyi tatlı bir çocuktu ama hasta olmasına rağmen beni öpmek için gösterdiği çaba ve bunda muvaffak olması sebebiyle bir ay kurtulamayacağım bir hastalığa yakalanmama sebep olan ve baya sövdüğüm bir çocuk oldu kendisi. bu beni evine çağırdı bende gittim. hiçbir yakınlaşmamız olmadı. sohbet muhabbet falan, çay börek, çörek. saat ilerleyince bu beni eve bırakmayı teklif etti bende tamam dedim. anam hava nasıl soğuk bunun elleri ceplerinde bende de piçlik var ya bunun koluna girdim, sonrada ellerim çok üşüyor dedim. buda aldı elimi montonun cebine koydu kendi eliyle birlikte. orda anladım bunun bana doğru kaykıldığını :D ertesi gün o bize geldi ve bununla mercimeği fırına verdik. bu da benimle sevgili olmak istedi gibi bir şey oldu ama ben istemedim ve bir daha görüşmedik :D

ADAM 8: Bu çocuk benimle görüşebilmek için kendisini parçaladı. dikmen'de oturuyordu ve penisi 19 cm'di. bunu niye belirttim bilmiyorum ama aklımda kalan tek şey o olmuş sanırım. gerçi sertleşme sorunu yaşayan birisinin 19 cmi olmuş neye yarar öyle değil mi canlarım :D şu zamana kadar yazdığım herkesle sadece bir kez cinsel ilişki yaşayabildim aynı anda çünkü kimse ikinci seferini yapamadı. hayır ya ben çok enerjiğim ya da adamların hepsi fos çıktı. ben iyi tarafından bakmak istiyorum olaya, sanırım bana enerjileri yetmedi ahahahha :D adam ilk seferini zaten zor bela halletti. ben sonra kalktım giyindim, kapıdan çıkarken de , bir daha görüşmek istersen eğer; lütfen ikinci seferi yapacabilecek olduğunu hissettiğinde ara beni dedim ve çıkıp gittim :D

ADAM 9: Bu adam edebiyat öğretmeniydi. hayatımdaki tek pişmanlığımdır sanırım. onunla buluştuğuma buluşacağıma pişman oldum. adam ilişki sırasında neredeyse son nefesini verecek sandım. nefesi daraldı, bi kendinden geçti. bir şeyler yapacağım diye kendisini parçaladı. yok annem dedim, bir daha tövbe!!!

ADAM 10: Bu çocuk bizim okuldandı, hayatında sadece bir defa yurt dışında sex yapmış ve ondan sonra başka bir deneyimi olmamıştı. bende o yollardan geçtim yalnız bırakmamak lazımdır diyerekten bir gün ayarladık ve bize geldi. buluştuğum görüştüğüm çocuklar içinde tipi en iyi olan buydu sanırım, tabii marketçi kıro çocuğu saymazsak. bak yine aklıma geldi hayvan.
Konuştuk sohbet ettik falan derken bu beni kendisine çekip öptü. öpüşmesi fena sayılmazdı. sonra bir o işi falan hallettik, bu da gitti. daha sonra ben bunu okulda gördüm ama o benim onu gördüğümü görmedi. sonra tam ben kafamı çevirdiğimde o beni gördü ve yanıma gelip gelmeme konusunda yaşadığı ikilemi canlı canlı görüp güldüm :D onunla da bir daha görüşmedim.

ADAM 11: Bu çocuğu sürekli grindr'da görüyordum beğeniyordum ama ısrarla yazmıyordum, çünkü biliyordum ki bir gün gelecek ve o çocuk ağıma düşecekti. öyle de oldu. bu bana selam yazdı ve konuşmaya başladık. fotoğrafımı gönderdiğim saniyeden itibaren görüşmek istediğini ısrarla dile getirdi bende ayarlarız bir gün dedim ve ayarladık. EV arkadaşı vardı bir tane. ben rahatsız olurum falan dedim ama o bana bir şey olmaz dedi. iyi dedim gittim. biz sonra odaya geçtik bununla yakınlaştık öpüştük falan. bunda prezarvatif yokmuş, bende o yoksa anal ilişki olmaz dedim. bu çok ısrar etti ama ben hayır canım buna çok karşıyım dedim ve onunla ilişkimiz sadece sevişme boyutunda kaldı.
Burdan çıkarmanız gereken iki şey var ponçikler:
1) Prezarvatifsiz asla ve asla sex yapmayın!!!
2) sevişmek ve sex yapmak birbirleriyle bağlantılı oldukları halde farklı şeylerdir.
Teşekkürler :D

ADAM 12: Bu çocukla grindr'da çok uzun süredir konuşuyorduk. bana attığı fotoğrafta gayet iyiydi. vücudu tipi falan yerindeydi. Bu bana sürekli ben insanları sanal ortamda nasıl tanıyayım önce dışarda görüşürüm sonra olacaksa bir şeyler olur deyip duruyordu. sonra bir gün ben buna müsaitim falan dedim bu da hemen kendini ayarladı ve bu belirlenen gün ve saatte bana kahvaltıya geldi. bir iki lokma yeyip benim odama geçtik. aslında çocuğu görünce biraz hayal kırıklığı yaşadım çünkü fotoğraftakinden kötüydü ama ben insanları dış görünüşlerine göre yargılama huyumu bırakmaya çalıştığım için saçmalama werther dedim. neyse biz bununla başladık sevişmeye, bu sürekli durup durup gözlerimin içine falan bakıyor ve anlamsız bir şekilde mutlu olduğunu görüyorum. seni elde etmek için çok uğraştım falan dedi bana. bende hadi ya dedim. içimden de , pardon ama kim kimi elde etti acaba hani ne zaman ben göremiyorum dedim. 
şunu itiraf etmeliyim ki dostlar ben hayatımda ilk defa orgazm oldum ve bu çocuk beni nirvanaya çıkardı. ellerim ayaklarım uyuştu resmen, bütün vücudum alev alev, başım dönüyor falan böyle bildiğiniz kendimden geçtim. Tabii çocuk içinde aynı şey geçerli olmuş sanırım. o da zevkten öldüğünü beyan etti. sonra bu beni arabasıyla okuluma bıraktı. son model, çok güzel beyaz bir arabası vardı. krem rengi deri koltuklar falan beni mest etti. bununla sevgili olsam ne güzel olur aslında diye düşündüm ama sonra vazgeçtim. neden çünkü ben malım. çünkü ben tip takıntımı bırakamadım ve bana çekici gelmediği için kafamda bitirdim olayı. Çocuk bana ertesi gündü sanırım, hafta sonu sinemaya gidelim dedi. ben zaten anladım bu çocuk benden hoşlanmıştı ve ciddi düşünüyordu. sürekli sınavlarımı sormalar, iyi misin nasıl geçti demeler. gün içinde beni kontrol etmeler. günaydınlar, iyi geceler falan... tabii benim göt olduğumu çocuk ne bilsin. hayır ben hep sevgili istiyorum ama bana gelenleri de kapıdan içeri almıyorum. ne olacak benim sonum bilmiyorum. şu satırları yazarken bile çocuk bana whatsapp'tan yazıyor. 

                                                               *ADAM 13*
Bu adamı size ayrı bir post halinde anlatmak istiyorum canımslar. Eminim ki ben yazarken, sizlerde okurken kendinizden geçeceksiniz :D


     Sizlere geride bıraktığım 4 ayın evrim sürecini anlattım. yazdıklarım çok özet şeylerdi ve dediğim gibi hepsiyle ayrı maceralarım var.
     Bu yazıyı okuduktan sonra, ''biz seni böyle kaşar bilmezdik.''deyip ayıplayacaklarınız olabilir içinizde, ama şunu bilin ki eğer ben bana gelen bütün teklifleri kabul etseydim buraya 10 adam değil 100 adam yazardım. ben sadece içimden nasıl geliyorsa öyle yaşıyorum :D
     Yorumlarınızın benim için çok ama çok değerli olduğunu biliyorsunuz o yüzden çekinmeden istediğinizi söyleyebilirsiniz :D

Hepinizi çok seviyorum ve kocaman öpüyorum. ayrıca şu sıralar Kaan'ın yazdığı bilgilendirici yazıları bir de burdan ayrıca tebrik ediyorum. en kısa zamanda bende halkı bilinçlendirme çalışmalarına döneceğim :D
öpüldünüz :*

61 yorum:

  1. 12 ADA'm ahasffncgslamdkf :D (tabi ismet kim ki zaten)

    Ay bide serçe parmak olayında allah bir yerden alıp bir yere vermiş işte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kız hiç sorma yukarıdaki demiş madem parayı verdim aşağıdakini alayım :D :D
      öptüm seni pıtırcık :*

      Sil
  2. Her adamdan sonra bi kağıda neler yaşadığını falan mı yazdın ne yaptın, nasıl bir hafıza bu ya :D

    İlk sex'ten sonra "seni seviyorum" demişse ben de kesiyorum görüşmeyi, o ne be öyle. Çok samimiyetsiz.

    Canım sıkıldıkça bir serçe parmağıma bir de yüzük parmağıma bakıp hülüyorum artık ahahahdsfjknlşkjk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahaha yok canısı yaa sadece adlarını not tuttum gerisi gerçekten hafızamın kuvveti :D
      hayır seni seviyorum dedi biz daha ilk kez görüşüyoruz, üstüne benimde ona

      aynı şeyi söylememi bekliyor. bunu ima etti ve ben söylemeyince bozuldu hatta :D

      ahaha canısı belki iki parmağın arasındaki fark kadar bile deü,ldir yani sertleşme bilemiycem :D

      Sil
    2. Parmak olayı beni de bitirdi ya :D Ciddi ciddi bakıyorum sonra devamını okuyunca koptum zaten :D

      Sil
  3. Werther yaa bu bir ara yorum. Daha 2. adamdayım ama koparttın beni. Nasıl güzel anlatıyosun yaaaaaa:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeaaaa teşekkür ederim kazuletim :D daha ne komik maceralar var da işte özet geçtim hep :D detaylı yorumunu da bekliyorum :*

      Sil
    2. Senbi de bendekileri duysan offf... Evet komikler ama trajikomik tabiii.

      Sil
    3. sende anlat kazucuğummmm :D büyük bir zevkle okurum yani :D

      Sil
  4. Gay wertherin acıları adlı blogta genç wertherin karikatürize ederek anlattığı mazoşist anlar bunlar sanki. Kendini cezalandırış şeklin niye bu kadar garip çocuk? İnsanların acımasına katlanamadığın için mi? Yok sadece soru walla. Hayır tarzım bu, insanları güldürmeyi seviyorum da diyebilirsin. Yani ironik geldi bana. Böyle goethe böyle parmak diyosun herhalde:)) Gerçekten satır aralarını mı okumalıyım acaba dedim. Çok akıcı ve eğlenceli. Kendimi kaptırıp bi solukta okudum. İyi güzel de ilk paragraflarda kendi kayboluşundan yakınan adam niye sonradan bu kadar hafife alıyor kendi değersizleştirmesini? İnsanoğlunun açıklanamayan psikolojisi mi? Beni çok düşündürdün yaw. Kendimden çoook şey buldum elbette anlatımlarında. Ama niye yaftalamakta zorlanmadığın adamlarla 2. ve 3. kez buluştun mesela? Bu konularda da bizi aydınlatacak mısın? Zeki Müren de bizi görecek miiii?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. alt metin analizi yapan okuyucuları gerçekten çok severim kazucuğum, bu durumda senide çok sevdiğimi bil.aslında mazoşistliğe dair çok şey olmasa da metinde içimde böyle bir adam yatıyor sanırım bunu inkar edemem.sadece bir adamla ikinci kez görüştüm onu da ilk seferde anlayamamışım kendime kızdım :)
      ilk başta dedim ya hani, bu kayboluştan kendimi bu kadar yıpratmaktan rahatsız mıyım yoksa değil miyim bilmiyorum diye, sanırım o yüzden işin sadece eğlenceli kısımlarını anlatmayı seçtim. her adamdan sonra içimde kopan fırtınaları anlatmak istemedim galiba :)
      satır aralarını okumayı, içsel bir okumayla yapıp değerlendiren insan çok şey bulacaktır burada aslında. ilk başta kaybolurken ve belki mutsuzken, ileride gülüyorum. işte sahip olduğum ruh halinin en açık örneği :)

      bu güzel yorumun için gerçekten çok teşekkür ederim, öpüyorum seni kocaman. yine gel, hep gel :*

      Sil
  5. Demek doğru anlamışım. Hiç gitmem ki ben burdan:)) Başına iş aldın haha:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bahsi görüyorum ve yükseltiyorum :D belki de anladıklarının hepsi, aslında anlayamadıklarındır :D
      wuhuuuuu en sevdiğim konuşma tarzı :D
      bir ara özelde konuşalım canısı :D

      Sil
  6. Ya werther Allah seni ne etmesin serçe parmağıma baktıkça gülmeden duramıyorum :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha bende hala gülüyorum canısı merak etme :D

      Sil
  7. ay melis, bu werther bildiğin yolluymuş! (kıskançlıktan saçlarını yolup yolup yedi)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahaha :D nazar etme nolur, şöyle bir iki salın bir iki tebessüm et senin de olur :D

      Sil
  8. İlk 2 adamdan sonra ben http://www.youtube.com/watch?v=yy3EpWYfG1s :/ =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahhahaha durum aynen o ya gerçekten :D neyse daha önümüze ne zenginler çıkar boş ver ya :D

      Sil
  9. Canım ne güzel haltlar yemişsin sen öyle :D bu yazıdan sonra baslık degismeli artık evrilme faslını coktan gectin sen mutasyona dogru gidiyosun aklsjgfaslgha saka bi yana kendine dikkat et o herifler yüzünden bizleri ve buraları ihmal etme. bol cakıslar öpering :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahahahah beni güldürdün burak ya :D
      merak etme canısı zaten başlık değişecek ve evet evrimimi tamamladım artık sakin adımlar atmalıyım :D
      seviliyorsun pıtırcık öptüm :*

      Sil
  10. Sana kezbanın evrimi devam etmiyor mu diye yorum yazmıştım. Meğerse evrimini tamamlıyormuşsun:-D. Artık sana kezban diyen:). 4. numara benim ilgimi çekti sonuçta 2 kere konuşmuşsun biraz daha detaylandırabilirdin. Adam nasıl davranıyordu sana anlamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet hatırlıyorum seni, azarlamıştın bir ara beni hala kezbanlık mı yapıyorsun diye hatırladım :D

      bana her önüne gelenle yatıyor muamelesi yapıyordu. sanki böyle yapıyordum ve manevi anlamda kaşarlanmıştım ve ne olursa olsun canım yanmazdı artık benim, gibi düşünüyordu. abuk subuk konuşmalar, yakıştırmalar beni sadece bir et parçası gibi gördüğünü ima edip sadece işini görmeye çalışması vs.
      daha bu ve bune benzer bir ton şey :D

      öyle işte, geçti gitti neticede. asla katlanamam çünkü böyle bir şeye... :*

      Sil
  11. Oo o neymiş be. Ben de argo konuşuyor filan sanmıştım. Adam böyle davranma hakkını kimden almış. Sen kaşarsın da o namuslu ev kızı filan mı? Sonuçta arz talep meselesi, zevk almak önemli sonuçta.
    Azarlama meselesine gelince ona öyle deneyelim merak diyelim. Oldukça güzel de anlatıyorsun. Bu 12 dev adama 12 tane post yazsaydın sıkılmadan okurdum. Arayı fazla açma yeni postunu merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana yaptıkları hiçbir şekilde hakkı olmadığı ve dahi olamayacağı için ilişkimi kestim zaten onunla.

      peki tamam merak olsun o zaman azar değil :)
      arayı açmamaya çalışırım pıtırcık :)

      Sil
  12. Hahaha Werther ah her kısıma ayrı ayrı hundarca güldüm:)
    Yazını okurken çok eğlendim, harika.
    Artık diğer bloggerlar 13 adam rekorunu geçmek için kötü yollara düşecekler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha yok canısı ya yarış yapmıyoruz biz, hepimiz kardeşiz :D
      kendine dikkat pıtırcık öpüyorum seni kocaman :*

      Sil
  13. Valla wertherim çok şanslı birisin kuzum hakikaten paralı adamlara denk geldin.:))).yalnız şu marketçi olayına koptumm:))eminim ki burda kıs anlatmışsındır.sende ne hikayeler vardır.Adam 8 ve Adam 9 a da koptum .adam 10 da --2.seks hayatını senle yaşayınca götü kalkmış,yanına gelmedi bababbab....:)))Ay hepsine koptum wertherimmm ,sen tatlı şeysin yahu..yerim ben seni..gece gece beni güldürdün ya ALLAH seni öyle bir yapsın ki aşkla geçen yılların olsun.duam tutar ha diyim sana:)))öperim seni o hınzır gülüşünden...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seni bir parça o bunalımlı ruh halinden çıkartıp güldürebildiysem ne mutlu o zaman bana :D
      aslında yaşadıklarım trajikomik şeyler ama sonuç olarak bir yerde komikler :D
      umarım duan kabul olur asi yapıncağım, umarım en kısa zamanda o aşk çıkar karşıma :)
      çok seviyorum seni, kendine dikkat et lütfen,öpüyorum çok :*

      Sil
  14. Tatlım ne yazmışsın öyle yaaa... ama arada kendini eleştirmişsin ya en çok o kısımları sevdim bak. gerçekten mallık yaptığın zamanlar olmuş. Neden devam etmedin ki her seferinde yeni birisi bulma filan ne gerek var... Ah tatlıms ahh biraz yavaş git demeyeceğim istediğin gibi buluşup sevişmeye devam et...

    heyecanına sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. adı üstünde işte kaanım ''mallık'' niye yaptım nasıl yaptım bilmiyorum ama yaptım. özellikle en büyük savaşı kendimle veriyorum ve içerde bir yerlerde yenemediğim bir werther modeli var.
      ama biliyor musun ben yazmadıklarından anlıyorum anlayacağımı, merak etme pıtırcık :)
      kocaman öpüyorum seni, istanbul'a gelebilirsem görüşürüz umarım :*

      Sil
  15. Aman allahim ben nerde neler kacirmisim boyle !

    Benim minik oglum buyumus ! Ve sanirim asla atlatmak istemedigi evresini atlatiyor evet yazis stiline ,anlatimina hikaye boyutuna guldum gercekten basarili bir yazi ama neden ?
    Canim benim burda durup ohhh hayat sana guzel ne de guzel goturmussun demicem , diyemicem
    Uzgunum cunku yasanmislari, yasamislari ve sonrasindaki ruh hali travmalarini en yakinindan izledim
    Ve gordum ben birebir yasayan insanla ben konustum ve sirf bu yuzden bile okurken icim titredi ... Sana yapma diyemem ama yap asla demem ! Sunu bil kullanmak diye bir sey yok karsilikli kullanilmak diye bir sey vardir ki bir sure sonra insana cok aci verir ... Cunku simdi o senden etkilen insanlarin sonrasinda seni sadece bosalma araci olarak gorduklerini hissettigin an bir insana masturbasyon gorevi gordugunu dusundugun an geriye donup hepsini sorguluyosun

    Bebegim sakin yanlis anlama amacim seni yargilamak degil ben cok kiyisindan dondum bir cok arkadasim donmedi yasadi yine bir cok arkadasimda keske yaşasaydim uzun iliski insani oldukta noldu dedi ? Bu kestirelez bir gercek bunun kararini sadece sen verebilirsin ... Ama cok degil bir yil once sevmek sevilmek duzenli bir iliski kurmak isteyen de sendin sadece ne yasarsan ya kendini hirpalama ve hirpalatma...

    Karsiliklk sevmek sevilmek bir oldugunu hissetmek oyle guzel bir sey ki sevismeyi sex'i solda sifir birakir hissettigin seylerin uzerine tatli gibi olur sex iste o zaman gercekten sorgulama geregi bile duymazsin...

    Lutfen kendine dikkat et tatlim korumasiz iliskiye girmiyo olman guzel ancak bunun yuzde yuz seni korumadigini da unutma! Ayrica tek sorun cinsel yollardan bulasan hastalik degil, hasta ruhlu insanlarinda bu toplumda var oldugu gercegi kendine ve fizigine gucune cok guvendigim bir insanin bile bulustugu insan tarafindan bir odaya kilitlenip tekme tokat dovuldugunu gordukten sonra olayin senin ruhuna verdigi zarari umursarken ayni zamamda cok daha degisik boyutlarini da gormemezlikten gelemem simdi alay gectigin o bakkalin altina kilitlenme meselesi gercekte olabilirdi
    İnsanlari iyi sec ve lutfen dikkatli ol senin gercekten cok seven o girl annen

    ( bu yaziyi burda mi yayinlamaliyim yoksa mail atmaliyim diye cok dusundum.. En sonunda beni tanidigin icin bana kirilmicagini umut ederek genelden paylasmak istedim )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen benim bir tanemsin number one girl annem :'') ben sana bunları söyledin diye nasıl kırılır ya da kızarım...
      Söylediğin her şeyde sonuna kadar haklısın ve sana karşı söyleyebilecek tek bir kelimem yok.
      Kaybolduğumu itiraf ediyorum. evet, kayboldum ben ve neye benzediğini bilmediğim bir çıkış yolu arıyorum. konu aslında sadece seks değil one girl annem bunu sen de biliyorsun diye tahmin ediyorum. bu yaşadıklarım benim hep merak ve heves ettiğim şeylerdi, ki bilirsin merak başa beladır.
      burası benim kendimle yüzleştiğim bir yer aslında. senin, diğer pek çok kişinin yorumları ve benim yazıklarımı dönüp dönüp onlarca defa okumam... bunların hepsi gördüklerimi iyice gözüme sokup görmediklerimi önüme seriyorlar sanırım.
      Söylediklerin o kadar doğru şeyler ki kimse çıkıp yanlış diyemez one girl annem. ben hala gerçekten güzel bir ilişki istiyorum ama ne biliyim o daha gelmeden bir haltlar yedim işte.
      Sana söz veriyorum hep dikkatli olacağım.
      Seni çok ama çok seviyorum, kendine dikkat et olur mu?
      :* <3

      Sil
  16. Herhangi birisi18 Ocak 2014 04:56

    'Size anlatacaklarım var' adlı postunda annenin senin hakkında tahminleri vardı ya, annen malesef haklı çıkmış.. Halbuki annenin ön yargılarını yıkabilirdin. Kendinin değerini bil diye söylüyorum. Bu anlamda one girl'e katılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle bana çok ince bir şekilde orospu dediğin için teşekkür ederim :D
      sonrada şunları eklemek isterim:
      Bu yazıklarımdann sonra senin kafanda nasıl bir imaj oluştu benimle ilgili bilmiyorum ama sana şunun garantisini verebilirim, ben her gün ''aaaa acaba bugün kimin altına yatsam ehe-ehe'' diye dolaşan bir insan değilim. ben her önüne gelen insanla bir şeyler paylaşan bir insan da değilim cinselliğe ya da duygusallığa dair. yaşadığım her şey benim seçimim ve kararımla olmuş şeylerdi.
      kendimi, yine kendime karşı değersizleştirdiğim belki doğrudur, haklısın o konuda.
      Anneme gelince, o beni kabullenme aşamasına geçti diye tahmin ediyorum çünkü süreç içinde yaşadıklarımız bunu gösterdi bana. Annemin ön yargı olarak bahsettiğin düşünceleri benim sadece seks yapıp yapmamam üzerine kurulu şeyler değildi, ama elbette en kötü senaryo olarak en baştaydı.
      O daima benim kullanılacağımı ve öyle bir hayat tarzı ve/veya yaşantısı içince kaybolacağımdan korkuyordu. neyse ki seks benim yaşam felsefem değil :D
      One girl annemin dediği gibi, kullanmak iki taraflı oluyor ve ben bunu yaşadıklarımın sonrasında daha iyi anlıyorum.
      umarım annemi hiçbir zaman hayal kırıklığına uğratmayacağım :)
      beni düşündüğün ve bu yorumu yazdığın için teşekkür ederim pıtrıcık, dikkat et kendine öpüldün :*

      Sil
  17. 13 rakamı uğursuzluk diyorlar ama sana umarım uğur getirir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 13.adam aslında 14.adam :D bilmiyorum bir uğursuzluğunu gçrmedim umarım görmemde :)

      Sil
  18. Seni yargılamak ne bana ne de bir başkasına düşmez werthercim o yüzden bizleri yanlış anlama ancak ve ancak olumlu yada olumsuz yorumlar getirebiliriz sen dikkate alırsın veya almazsin yine senin bile bilecegin birsey

    senin burada yazdıklarını ve 4 ay içerisinde yaşadıklarını eminim bir çoğumuz isterdik kimse ahlak bekçiligine soyunmasin (benim gibi istemeyecek olanlar istisna lol)

    One girl'e tamamen katilmakla birlikte kısa bir süre içerisinde böyle bir kabuk değiştirmiş olmana şaşırdım her daim Kendine dikkat etmen ve kıymetini bilmen dileklerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sizler benim arkadaşlarımsınız, yani pek çoğunuzu neredeyse üç yıldır tanıyorum ve bana söylediğiniz ya da söyleyeceğiniz her şeyin benim iyiliğim için olacağını biliyorum. bu yüzden asla beni yargılıyorsunuz gibi düşünmedim hiç, aksine her yorumunuzu defalarca okudum inan :)

      ayrıca yargılanmaktan falan da korkmuyorum o gayim :) öyle olsa bunları hiç buraya yazmazdım sanırım. one girl annemede dediğim gibi burası bir anlamda benim kendimle yüzleşme yerim, bu yüzden söyledikleriniz bana bunu yapmamda yardımcı oluyor :)

      İnsanların ne kadarı bunları yaşamak ister ya da istemez bunu bilmiyorum ama çoğunun yaşadıklarını kabul edip böyle yazamayacak olduklarını biliyorum. tercih meselesi sanırım :D

      Seni uğrattığım şaşkınlık umarım kötü bir şaşkınlık değildir. yaşadıklarım içimde bir yerlerde hep çok arzuladığım şeylerdi. evet, bir yerde fazla gibi dursa da kendime ket vurup hiç olmayacak bir zamanda kötü bir deneyim yaşayabilirdim.

      güzel dileğin için çok teşekkür ederim o gayim. çok seviliyorsun ve kendine dikkat et. öptüm kocaman :*

      Sil
  19. 5'nci adama rol yapmışsınya işte orda koptum :D Bende olsam aynısını yapardım. Bu arada hızlı koşan atın boku seyrek düşermiş :D Bu kadar hızlı gitme bence. sonra sexten falan soğursun mazallah :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uyarın için teşekkür ederim pembeciğim, elimden geldiği kadar yavaşladım ama daha da yavaşlayacağım emin olabilirsin :)
      seksten soğumak istemem tabii ki :D
      öpüldün pıtırcık :*

      Sil
  20. yavrum sana içimden gelenleri burda söylemek isterdim. keza bu lafımdan eleştireceğimi de anlamışsındır ama şunu bil ki eleştirim seni sevdiğimden kaynaklıdır. biraz kısa yazıcam yorumu. neyse yazına gelirsek 13 adam, bol daşşak, kahkaha kıyamet... alt metin olarak yıpranmış bi bünye ve ruh, içindeki çatışmayı çok fazla yaşamanın verdiği karşıt tepki oluşturma, ağlayan palyaço misali bir havayı aslında gizlemeye çalışma... ben böyle anladım yavrum keza seni de tanıyorum biliyorum. o yüzden bu yazıya benden yorum bu kadar. abi edasında söylüyorum. dikkat et ufaklık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pandaaaammmmmm :) hep benim iyiliğim için söylediğini biliyorum. sen abimsin, söylediklerin daima kulağımda küpe merak etme :)
      en kısa zamanda bir görüşme yapalım o zaman seninle :)
      çok seviliyorum seni öptüm kocaman :*

      Sil
  21. İçimden yazmak geldi yine wertherim,seni ben yerimm yerim:)ay çok seviyorum seni,ne bileyim lan birden içimde werther aşkı uyandı:)psikolojim bozuk a.qoyayım idare et:)canım,şeker parem öperim,13.adamı unutmadık beklemedeyiz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahaha yaaa ben seni çok seviyorum şapşaaaallll :D

      aman sakın unutma :D

      psikolojini düzeltirim ben gel :*

      Sil
  22. Veeee yine özlendinnn:)öpüyorum en hassaslardan hahahah:)))))egriye çekme canım yanacıklarından dedim kuzummmmmmm:)))

    YanıtlaSil
  23. BUGÜN marttın 7 si olduu wertherim yahu nerelerdesinn pamuk kalplim..merak ettim seni yahu iyi olda gerçi gerisi önemli değil kuzum..kocaman sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aşkısı bende seni çok özledimmmmmm <3 o kadar yoğunum ki oturup da iki satır bir şeyler yazamıyorum inan, ama arayı kapatacağım. öpüyorum seni kocaman :*

      Sil
  24. tamam bende öpüyorum seni ,aşk-ı özlemim..:))özledim lan, valla ekmek musaf çarpsın ki :)))))

    YanıtlaSil
  25. ADAM 13 Ü HALA BEKLİYOZ YAZ ARTIK :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ondan önce yazacağım daha önemli şeyler var pıtırcık! zamanın gözü kör olsun :/ çok az kaldı biraz daha sabredin lütfen. öpüyorum seni kocaman :*

      Sil
  26. Konuştuğumuz şeyleri hatırlıyorum da, umarım bu durumu kanıksamazsın. Bu hızla gidersen, birini sevsen bile ona sadık kalamayacaksın. Bence biraz yavaşla. Yapma demiyorum, sadece yavaşla. Senin iyiliğini istediğimi de unutma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. konuştuğumuz şeyleri bende çok iyi hatırlıyorum, bir insanın geçmişte yaptıklarının aynı zamanda geleceği olarak görüleceğini ve hatta sadakatini, benliğini yargılatacağını da biliyorum. sadece kendim olduğum ve yalan söylemediğim için mutluyum, ama emin ol sevgiyi bulduğum zaman sadakatsizlik yapacağım son şey bile olmaz :)
      kendine dikkat et pıtırcık seviliyorsun :*

      Sil
  27. Yanıtlar
    1. bari lafı biraz dolandırıp söyleseydin :D
      neyse düşündüğünü söylemen de güzel. saol, pıtırcık

      Sil
  28. Werther yardıra yardıra gitmiş ama nasıl gitmişse gitmiş kendisi bilir :) Kimse tanımadan bilmeden yargılama yapamaz burada. Buraya kadar olan kısım son yorumaydı :D

    Neyse wertherim olaylar değişik, komik falan ama esas olay yazı üslubun. Bir solukta okundu yine :)
    Kendine iyi bak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum tatlım yorumun için :)
      rahat okunmasına da ayrı seviniyorum :D kendine çok dikkat et pıtırcık öpüldün kocaman :*

      Sil
  29. kardeş kusura bakma da sen bayaa bir yolluymuşsun... kendini küçük ilişkilerle boşa harcama bence

    YanıtlaSil
  30. ahahahaha açık sözlülüğüne teşekkür ederim :) peşinde olduğum şey büyük ve seviyeli bir ilişki zaten. bunlar sadece o yollda ilerlerken karşıma çıkanlar. üstlerine basıp geçmek istemedim :)

    YanıtlaSil
  31. Canım sıkıldı geldim bir daha okudum. Bir gün yattığım 14 adamı anlatan bir post yayınlarsam tacını alacağım Werher B-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahahahah aşkısı bu yazıyı yazdığımda anlatmam gereken kişi sayısı 13 değildi emin ol. onlar aklımda yer etmiş ve anlatmak istediklerimdi :D gel anlaşalım tek seferde 31 adam yaz tacım senindir aahahhahahahaha :D
      öpüyorum aşkısı, tabii ki öyle bir şey deneme :D

      Sil