dinleyin ve kendinizden geçin :*

2 Ekim 2013 Çarşamba

KEZBAN WERTHER'İN EVRİMİ BÖLÜM 2


            Size hayal gücümün çok gelişmiş olduğunu söylemiştim değil mi? Arabanın arkasında dikilmiş o adamı gördüğüm andan itibaren kurduğum felaket senaryolarından, beş seriden oluşan bir roman çıkar; o romanları da beyaz perdeye on filmle aktarırlardı o kadar söylüyorum. Karakolda sert bir sorgulamanın ardından yaptığım grup seksten tutun da, çıkartıldığım nöbetçi mahkemenin verdiği kahpe kararla hapishaneye düşüp tecavüze uğramama kadar geniş bir yelpazeye sahipti senaryolarım.
            
            ‘’Kesin polislerin gelmesine az bir zaman kaldı.’’ diye kendi kendimi telaşa sokup hızlı bir şekilde toparlanmaya başlamıştım ki mırıltıları hiç beklemediğim bir anda kesilen adamın sesi, yine hiç beklemediğim bir anda hayat bulmuştu. ‘’Yavaş ol, arabayı sallama adam bizi görmedi sanırım.’’ dedi bana. ‘’Napıyor peki o dangalak orada?’’ dedim. ‘’Tanıyorum ben o çocuğu korkma.’’dan sonrasını maalesef çok dinlemedim, çünkü o mükemmel hayal gücüm yine devreye girmişti. Kesin bu adam beni kandırmıştı ve varlığından şüphe duyduğum beyninin, en ücra yerlerine sakladığı o iğrenç, yapış yapış fantezilerini benim üzerimde zorla deneyecekti. Zaten başıma bir bok geleceği belliydi diye düşünürken devam etti adam konuşmaya sessizce, ‘’Yan tarafta çalışıyor, molalarda gelip burada sigarasını içiyor merak etme birazdan gider.’’

Gözlerinde güven veren bir ifade vardı adamın bunları fısıldarken ve dudakları arasından çıkıp yüzüme çarpan nefesinde bir şefkat gizliydi, çünkü beni sakinleştirmeye çalıştığını anlayabiliyordum. Ben çoktan üzerimi sakin sakin giymiş, polisler geldiğinde yapacağım o destansı mükemmellikteki açıklamayı  bile planlamışken, elimi tuttu adam aniden. ‘’Sigara molası sona erdi sanırım.’’dedi ve beni kendisine çekip nazikçe öptü. Dudaklarımız verdikleri moladan dönmüş susuzluklarını birbirlerinde gidermeye çalışırlarken üzerimde gezen ellerin benden istedikleri beni yine sertleştirmişti.
            
            İkimizde bellerimiz bükük bir şekilde dizlerimizin üzerindeydik arka koltukta. Bir taraftan öpüşüyor bir taraftan da düğmelerimizi çözüyorduk. Biraz önceki yaşanan olayla birlikte artan adrenalinim, en yakın arkadaşı olan libidomla işbirliği yapmış olacak ki kendime engel olamayıp nazikçe emdiğim o dudakları sert bir şekilde ısırdım ve kucağında oturmaya başladığım adamın inlemesine sebep oldum. Gözlerimi ne zaman kapattığımı bilmiyorum çünkü ben asla öpüşürken gözlerimi kapatmam, ama onları açtığımda karşımdaki adamın bana çarpık bir şekilde gülümsediğini gördüm. İstemsiz bir şekilde bende sırıttım ve kontrolün ona geçtiğini kabullenmiş oldum.
            
            Her şey mırıltılar kesilmeden önceki gibiydi. Kalçalarımdaki baskıyı hissedebiliyordum ve tabii biraz önce öptüğüm dudaklardan sakince kayarak kalçalarıma akan o ılık sıvıyı…

Hiçbir şey biranda olmadı. Her şey çok yavaşça oluyor ve bu beni çıldırtıyordu, her saniyeyi hissediyordum; her soluğu, her sesi, her iniltiyi, her sızıyı…


Farkında olmadan bir elimi, sanki adam çok hızlıymış ve ben onu durdurmaya çalışıyormuşum gibi adamın kasıklarının biraz yukarısına koymuştum. Biraz aşağıda erkekliğini, içime girmiş bir şekilde bulduğumda bu kadar yolu ne zaman kat ettiğini merak etmiştim doğrusu. ‘’İyi misin?’’ diye sordu bana ve ona verdiğim iyiyim cevabından sonra hiç duymadığımız bir müziğin notalarına ayak uydurmak istermişcesine bir tempo yakaladık. Dansımız kusursuz değildi ama onu besleyen tutkumuz arabanın camlarında yankılanan iniltilerimiz kadar netti.

Yakaladığımız o ahenk, içimde hissettiğim adamın tatmin olmuş hırıltılı inlemisiyle yavaşlamış, ta derinlerimde hissettiğim farklı bir sıcaklıkla son bulmuştu. Sanırım artık kontrol bendeydi…

Az sonra her şey aynıydı, tek fark bu sefer içeriye girmek için hazırlanan bendim ve ben, biraz önceki adamın bana gösterdiği nezaketten hiçbir iz taşımıyordum. Kalçalarını iki yana ayırarak kendisini bana sunan adamın içine tek seferde girdim ve çıkardığı acı dolu olduğunu düşündüğüm inilti beni daha da çok tahrik etti. Biz değişmiştik, ahengimiz değişmişti; çünkü müzik değişmişti ve tabii notalarda öyle…

Tatminimin göstergesi olan bağırtım arabanın içinde patlamış ve büyük bir hazla önümdeki o nazik erkeğin içine boşalmıştım. Benim tatminim onunki olmuştu, onunki ise benimki. Aradan bir iki dakika geçtikten sonra toparlanmaya başladık, çünkü teyzemden bin bir yalanla aldığım bir saatlik izin neredeyse dolmak üzereydi. Yani araba bal kabağına dönüşmeden önce evde olmalıydık. Hal böyle olunca temizlenmemiz ve toparlanmamız hızlı oldu.

Ön koltuğa tekrar geçip geldiğimiz yoldan geri dönerken hiçbir şey hissetmiyordum. Camı açmış rüzgarın yüzümü okşayarak ciğerlerime dolmasına izin verirken bir yandan da sigara içiyordum. Sohbetimiz hiç kesilmedi. Yol boyunca şakalaşıp güldük ve tüm nazikliği için ona teşekkür ettim. Ben ikinci sigaramı yakarken bir tanede ona yaktım ve benden izler taşıyan dudaklarının arasına nazikçe yerleştirdim. Derin bir nefes çekti ve sakince geri teslim ederken biraz önce ciğerlerine hapsettiklerini, sadece ama sadece ufak bir an yüzüme baktı.

Evin önüne geldiğimiz zaman tekrar teşekkür ettim ona, o da bana etti ve el sıkışıp öpüşerek ayrıldık. Hayatım boyunca asla yapmayacağımı sandığım bir şeyi yapmıştım ve garip bir şekilde suçlu, pişman ya da üzgün hissetmiyordum. Sadece değişmiştim evet, doğru cevap bu; sadece değişmiştim. Eve girdiğimde her şey bıraktığım gibiydi. Teyzeme geldiğimi söyleyip üzerimi değiştirmeye başladım ve sadece tişörtümü giymiştim ki bir mesaj geldi. Ondandı ve şöyle yazıyordu, ‘’Harikaydın, tekrar görüşelim.’’

                                        *                               *                                  *

Şunu söylemek istiyorum ki bu olay benim için sadece bir başlangıçtı. Benden bir şeyler eksildi ve eksilenlerin yeri yeni şeylerle doldu. Bunlar iyi ve kötü olabilirler ama yine ve yeniden tamamen bana aitler. Özgüvenim hiç olmadığı kadar yerinde ve daha fazla ışıldıyor. Önceden beğenilmediğimi ya da arzulanmadığımı çünkü yeteri kadar iyi olmadığımı düşünürdüm fiziksel olarak, ama şimdi bunun tam aksini düşünmemi sağlayan yaşanmışlıklarım var ve sanırım hiçbirinden de pişman değilim.

Aynı hafta içinde iki adamla daha birlikte oldum ve olaysız geçtiler dersem çok iyimser olmuş olurum. Kezban Werther’in Evrimi 3.bölümü sakın kaçırmayın, en kısa zamanda sizlerle olacak.
Bu arada yapılan bütün yorumlar için teşekkür ederim, çünkü hepsi benim için çok değerli. Beni okuyan insanların düşündüklerini iyi ya da kötü dile getirmeleri benim için çok şey ifade ediyor. Takipte kalın pıtırcıklar ve yorum bırakmayı unutmayın hepinizi çok seviyorum :*

52 yorum:

  1. ay bu werther bekaretini mi vermiş, yoksa ruhunu şeytana mı satmış anlamadım melis? betimlemelere gel ayöl. :D

    3. bölüm kısmetse ne zaman şekercim? çekirdek-gazoz stokunu kontrol ettim, ona göre melis'e sipariş vericiym. :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahahahaha öldüm gülmekten tatlıms yea :D yok ben bekaretimi önceden vermiştim kuzenime gülüm o yüzden bu benim için yeni bir sayfa oldu :D
      haftasonu gelir sanırım 3.bölüm ona göre ver siparişini :D :D :D
      öptüm kocaman :*

      Sil
  2. sexhikayeleri.biz tadında bir post olmuş :D aaaa yani.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şimdi iyi bir şey mi söyledin yoksa kötü mü anlamadım gülüsü yeaaa :D :D :D

      Sil
    2. hit alcan bebeğim :D trafiğin reytingin artacak, bilimum sekse aç tipler de dolduracak sayfanı. Maşşallahın varmış yavrum iyi cesaret diyorum hani :D ama anımsatmıyor da değil hani :P bir de "erkekliğini" gibi ifadeler kullanmışsın penis için "aaaaaaaa" dedim sen düşün gerisini.

      Sil
    3. bunlar gerçek hikayeler bir de hayal dünyamdakileri yazsam sen trafiği o zaman gör ahahahaha :D erkeklik kelimesi daha çok hoşuma gidiyor nedense yazılarda, ama arada penis kelimesini de kullanıyorum :D

      Sil
  3. Miss Tiffany'ye katılmamak elde değil, yalnız anlamadığım nokta adam sana nazik davranırken sendeki bu ''hayvani hiddet'' neydi miniğim? O kadar çok şey yazmak istiyorum ki... Detayları bilahare telefonda görüşelim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahaha artık onca yıldan sonra kendime hakim olamamışım demek ki napıym :D :D :D
      tamam tamam yarın uygun bir vakitte ben seni ararım kaynatırız huzurum öpüldün kocaman :*

      Sil
  4. seksi anlatışın seksin kendisinden daha güzel olmuş nerdeyse.ellerine saglık ve 'o hafta icinde 2 adamla daha birlikte oldum' cümlesinden,ki sanrm kezban cesareti bu, öturu seni kutluyorum libidona saglık :DDd kendinden bir seyler kaybetme ama aynı zamanda farklı seyler kazanma duygusu ve ardından gelen ozguven patlaması konusunda sonuna kadar katılıyorum bana da öyle olmustu. bence biraz daha agırdan al ay adın orospuya cıkıcak yoksaaksdghaslşf
    yazın born to die sarkısıyla cok güzel okunuyo herkese tavsiye ediyorm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin yorumundan sonra fark ettim ki aslında seksin tamamını anlatmamışım burda. sadece bende yer eden kısımları yazmışım :) ayrıca beni anlamana gerçekten sevindim ve napıym gülüm neye çıkıyorsa çıksın artık :D
      şarkı seçimi gayet güzel, teşekkür ediyorum pıtırcık. kendine dikkat et lütfen öpüldün :*

      Sil
  5. yorumlardan da anlaşılacağı üzere seks hikayesi tadında yazdığını sadece ben çıkarmamışım :)) ama benim takıldığım şey aynı hafta iki adamla daha birlikte olduğun bu naziği de eklersek 3 olii ve az olan matematiğim beni ürkütüyor amanın yanii tatlım bu yeni sayfam bol beyazlı olmuş senin ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahaha beyaz sayfalara yine beyaz yakışır dedim ve yoluma öyle devam ettim amorfum :D :D :D sex hikayesi tadında olması güzelse sevindim tatlıms takipte kal az olan matematiğini daha da zorlayıp seni daha çok korkutacağım :D
      öpüldün kocaman :*

      Sil
  6. Sigara içen adama çok güldüm be wertherim:))a.q oda içececk yeri orasımı buldu yani,seni boşuna tedirgin etti..sonucuu ,tam kıvamında kulak memesi yumuşaklığında diyemiycem be ballişkoo:)))3 ü bekliyoruz heyecanla wertherimmm:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yapıncağım sorma ya, sanki koskoca istanbul'da sigara içecek başka yer kalmadı g*t adam :D :D
      sonucun neresi hoşuna gitmedi ney kulak memesi kıvamında değil asi'm anlamadım :) 3 en kısa zamanda gelecek takipte kal balım :*

      Sil
    2. İlk başta tedirdin etti ya seni,hani polisler falan gelecek düşüncesi ,ondan yazdım,ama şimdi ben bu salak cümle bozukluğunu farkettim,aptal sarışın asi hıh ne olacak,:)sonucu tabiki kıvamında oldu ve mutlu son:)))))

      Sil
    3. ahaha boş ver cümle bozukluğunu anladım ben :D seni yerim yeaaa ben sarışın asi'm çok seviliyorsun pıtırcık dikkat et kendine :*

      Sil
  7. vuh adam paketi bir açtı tam açtı kaçılın herkes kendini kollasın wertherim ufaklığım yolu dozerle gelip geliyo :D :P üçüncüyü bekliyoruk ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahahaha bir açıldım saçıldım ki sorma gitsin pandam :D ama kendimi kontrol altına aldım merak etme :D :D D:
      kısmetse 3.yü haftasonu yazmak istiyorum canımcım bekle beni. kendine dikkat et öpüldün kocaman :*

      Sil
  8. açıkçası ben güzel cümlelerine odaklandım.. cidden edebiyat parçalayan güzel cümleler var.. ayrıca sen çekici bir erkeksin, kendi özgüveninin yerine gelmesi için vücudunu hırpalamanı istemem, dikkat et ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim kaan'm ve haklısın. aslında bedenimi hırpalamam biraz özgüvenden sonra oldu ama haklısın. kendimi saçma sapan bir duruma sokmamak için elimden geleni yapıyorum emin olabilirsin :)
      kendine dikkat et öpüyorum kocaman :*

      Sil
  9. oha azgın teke seni.. darısı başıma werthercim keyfine bakk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha güldürdün beni sakallım yea :D sen gel biraz yanımda sana da buluruz canısı :D bu arada seni çok nadir görüyorum kendini özletme pls!!! kendine dikkat et öpüldün :*

      Sil
  10. Evet, insan o anda hiç bir şeyi düşünemiyor, her şeyi akışına bırakıyor, ama sen yine de korunmayı aklından çıkarma ;)
    Özellikle de iyi tanımadığın, senden önce neler yaptığını bilmediğin bi adamla birlikteyken mutlaka korunman geektiğini düşünüyorum, bir kaç dakikalık zevk için bir ömür boyu üzülmeni istemem ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. söylediklerinin hepsinde sonuna kadar haklısın cem ve teşekkür ediyorum uyarın için. aslında korunmak hep aklımda olan bir şeydi ve o an sırf prezervatif yokluğundan ortamı bozmak düşüncesi zoruma gitti sanırım saçma bir şekilde. bundan sonra çok daha dikkatli olacağım merak etme. tekrar teşekkür ederim kendine dikkat et lütfen :)

      Sil
  11. Yorum atmıştım ama sanırım gitmemiş.O kadar güzel anlatmışsın ki , o kadar güzel bir dil kullanmışsın ki bu hayvanı şeyler bile yazında farklı bir şeye dönüşmüş.Cesaretine hayranım.(Bigaleyi özlüyoruuz :) )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, sanırım gelmemiş çünkü ben yeni görüyorum :) söylediklerin için çok teşekkür ederim hoşuna gitmesine sevindim. bu arada şunu aklından çıkarma lütfen cesaret ile aptallık arasında çok ince bir çizgi var ve ben aptallık yapmamak için çok uğraşıyorum. eğer sende bir şeyler adına adım atmak istersen dikkatli ol lütfen :)
      kendine çok iyi bak pıtırcık öpüldün :*
      not: bence bigale'de bizi özlüyordur :D

      Sil
    2. Yok ben bir şeye adım atamam :D Hele şu durumlarda hiç :) Bigale dursaydı belki özlüyor olurdu :D

      Sil
    3. her şeyin bir yeri ve zamanı var zaten acele etme sakın pıtırcık :)

      Sil
  12. ucuz kurtulmussun :D bu baldan dolayi ayrica bi tebriks :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beni neyden dolayı tebrik ettiğini tam anlayamasamda teşekkür ederim pıtırcık ve evet bence de ucuz atlattım :D

      Sil
  13. CANIMBUNUN DEVAMI GELCEKTİ BEN Mİ YANLIŞ HATIRLIYORUM YOKSA ...ss.ss...s.s..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vallaha doğru hatırlıyorsun ama ben yazamadım daha canısı ya :D en kısa zamanda sizlerle buluşturcam inş :D

      Sil
  14. Uydurdun mu yaşadın mı anlayamadım :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. huysuzummmmmm sen nerelere kayboldun, nerelerdeysin??? kendini çok özlettin, kop gel artık :D
      ayrıca aşk olsun uysursam uydurdum derim tabii ki sonuna kadar bizzat kendim yaşadım ahahahha :D
      öpüyorum seni kocaman dikkat et kendine :*

      Sil
  15. Ben her şeyi bu kadar hızlı yaşamak taraftarı değilim. Başta hoş gelir ama kaybettigin şeyleri uzun vadede farkedersin. Amacım nasihat vermek değil zaten işe yapamaz da. Umarım yolunu kaybetmezsin. Budur temennim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. söylediklerin için gerçekten teşekkür ederim, emin ol ne demek istediğini çok ama çok iyi anlıyorum. daha dikkatli olmaya çalışacağım :)

      Sil
  16. Hiç yakıştıramadım desem yalan olmaz. Yaşadığın şeyler belki çoğu gay hayat tarzı ama ben seni daha naif hayal etmiştim. Bunları gerçekten sevdiğin bir adamla yapmanı isterdim. Evrilmemiş halin daha iyiydi. Niye bunu söylüyorum, çünkü seni seviyorum. Ama bu halini değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle beni sevdiğini söylemen gerçekten çok hoş teşekkür ederim :) bunun yanında yaşadığım şeyleri, ''herkes yaşıyor aman bende yaşayayım da eksik kalmayayım.'' duygusuyla yapmıyorum buna emin olabilirsin. evet özümde daha ince bir ruha ve bunun getirisi olan bir naifliğe sahibim, ama bütün bunlar beni aklımdaki soru işaretlerinden ya da bir şekilde sonunun kötü olacağını bildiğim bir yola sapmaktan kurtarmıyor; daha çok kamçılıyor bir yerde. yaşadıklarımın doğruluğunu savunmuyorum, tıpkı yanlışlığını savunmadığım gibi çünkü her şeyin bir deneyim olduğu düşüncesindeyim. öte yandan evet ben de ilk seferimi sevdiğim ve güvendiğim bir adamla yaşamak isterdim ama malesef olmadı. beni sevmeye devam et lütfen olur mu? umarım yeterince açıklayıcı olmuştur cevabım :) kendine dikkat et lütfen, öpüldün :*

      Sil
  17. Ne demek istediğimi anladığın ve anlayışla karşıladığın için mutlu oldum. Bu arada anlamışsındir belki diğer adsız da bendim. O mesajın gönderilmediğini sanıp ikinci mesajı attım. iletildiğini daha yeni gördüm. Umarım aşık olacağın insanla karşılaşır ve o zaman sevişmenin asıl zevkine varırsın. Kendine çok iyi bak.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben söylediklerin seni tatmin etmedi, hırsını alamayıp ikinci mesajı döşedin sanmıştım ama senin söylediğin şey de gayet mantıklı tabi :D :D :D
      umarım en kısa zamanda bulurum o adamı, tekrar teşekkür ederim :)

      Sil
  18. Yazıyı okuduktan sonra sanki adamla ben sevişmişim gibi hissettim ayol ahahaha :D
    Arabada seks zor olur, dar alan sonuçta ama üstesinden gelmişsiniz.
    Güzel bi macera. Darısı başıma.
    Evrim macereların devamını bekliyoruz şeker :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha bu, kendin sevişmişsin gibi olması güzel sanırım, duyguyu verebilmişim :D :D :D
      darısı sana tabii, ama umarım bu sevdiğin bir adamla güzel duygulu bir sex olur :)
      devamı gelecek takipte kal pıtırcık öptüm :*

      Sil
  19. İlk defasinda sevdigin biriyle falan yapsaydin tarzinda bisey soylemeyecegim ama yasadiklarini sadece deneyim icin yasarsan kendini deney faresi olarak bulabilirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşadıklarımı illaha şu amaçla olsun diye yaşamıyorum aslında, sadece istedim yaşadım ve olanı her şeyiyle kabul etmeyi seçtim, iyisiyle kötüsüyle...
      ama demek istediğini anladım pıtırcık teşekkür ederim :)

      Sil
  20. benim "seviştik işte" diyip geçiştirdiğim şeyden adam dolu dolu, etkileyici iki yazı çıkarmış ya :D ben çekiniyorum lan haha, nasıl aşıyoruz bunu acaba? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biran gaza gelip yazdıysam demek ki ahahaha :D yani bilmiyorum, buraya her şeyimi yazıyorum zaten, burası benim dünyam ve benim olan bir şeyden bana ait olanları gizlemek istemedim. hal böyle olunca nasıl hissettiysem aynen yazım :)

      Sil
  21. Hani kezbanın evriminin devamı? Yoksa kezbanlığa devam mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazmaya fırsatım olmuyor paşam yoksa yazacağım. ayrıca kezbanlık bir yaşam felsefesidir onu öyle kolay kolay bırakamazsın :D öpüyorum seni :*

      Sil
  22. "adrenalinim, en yakın arkadaşı olan libidomla işbirliği yapmış olacak ki kendime engel olamayıp" ben aradığım cevabı buldum abi. Yaban ellerde hemşerimi bulmuşum gibi gidip boynuna sarıldım. Benim aynı maceramın sonu polisin bizden kimlik istemesi ve diresiyondaki arkadaşımın polise para vermesi sonra da benim günlerce ne yaptım ben pişmanlığı ile dolaşmamla bitti. Üstelik bizim "olay" başlamadan bitti:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahaha kıyamam sana yea :D neyse ki biz polislik falan olmadık ve işimizi hallettik :D
      maşallah bizim anılarda ortak gidiyor :D

      Sil
  23. Erkeklik kelimesinin iticiliği hahaha :) sırf güzel dursun diye süslemişsin kancık :) en iyi postun hahahha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz süslemesini de iyi biliriz ahahahaha :D ona süslemek demeyelim yazım gücü diyelim :D kıskanma lütfen :D

      Sil