dinleyin ve kendinizden geçin :*

14 Ocak 2013 Pazartesi

Biz Biraz Konuştuk Ama Her Şey Çok Açıktı!


   Merhaba çok pıtırcık bloggerlar ve ponçik okuyucular :) nasılsınız şekerliklerim? umarım hepiniz çok ama çok iyisinizdir.
   Ben, bir ağacın en tepesinde ulaşılamadığı için toplanmamış ama gelen giden her kuşun bir parça ısırmaya gayret ettiği bir elma gibiyim bugün. evet, aynen öyleyim. hayır, ulaşılamazlığa yaptığım göndermenin egomla bir alakası yok. ne fesatsınız be siz :D

   Geçen gün annemle konuştuk. öğlen ikide uyanmıştım o gün ve hava acayip kasvetli, kasvetli olduğu kadar da yağmurluydu. içimde hiçbir zaman dolduramadığım o boşluktan size daha önce bahsetmiştim zaten ve o boşluk yine sızlıyordu. mal mıyım neyim durup durup acı çekiyorum!
hiç ders çalışmamamdan açılmıştı konu. babamın geleceğimle oynamasından ve benim hukuk okuyamamamdan sonra baş gösteren bir bunalım dönemi olmadı değil tabii ama şuanda okuduğum bölümden de gerçekten memnunum. aslında bu memnunluk derslerin çoğunu yata yata verip geçmemin rahatlığından mı yoksa gerçekten sevdiğimden mi tartışılır.
  
   Bir süre geleceğimle ilgili ne planladığımdan falan bahsettik. ben şuanda tek derdimin okulu bitirmeye çalışmak olduğunu 4 yıl sonramla ilgili hiçbir plan yapmadığımı söyledim. gerçekten de 4 yıl sonra okuduğum bölümün hangi alanında çalışacağımı bilmiyorum. hiçbiri bana yakın gelmiyor inanın.
  
   Annem bunların sonunda asıl beklediğim soruyu sordu çok geçmeden. şaşırmadım, dedim ya oraya nasıl bağlayacağını merak ediyordum.
  
   Manevi dünyan nasıl diye sordu bana sonra devam etti. ben sorunca kızıyorsun ama sen de hiçbir şey anlatmıyorsun dedi. hoşlandığın biri var mı ya da okulda seni rahatsız edenler dedi? aslında biran çok duygulandım ve gözlerim doldu. sesim titredi ama ağlamamak için verdiğim savaşı ben kazandım.
  
   Hoşlandığım kimse yok anne ve merak etme okuldan da kimse beni rahatsız etmiyor dedim. üniversite gerçekten daha da rahatmış. kimse lisedeki çocuklar gibi değil. içten içe benim gey olduğumu düşünenler varsa da kimse bunu beni küçük düşürüp aşağılamak için kullanmıyor dedim. bazen bir bakışın pek çok sözün yerine geçtiği doğrudur. insanların bakışlarından çok şey anlarsınız ama onların bakışlarından kaçmamayı inanın öğrendim. sözler ise hala yaralamaya devam ediyor sanırım...
  
   ''üniversitenin rahat olması sende de bir rahatlama yarattı mı?'' diye devam etti annem sorularına. ne demek istediğini çok iyi biliyordum ve hayır diye yanıtladım. rahatlamadım anne. hal ve hareketlerime dikkat ediyorum merak etme. konuşmama, hitap şekillerime, oturup kalkmama, insanları kesmemeye falan diye açıkladım ve aslında anneme en büyük alanlarımdan birisni söyledim.

   Sanırım gerçekten rahatlamıştım. feminen hareketleri çok olan bir insan değilim. sadece çok samimi bulduğum bir arkadaş ortamında koyverip kendimden geçebilirim o kadar :) ne demek istediğimi anlatabildim mi bilmiyorum ama anlayın yani. kadınların arasında büyümüş birisi olarak orta okula kadar feminen karekteri ön planda birisi olarak geçti yıllarım ve bu yüzden inanın çok acı çektim ama yıllar götürdüğü gibi getirmesini de biliyor. çok çaba sarf ettim ve nerdeyse fark edilmeyecek kıvama getirmiştim bir ara kendimi. sonra yine boşladım sanırım. neyse bunun üzerinde bir kez daha duracağım.

   Annem, ''sevindim.'' deyip sustu ama benim aklımı kemiren bir soru vardı.

   Anne sana bir soru sormak istiyorum dedim. eğer bir sevgilim olsa buna çok karşı çıkar mısın diye sordum. annem bir kızdan mı bahsediyorsun diye sordu öncelikle ama neyden bahsettiğimi çok iyi biliyordu. ben de, hayır anne bir erkekten bahsediyorum dedim. evet karşı çıkarım dedi ve ben bir kez daha göz yaşlarımla savaşa girdim. o hayata adım atarsam dayanamazmışım ve beni bitirirlermiş. ben arsız değilmişim çok duygusalmışım o yüzden öyle bir şey yapacağıma ölmeliymişim. bu sözler adamı çok yaralıyor cidden. sonra şöyle devam etti, benim karşı çıkmam bir şeyi değiştirmez eğer sen kafana koyduysan seni zaten kimse durduramaz ama emin ol en sonunda bir şekilde bu ortaya çıkar, bir şekilde duyrulur. işte o zaman ne yaparsın bunu çok iyi düşün. o zaman nasıl susturacaksın insanları, o zaman sana bakışlarını nasıl değiştireceksin dedi.

-eğer sen arkamda olsan toplumun ne dediği hiç umrumda olmaz biliyor musun anne dedim ben de. senden böyle bir şey isteyemem ama bunun da farkındayım. sana arkamda ol anne diyemem beni herkese karşı koru diyemem ama emin ol ben toplumu değil en çok seni kaybetmekten korkuyorum anne dedim. sen benim bu hayattaki her şeyimsin, yaşama sebebimsin ve yaptığım bir şey yüzünden seni kaybetme düşüncesine tahammül edemem dedim.

-oğlum, kimin ne zaman gideceği belli olmaz. bana biraz sonra dışarı çıktığımda bir arabada çarpabilir. o zama yaptığın bir şey yüzünden kaybetme korkusu yaşayacağın bir annen olmayacak. hayal ettiğin, yaşamayı düşlediğin her şeyi yapacak mısın? ben senin iyi olmanı, güvende olmanı istiyorum dedi. böyle bir şey duyulduğunda emin ol sana kucak açacak kimseyi bulamazsın işte o zaman yalnızlıktan ölürsün dedi.
  
   Kendim gibi arkadaşlar edindiğimi ve her zamankinden daha güçlü ve her zamankinden daha az yalnız olduğumu bilmiyor annem. söylemedim ve söylemeyide düşünmüyorum açıkçası. annem sonra şöyle dedi.

   -bir taneyle duracak mısın werther? bir sevgilin oldu ve ondan ayrıldın diyelim, o eşiği kırıp geçtikten sonra bir taneyle durabilecek misin? ben bir erkeğin sana dokunduğunu hayal bile edemiyorum, sense kalkmış neler diyorsun. elbette karşı çıkarım oğlum. yarın bir gün kalkıp şunun oğlu da şöyleymiş, bunları bunları yapmış derlerse ben ne yaparım? ayrıca ben senin bir erkeğe kadınlık mı yoksa erkeklik mi yapmak istediğini de anlamış değilim. dedi.
   ben de bu cümlelerden dolayı bir kızarıp bozarma oldu tabii ama cevap verdim.

-anne o eşiği kırdıktan sonra neler yaparım inan ben de bilmiyorum ama bu benim en çok yaşamak istediğim şey. manevi yönden bir açlığım var ve bu doymuyor bir türlü ve senin dediğin şeye aktiflik ve pasiflik deniyor ama ben ap yani aktif pasifim dedim.

   Aslında annemle daha pek çok şey konuştuk. kötü yola düşürülenler, bir zamanlar aktif olanlar ama ilişkiye sürekli pasif rolünde girdikleri için pasifize olup erkekliklerini yitirenler, evlenmezsem akrabaların konuşmaya başlayacakları ve daha bir ton şey. anneme göre her şey kötü olacak bir sevgilim olursa hem de çok kötü...
  
   Annemin çok yakın bir arkadaşı varmış ve geymiş. bu adam barlara pavyonlara düşmüş ve bir gün uyandığında kendisini ameliyattan çıkmış halde cinsel organsız bulmuş.
onu pazarlamışlar falan. gerçekten çok acıklı bir hikaye. annem bizlerle ilgili hep kötü deneyimler yaşadığı için benim de bu işten zararlı çıkacağımı hatta sonunda dayanamayıp intihar edeceğimi düşünüyor. sorduğu her şeye mantığım ve gücüm el verdiğince cevap verdim ama o hala beni kabullenmiş değil. gerçi bunu ondan bekleyemem bu haliyle bile beni sevip koruduğunu bilmek bana güç veriyor.

   Umarım her şey güzel olur yaaa. bilemiyorum yani. ne annem üzülsün ne de ben. konuşmanın özetini yazdım buraya ve inanın dönüpte okumadım. yazım hatalarım ve düşük cümlelerim varsa affedin.

   hepinizi çok ama çok seviyorum. iyi ki varsınız... <3

            bu da bu gecemin şarkısı. zaten tiwitterdan paylaşmıştım ama bir de burdan paylaşayım. ama siz fiziyden falan dinleyin zira klipte arkadan bir kadın sesi geliyor gıcık  oldum :)

12 yorum:

  1. yavrum bence konuşmanın seyrine bakarsak o kadar da kötü bi konuşma olmamış. sevindim bilhassa bu konuyu konuşmanıza hatta konuşabilmenize. her ne kadar da üstü kapalı da olsa ;) bir gün herşey farklı olucak ufaklık sabret. o gün ne zamandır bilmiyorum ama sabret ;)

    YanıtlaSil
  2. evet çok kötü değildi ama bi de dedim ya bu konuşmanın özeti gibi bir şey. bir sevgilim olursa ve annem bunu öğrenirse ne olur ki acaba :D :D :D

    YanıtlaSil
  3. http://listag.wordpress.com/ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru mesajı mı aldım bilmiyorum ama teşekkür ederim :)

      Sil
  4. werthercım annen çekincelerinde haklı, dışardan bakan birisi olarak, eşcinsel ilişki denince akla hemen yatak olayları geliyor ve bunu gözünün önünde de canlandırmaya kalkınca haklı olarak ! uygun görmüyor haklı olarak diyorum aslında böyle bir hakları var demiyorum ama demek istediğim anlaşılmıştır umarım, hele ki aktiflik ve pasiflik konusunu biz gaylerin bile kadınlık ve erkeklik ile karıştırmış olduğumuzu varsayarsak onların gözünün önüne geleni yadırgamamamız gerekir diye düşünüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısın o gayciğim :) zaten ben de öyle aşırı tepki vermedim söylediklerine. anlamaya çalıştığını bildiğim için sakince cevaplamaya çalıştım ama dediğin gibi söylenen şeyler göz önüne getirildiğinde annemde gereksiz bir gerginliğe yol açıyor bu ve bazen kendisini kaybediyor :) anladım ama senin demek istediklerini hem de annemin demek istediklerini :)
      teşekkür ederim tatlım kendine çok dikkat et öpüldün kocaman :*

      Sil
  5. Anneni üzme Werther. Sana olabildiğince mantıklı davranmaya çalışıyor. Dışarısı hala çok acımasız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten üzmemeye çalışıyorum kaldırımım. farkındayım annem beni korumaya çalışıyor.

      Sil
  6. Akıl vermeye çalışıyor gibi görünmek istemiyorum ama bence annenle bu konular açıldığında, mümkün olduğu kadar konuyu cinsellik kısmına getirmemeye çalış..
    Bizim toplumumuzda bir anne, kızının bile bir erkekle birlikte olmasını kabullenemezken, oğlunun bir erkekle birlikte olmasını kabullenmesini beklemek fazla iyimser bir yaklaşım olur..

    Bu yüzden seni anlamasını sağlamak istiyorsan konuyu mümkün olduğunca duygusal boyutuyla ele almaya çalış..
    Bir gün sevgilinden bahsetmek durumunda kalsan bile, birlikte çok eğlendğinizden, seni ne kadar iyi anladığından, ortak sıkıntılarınızdan ve beraberken dışarıda yapmayı zevdiğiniz ortak zevklerinizden bahsetmek belki işini daha da kolaylaşlaştıracaktır..
    Bir erkekle aynı yatağı paylaşmanı kabullenemese de, sosyal hayatta birlikte bir şeyler yapamanın seni mutlu ettiğini gördüğü birini kabullenmesi daha kolay olabilir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen istediğin gibi görünebilirsin bir gay :) öncelikle önerin için çok teşekkür ederim :)
      burda belirtmeyi unutmuş muyum bilmiyorum ama ennemle yaptığım bütün konuşma boyunca bahsettiğim tek şey duygusal anlamdaki bir birliktelikti. benim için cinsellik sonradan gelir dedim hep. konuyu sürekli oraya çekmeye çalışan annem oldu, yani cinselliğe. her defasında ordan uzaklıştırmaya çalıştım ama annemin en takıldığı nokta orası sanırım çünkü bana duygusallığın sonrasında gelecek şey cinsellik diyor sürekli :)
      yinede annemle konuşabildiğime seviniyorum :)

      Sil
  7. yazılarını okumaya devam edecem çok uzun yazmak isterdim ama werther gözlerim kapanıyor...ANNE işte ne yaparsın korumaya kollamaya çalışıyor canım yaa,başına hep kötü şeyler gelecek zannediyor,halbuki öle değil,çevrendeki insanları yada sizlerin içindeki kimliği bilmiyorlar.ee biraz akraba eş*dost ne der düşüncesi var...Zamanla herşey rayına oturur derler ya belki seninkide öyle olur. en kısa zamanda da kendine bir sevgili ysp::::::)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her şeyi geçtim son cümlen beni vurduuuuu :D :D :D söylediklerin çok doğru canım teşekkür ederim :)

      Sil