dinleyin ve kendinizden geçin :*

19 Mart 2013 Salı

Ben Her Şey Olmak İsterdim :D ( MiM!!!!)



   Merhaba çok pıtırcık bloggerlar ve çok ponçik okuyucularımmmmmmmmm :D nasılsınız bakalım? bence iyisiniz, hadi ama kötü olmak için bahane aramayın. dudaklarınızı serbest bırakın ve sırıtın olabildiğinceeeee :D
  
   Bigayımmm beni mimlemiş. biliyorum şimdi diyeceksiniz bu MİM DÜŞMANI, MİM CEVAPLAMAZ çocuk nasıl olmuşta bir mim cevaplamış ve paslamış :D ay dostlar sormayın ben de çok şaşkınım, hem de kimse onu mimlememiş o üstüne alınmış falan, olaylar olaylar yani anlayacağınız ahahahahaha :D niye bu kadar güldüm bilmiyorum ama kendisiyle uğraşmak hoşuma gidiyor :D şaka bir tarafa kendisi sadece nazarındaki elit mimlere cevap veriyor sağ olsun beni yüksek tabakadan görüp paslamış :D ha aykırılık yapmamış mı yine yapmış ama ne diyceksin işte allahta onu böyle yaratmış :D neyse bigayımla bu kadar uğraştığım yeter, ona burdan kocaman bir öpücük yollayıp mime geçiyorum :* :* :*

   Sorularda bi böyle değişik, töbe töbe bi böyle bişiy olmuş anlamadım :D

1. Su mu, ateş mi, güneş mi olurdun neden?
* Aslında ben biraz aç gözlüyüm, yani pek çok şeyi güç ve otoriteyle bağdaştırarak hesaplarım. ''Werther naptın oğlum sen kendine bakıym o.O'' demeyin :D bunun ışığında doğada ki dört elementte olurdum fekat illaha da bir tanesi ol diyorsanız ben su olmak isterdim. hı-hı evet o olmak isterdim :)

2. Taş olsan nerenin taşı olurdun?
*Çıplak Zeus heykelinin penisinin oyulduğu bölgenin taşı olurdum ahahahaha :D yok be napçam heykeli maşallah taş gibi çocuk olduğumdan mütevellit kendi benliğimin taşıyım ben zaten heheheyyyttt :D

3.Neyin ve kimin karşısında, hangi durumlarda susarsın?
*Aslında susmak benim lügatımda yoktur. konuşmak bir meziyetse susmayı başarmak apayrı bir meziyettir. üzerinde ki çalışmalarım devam etmekle birlikte genelde annem beni azarlar nitelikte nasihatlar verirken daha az konuşurum tatlım :D sevgiler saygılar :*

4. Kusur olsan nasıl bir kusur olurdun?
*Benim gibi mükemmel bir insana sorulacak soru mu bu gülüm? ben ve kusuru bir arada aynı cümlede kullanmak isteyenler, bana bu hayın tuzağı kuranlar duysun bilsin ki werther böyle oyunlara gelmez be bebeğim :D yine de hatasız kul olmaz lafını yontarak oluşturduğum kusursuz kul olmaz lafından yola çıkarak bir kusur olsam, herkesin kendisinde olmasını isteyeceği şöyle şehvetli bir kusur olurdum. :D

5. Küfür olsan ne olurdun? Kime savrulurdun?
*Aslında küfür, hakaret, aşağılama auram çok geniş olmakla beraber kullanmayı en çok sevdiğim kelime ''SİKTİRELLA'' dır :D sanırım insanlara ''hımmm, ok kib bay cnms'' mesajını vererek onları sallamadığını hissettiren bu küfürümsü tatlı kelime olurdum :D

6. Esir olsan neyin veya kimin esiri olurdun?
*Ben kendi kendimin esiri olmuşum be yavrum başka birine ya da başka bir şeye ne hacet!!! oyy dağlar ben ölem!

7. Bir suç olsan, nasıl bir suç olurdun?
*Suç, tehlikeli işler falan hep böyle bir adrenalin ve atraksiyon kaynağıdır ve bu yüzden kimi zaman tahrik kokarlar. bütün bunların ışığında her insanın denemek isteyip ama göt yokluğundan tadamadıkları ufak çaplı bir suç olurdum :D toplum içinde sex suçtu değil mi? eğer cevabınız evetse hah işte ben oyum ahahaha :D

8. Topraktaki güç olsan o güçte ne yetiştirilirdi?
*Aslında bu, sayfalarca cevap yazabileceğim bir soru. bundan bir öykü bile çıkar, o derece :D Topraktaki bir güç olsam o güçte kesinlikle insanlığın tohumları atılır ve insan yetiştirilirdi. bu sıralar ana rahminden çıkmış olanları pek beğenmiyorum da belki topraktan çıkanlar daha sağlıklı olur. ihi ihi ihi :D

9. Sayılmadığında ne hissedersin?
*İçten içe hasetlenirim önce cinnet kıyılarında yalın ayak dolaşırım. sonrada; şşşşşşşş heyy! sen! kezbanın başkanı, rahat mısın sen be! diyerek, terbiyeli ve de akıllı salon beyfendisi çizgimden kayarak ona haddini bildiren bir çemkirme eylemi gerçekleştiririm :D tabii bunu kimi zaman içimden yapar kimi zamansa bulunduğum ortama aldırmadan yüze karşı yaparım. korkun be benden ahahah :D

10. Bir oyun oynasan ne oynardın?
*kazananın istediği her şeyi alabileceği bir oyun oynardım. risk olmadan heyecan ve zevk olmaz gençler. kaybedeceğiniz şey çok olunca daha azimli oynarsınız :D artık oradaki ''her şeyi'' de sizin hayal gücünüze bırakıyorum ahahaha :D

oyyyyyhhh yoruldum haaa cevaplarken :D biraz değişik bir mimdi ama alnımın akıyla çıktığımı sanıyorum bu işin içinden :D bu mimi kaç kişiye gönderiliyor bilmiyorum ama ben üç isim sayacağım :D

1) Pistisciğim
2)Oyuncak ayıcığımmmm
                                             ve
3)Patrickkkkkk

                            Başka cevaplamak isteyen olursa erinmeden üzerine alınsın ve cevaplasın :D bu mimi önceden cevaplamışsanız bozuntuya vermeyin lütfen çok sevgili blog karşilerim :D 

öpüldünüz kocamannnn :*

13 yorum:

  1. belki bu yorumuma kızabilirsiniz ama okurken bir an yalan dünyadaki zerrin erkek oldu da paçoz fanilere laf mı sokuyor dedim:))

    Cevaplar derin sualrın eğlencesi gibi:)

    Bebeğim bir erkekte garipsediğim bir cümle.

    İnşallah kızmazsın:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok pıtırcık neden kızayım sana ya da kızsınlar yorumuna :D

      zerrin'i inanılmaz çok severim ama belirtmek isterim ki ben, yalan dünya dizisi başlamadan öncede böyleydim bilen bilir :D

      her zaman bir çirkef bir çılgın yönüm olmuştur :D

      Bebeğim bir erkekte garipsediğin bir cümleyse ben onu kelime olarak kullanayım garipseme olur mu :D :D :D
      şaka bir yana, garipsemene saygı duyuyorum ama bilmem ben seviyorum kullanmayı :) :)

      teşekkür ederim yorumların için öpüldün kocaman :*

      Sil
  2. Çok ponçik bir mim olmuş hahahaa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diğ mi amaaaaaa :D teşekkür ederim sıradan gayciğim :*

      Sil
  3. Sorulara verdiğin cevaplar çok güzelde be werther,şu toprak olanına bayıldım,bende ana rahminden çıkan bazı insanları(insan bile değiller)beğenmiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asi yapıcağımmm çok teşekkür ederim :) ve hiç sorma! o ana rahminden çıkanlar ömrümüzü yediler. tü nalet olsun okendini bilmezlere!
      kendine çok dikkat et öpüldün :*

      Sil
  4. selam düşündürürken güldürme ve ya tam tersi karar sizin konusunda oskar adayı bence
    nasrettin hocaya selam tahtından olabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana da selam ımtırakcığıımmm :) mübala ediyorsunuz sanırım zira nasrettin hocaya benim aracılığımla göndermiş olduğun bu tehdit kokan cümle beni şişirip şişirip gökyüzüne taşıyabilir :D :D :D
      teşekkür ediyorummm :)

      Sil
  5. 4.sorunun yanıtı cok iddaalı olmus o.O
    ayrıca bebegim cok samimi bir seslenme tarzı(kullanmasını bilene)
    genelde mim okumam cok bayık gelir bana ama bu eglenceliydi baya :D:Dd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4.sorunun cevabı sadece gerçeklerden ibaret burak. Hayır, blogger halkına nasıl yalan söyleyip de ''evet benim de bir kusurum var''diyeyim ahahaha :p :D
      onun haricinde şehvet benim göbek adımdır demek istiyorum :D
      kendine dikkat et öpüldün :*

      Sil
  6. Allah da onu öyle yaratmış işte ne yapsın yavrucak dediğin an artık koptuğum zamandı.. Ama durumu süpper özetlemişsin yirim seni :D hahah

    cevaplara itirazım var: sex yapmamış birisi nasıl olurda sex olmak ister heee nasıl nasıl.. olum seni bir baş göz edemedik daha :D hahaha

    Bebeğim so gey kalıyor tabii bir erkek kullanınca o yüzden garipsemiş olabilirsiniz ama ben de kullanmayı çok severim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. *ahahahahahaha hakkında ki gerçekleri özetlememi beğendiysen sorun yok tabii ki :D yukardakinin yaptığına sual olunmaz, napalım seni böyle basıcaz bağrımıza :D

      *cevaplara verdiğin itirazda geçerli olsa bari hıh! ben mi hiç sex yapmamışım o.O bir zamanların çarpık ilişkile adamı olduğumu unutuyorsun sanırım ahahahha :D neyse daha fazla bir şey diyemiycem ama evet daha beni kimseyle baş göz edemedik! etrafta kimse yok ki pffff...........

      *bebeğim soo gey kalıyor olabilir tabii ama ben de soo hetero değilim sonuçta ahahahaha :D bebeğim candır :D

      kendine dikkat et kaanım öpüldün kocaman :*

      Sil
    2. çarpık ilişkiler adamının anılarını hiç okuyamadık amaaa :/

      bekliyorum hemen!!

      Sil