dinleyin ve kendinizden geçin :*

9 Şubat 2013 Cumartesi

Neee Mim Mi Gelmiş!!! o.O

                      -Neden bu aptal resmi seçtin diye soracaklara bir cevabım yok! karıştırmayın :D-

   Merhaba pıtırcık bloggerlar ve çok ponçik okuyucularım :) prensesciğim beni mimlemiş sağ olsun ben de hazır bilgisayarı ele geçirmişken yazayım dedim :D öncelikle kendisine çok teşekkür edip ona bu kraliyet tacını hediye ediyorum :*


Evettt artık mim'i cevaplamaya geçebilirim :D

1. Blog yazmaya neden başladınız?

-Anlatacak çok şeyim olduğuna inanıyordum ve benim gibi pek çok insanın daha varlığına. anlatacak ve dinleyecektim. böylece daha çok insanla tanışıp daha çok şey öğrenecektim ayakta kalmaya dair :) Ailesine açılmış birisi olarak yol gösterip yardımcı olacaktım birilerine ve masumluğunu daha kaybetmemiş kezban birisi olarak ışık saçacaktım :*

2. Adını seviyor musunuz? sevmiyorsanız ne olsun isterdiniz?

- Adımı çok seviyorum be bebeğim. bu yüzden başka bir şey olsun istemezdim :*

3. Asla yapmam dediğiniz bir şey var mı? varsa nedir?

- Büyük konuşmayı pek sevmem tatlım bu yüzden yerine ve zamanına göre pek çok şey yapılabilir, yapabilirim, sağım solum belli olmaz :*

4. Dünya'da en çok görmek istediğiniz yer neresi?

- Bütün dünyayı gezip her yeri görmek isterdim :*

5. Sizi en çok ne mutlu eder?

- Beni sevdiğini ve değer verdiğini söyleyen birisinin bunu korkmadan gösterebilmesi :*

6. Fırsatınız olsa en çok kiminle tanışmak istersiniz?

- Bebeğim sorman hata! herkes biliyor bunun cevabını ama ben yinede söyleyeyim :D tabii ki bebeğim hürremle yani meryem uzerliyle :D bunun akabinde adele ve lady gaga var elbette :*

7. Hayatta ki amaçlarınıza yavaş yavaş ulaşabildiğinizi düşünüyor musunuz?

- Evet, şu aralar bunu düşünüyorum. daha doğrusu hissedebiliyorum. umaım devamı gelir ve fakat tabii ki hiç ulaşamadıklarımı unutmak olmaz. lütfen onlar adına bir dakikalık saygı duruşunda bulunalım!!! o.O

8. Hangi burçsunuz? burçlara inanır mısınız?

- Öncelikle çok sizli bizli olmadık mı bırak artık bunu ve bana sen de. :* ( Mim'e yavşıyorum töbe töbe) 
Kova burcuyum tatlım ve az biraz inanırım burçlara evet :*

9. Bir arkadaşınız ne yaparsa affetmezsiniz?

- Ay kahpelik yaparsa affetmem tabii ki. arkamdan iş çevireni, yüzüme başka arkamdan başka atanı parçalarım. bir de yalanını yakalarsam varya atomlarına ayırırım onu :*

10. Sıcak havalar mı, yağmurlu havalar mı?

- Balım şimdi yerine göre değişir yani. sonuçta ikisininde giderli olduğu zamanlar var ama ikisinde de mutlaka damlalar vardır :) birinde terlersin ve damlalar öyle süzülür vücudundan. bir diğerinde ise tanrı bahşeder sana damlaları ve üzeridekilerle tek olursun :*

11. Takıntılı olduğunuz şeyler var mı, varsa neler?

-Evet, var yeaaa.s mesela bir çocuk ne kadar yakışıklı olursa olsun elleri çirkinse bitmiştir!!! O elleri götüne sokup dolaşsa yine olmaz yani. nokta.

Hakkımda ki 11 Gerçek!!!

*İyi yalan söyleyebilirim.

*Hırslıyımdır.

*Asla unutmam.

* İntikam almayı istersem bütün vücudum alevlenir.

* Geceliğime 1000 tl teklif edilirse bütün gemilerimi yakıp gidebilirim.

* Parayı severim.

* Çok zor güvenirim.

* Bana kolay güvenirler ama ben asla kimsenin güvenini boşa çıkarmadan hep iyilik yaparım.

* Çok güzel yemek yaparım.

* Tuvalet fantezim var.

* Kimseye hiçbir anlamda ihanet etmedim daha bunun karşılığı olarak da çok kazık yedim :*

  NOT: Öyle gerçekler falan deyince biran ne yazacağımı bilemedim şimdi :D

Bu mimi normalde paslamam gerekiyor hem de 11 kişiye ama ben bunu yapmayacağım! neden? çünkü bir önceki mimim yazılmadığından ötürü hala, bigay ve O Gay hevesimi kursağımda bıraktılar. ben de yollamıyorum işte kimseye hıh!!!

OOhhhh gece gece lafımı da gönderdim rahatladım ahahhahah :D

hepiniz çok seviliyorsunuz. lütfen hep gülümseyin ve hayatta ki hiçbir şeyin sizi üzüp kendinizi değersiz hissettirmesine izin vermeyin :)

SON DAKİKA DEĞİŞİKLİĞİ!!! MİM'İ HUYSUZ AŞKIMA YANİ NÜKLEER BAŞLIKLI GAY'İME YOLLUYORUM :*

3 yorum:

  1. *Ay laf yiyeceğimi bilseydim son kısmı okumazdım, hiç haber de vermiyorsun lafımı yediğimle kaldım..


    mimi sorularının basit ve genel geçerliğinden ötürü hiç sevmedim, ama sen yine de eğlence ve farklılık katmaya çalışmışsın bebeğim tebriks..

    ve her cümlenin sonuna nokta yerine öpücük koyman çok yılışık bir yazı ortaya çıkarmış, bu durumu beğenmedim, öpücük çok değersizleşmiş. dikkat etmeni isterim bebeğim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o önüne geleni öper zaten bigayim :)) hepi topu bi mim yazacak, 10 kişiye laf çarpmış.

      bu arada öpmek dedin de bigün öptüydü beni de böyle yeşil yeşil şeyler çıkmıştı suratımda, MİKROP işte :))

      Sil
    2. bu seni böyle yaparak ikinci kez tuzağa düşürüşüm ahaha mükemmel miyim ne :D ayrıca dudağıma kira mı alıyosun tatlım gönlüm zengin öperim, hakkım bana ne ahaha :D :D :D ayrıca bu mimi de yazmayacağını biliyorum hıh!

      sana gelince yollu oyuncak sen zaten kanserojen madde içeren kalitesiz bir oyuncak olduğundan fabrikan kapanalı çok oldu bi son sen kaldın kendini toplattırma bana ahaha :D

      Sil