dinleyin ve kendinizden geçin :*

18 Şubat 2013 Pazartesi

Meğer Ben Oturmaya Gitmişim...



    Merhana çok sevgili blogger dostları ve benim pıtırcık, ponçik okuyucularım. Ayrıca belirtmek istiyorum ki Arnavut kaldırımı her ne kadar nefret etse de evet o da bir pıtırcık ahahha :D

   Ne diyordum? Hah! Evet, en son size sevgi sözcükleri mırıldanıyordum ama burada kesiyorum :D bugün Ankara’ya döndüm İstanbul’dan. İçimde bir hüzün, bir burukluk sormayın gitsin. Ayrılışlar, vedalar hep yıpratmıştır zaten beni. Neyse…

   Annem beni çok özlemiş, görünce gözlerime inanamadım. İşten gelince kapıyı açmamla boynuma atlaması bir oldu. Uzun zamandır gözlerindeki o ışıltıyı görmemiştim, bir de üstüne ağlamasın mı? Evimin neşesi, sesi, soluğu geldi diye gülümseyip durdu. Daha mı çok şehir dışına çıksam diye düşünmüyor değilim yani :D

   İstanbul çok güzel oldu benim için. En azından kafamı dağıttım ve arkadaşlarımı görme fırsatını yakaladım. Bloggerlardan bahsediyorum yani J

   İstanbul’a geldikten 2 gün sonra aniden verdiğimiz bir kararla küçük bir grup olarak toplanıp buluştuk. Homorexia, kelimelere sadakat, patrick, Arnavut kaldrımı ve ben. ABBO yanımıza 5dk uğrayıp sonra da bizi sattığı için ona söyleyecek lafım yok :D

   Çok güzel ve eğlenceli geçti. Tabii ki bol bol dedikodu yapılıp art arda bombalar patlatıldı :D hepsini buraya yazmayacağım ki büyüsü bozulmasın ama şu kadarını söyleyebilirim ki herkesin bir tuvalet fantezisi varmış bunu öğrenmiş olduk ahahha :D ve şunu da söylemeden geçemeyeceğim, o garsonda hala benim aklım ve onun gözü sadakatte falan da değildi. Yerini gösterdiği halde tuvaletin yerini tekrar ve tekrar göstererek bana sinyal veren gel desem benle tuvalete girecek olan aynı garson çocuktu ahahhaha :D
Hepsine bir kez daha teşekkür ediyorum hepsi çok tatlıydı
J

   Ondan sonraki günlerim genelde evde teyzemle kağıt oynayıp onu yendiğim her seferinde bana ettiği akla hayale gelmeyecek küfürleri dinlemekle geçti. Kuzenlerimle Kadıköy’e indik sonra bir gün. Yemek yiyip  sinemaya falan gittik. Sonra diğer teyzemi ziyarete gittim falan derken bir de baktım ki İstanbul tatilim bitmiş J

   Aslında güzel bir yazı olacak bu sanıyordum ama kayda değer yaptığım bir şeyin olmamasıyla ruhsuzluğum bir araya gelince böyle rezil bir yazı çıktı ortaya işte ahahahha :D

Affedin beni canlarım J

Başka Bir Konuya Geçmek İstiyorum…

   Bu aralar aklımı çok kurcalayan bir soru var, daha doğrusu bu bir soru değil aptallık heves ya da merak. Hayatım boyunca hiç sevgilim olmadı benim ve daha da olmayacak gibi görünüyor. Günübirlik ilişkilere de inanılmaz derecede karşı birisiyim ama içimdeki tutku alev aldı sanırım. Egom çöküşlerde.s insan beğenildiğini, arzulandığını ya da bir şekilde sevilip değer verilebildiğini görmek istiyor. Tabii ki arkadaşlarım var beni seviyorlar ama bahsettiğim şey bu değil ve ne demek istediğimi de gayet iyi anladınız. Kısacası bilmiyorum, belki yakın zamanda bir yerlerde hesap açıp ben de ajandamı yapacak bir şeylerle doldurabilirm. Hem bakarsın belki zengin olurum…

   Hepinizi çok ama çok seviyorum, hayatın sizi yıpratmasına izin vermeyin J

Bu şarkıyı da dinleyin bence, twitterda paylaştım ama olsun buradan da paylaşayım istedim J
 

14 yorum:

  1. Yazı rezil falan değil bebeğim gayet akıcı su gibi okudum bitttiiii :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaaa gerçekten mi :D teşekkür ederim çürüğüm vişnem :*

      Sil
  2. bence pıtırcık da ponçik de çok sevimliii :))
    o anne özlemi değişik yaa okul tatil olduğunda yanlarına gittiğim zamanlardaki ilk beni balkondan görüşür merdivenlerden inip kapıda sarılışını tüm sokak duyar.. İlk seneler babamda da vardı bu ama zamanla alıştı adam :)arada yokluğunu hissettirmek iyi gelir her konuda;)

    Bu arada yazı gayet konuşma havasında sanki karşıma oturmuşsun bana son dedikoduları veriyormuşsun gibi hissettim oturduğumuz mekanda da paylaştığın şarkı çalıyor gibiydi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içime sinmemişti ama böyle güzel bir yorum karşısında daha fazla bir şey söyleyemiyorum :) çok teşekkür ederim amorfcuğum ve aileler için kullanabileceğim tek bir kelime var o da ''değişik'' :D
      kendine dikkat et öpüldün :*

      Sil
  3. 1. si pıtırcık ve ponçikten ben de hoşlanmıyorum :P (madiliquee)

    2. Emre AYDIN varsa her türlü gider :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1.ye cevap: o zaman bundan sonra sen pıtırponçiksin ahaha :D

      2. emre aydın depresyondur ve ben depresyona girmeyi severim ahaha :D

      Sil
  4. 1. bana sevgi belirtsin de ne denirse densin, çok geniş adamım hiç takmam..

    2. nilüfer varsa her türlü gider :)

    3. her yazını okuyorum, düşünüyor değerlendiriyorum,yorumluyorum.. mim konusunda bana çatma artık ;) mim yazmayı sevmiyorum pek, seninle alakası yok bebişim.. böyle yaratıcı, hoş bir mim geldi de ben mi yazmadım hııı?

    4. yazının teması neydi? hahhaha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çatmıyorum tatlım merak etme :D her numarada ayrı bir konuyu ele aldığından temayı bende bulamadım ahahaha :D çok seviliyorsun bigayım öpüldün kocaman :*

      Sil
  5. ufaklıııık :) yavrum iyi etmişin gezmişin. şehir dışına çıkma biraz da annen ve senin için iyi olmuş. sizin ilişkiniz ikili ilişki gibi olmuş arada kısa molalar vermeniz gerekiyomuş görüldüğü üzere ;) valla yavrum hesap açma konusunda bişey diyemeyeceğim ama o duyguların olması güzel bişey bence :) o yüzden iyi düşün taşın karar ver :D

    p.s. iki saattir geveliyorum farkındayım işi özü hesap aç ve aşkını bul :D :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya böyle ayrılıklar adama iyi geliyor sanırım :D ve fark ettim bi çıkartamadın o baklayı ağzından ama sonunda döküldün ahahahha :D zaman ne gösterecek bilmiyorum bakalım kısmet :D

      Sil
  6. Her tarafta ponçik yazınca bir google a yaziym dedim.

    Aha o ne, öyle bişi varmış ya :D gerçekmiş hem de :))

    Valla yeni bişi daha öğrendim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha yeni bir şey öğrenmene vesile olduğum için gururluyum ponçik :D

      Sil
  7. Türkiye'nin dört bir yanında blogger buluşmaları huhubvv :))

    Konuya son cümlelerden girmek istiyorum ki hiccc sevgilin olmayacak diye bir şey yok sadece zaman tanı kendine bu durumun escinsellikle veya hetero olmakla bir alakası yok bak bana özgüvenin tavan yapsın annem :) senin o gözlerin yeter :) sakın sunu bunu yapma Demicem çünkü sen akıllı bir çocuksun gerek yok :) ama bu konuda ornek alacaksan birini seni pandiskoya havale ediyorum göreceksin ki gunu birlik bisiler yapmayinca mutlu bir beraberlik yaşayabilirsin operimmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ay ay vangörlüm teşekkürler cağnıım :D

      Sil