dinleyin ve kendinizden geçin :*

11 Kasım 2012 Pazar

O Kocaman Tarifsiz Boşluk

 
Bu şarkı benden size gelsin pıtırcıklarım, kaç zamandır sürekli bunu dinliyorum. o yüzden kuracağım az sayıdaki cümleyi okurken lütfen şarkıyı başlatın.
 
 
 
 
   İçimde bir türlü dolduramadığım kocaman bir boşluk var tarif edemediğim. Hiç beklemediğim bir anda büyüyen, genişleyen ve acı veren bir boşluk bu. Bir şarkıyla gözlerimi dolduran, birkaç dakikalık bir uzaklara dalmayla ruhumu kapıp kaçıran bir boşluk.
 
   Yolumu kaybetmiş gibiyim, ne tarafa doğru gideceğim hakkında en ufak fikrim yok. Hep ikiliklerle geçen hayatımın artık biraz sadece beyaza ihtiyacı var, ama sadece beyaza...
 
   Herkes bir taraftan çekiştiriyor beni. nereye kaç parça gidebilirki bir insan sahi? Okula gitmek istemiyorum, ders çalışmak istemiyorum, sürekli yeni peydah olan sorunlara çözümler aramak istemiyorum. dışarı bile çıkmak istemiyorum. bıraksalar sadece uyuyup, kitap okuyup keyfimce bir şeyler izleyebilirim. hayır hayır, tembellik değil bu. gerçekten bak.
ben, ben sadece çok yorgunum hepsi bu.
 
   Hayatında sadece tek bir filme ağlamış bir insan için şimdilerde izlediği bir çizgifilme bile ağlıyor hale gelmesi sanırım zamanın kahpe oyunlarının en büyük kanıtlarından bir tanesi. hayat şantajcı ve zaman en büyük dostu yine belirsizliğimin.
 
   Beni bilen tek arkadaşımın, en yakın arkadaşımın, benimle olan arkadaşlığını bitirmesi kazığından sonra iyice dağıldım sanırım. toparlayıp, içime atıp, gömüp geride bırakmaya çalıştıklarıma bir tekme vurulunca, hangisi nereye savruldu bilmiyorum yaşanmışlıklarımın. şimdi hepsi sadece canımı acıtıyor ve biliyor musunuz artık düşünmekten korkuyorum. Bir gün vicdanımı soğuk soğuk yiyeceğim ve işte o zaman belkide tertemiz bir sayfa açabileceğim.
 
   Bu kadar karmaşıklığa rağmen bildiğim tek şey var: ''Çok yorgunum be tatlım...''

8 yorum:

  1. Bence hiçbir şeyi kafana fazla takmamalısın. Hemde bu aralar herkesin içinde boşluk var sanırım, malum mevsim buram buram bunalım kokuyor. Bi de son paragrafta bahsettiğin şahsa hala en yakın ve arkadaş sıfatlarını kullanma canım ya. Eğer ki gerçekten en yakın arkdaşın olmuş olsaydı arkadaşlığını bitirmezdi. Bende çok arkadaşıma açıldım ama daha bi tanesi arkadaşlığını kopartmadı. Yeri gelince güllüm bile atıyoruz.
    O şahıs bakır, arkadaş sıfatı altındır benim gözümde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten amacım hiçbir şeyi kafama takmamak ama işte dedim ya her şey ansızın oluyor ve ben bir türlü çıkamıyorum o ruh halinden.
      zaten içimde bitirmeye çalışıyorum kendisini. yani ne biliym en çok da o koydu sanırım ama atlatıcam sanırım :)
      teşekkür ederim pıtırcık yorumun için kendine çok dikkat et, öpüldün :*

      Sil
  2. Pek tatlı kuzucuk,
    Bil ki hayat işte tam da böyle bir şey..
    Gün gelir bir şeyler yapmak istersin, sıkılırsın evde yatmaktan, film izlemekten hatta, ama hiçbir şey aklına gelmez. Yine oturursun kös kös. İnsanlar da böyle, sana tavsiyem her zaman olduğu gibi o arkadaşının da içinde taşıdığı iyi yönünü gör ve onu da sadece iyi olarak hatırla..

    Unutma nasıl bakarsan aynaya, o da sana öyle bakar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim güzel baktığım aynalar bana hırlıyor. tü nalet olsun hepsine!!!

      Sil
  3. ahh ahhhh bende aynı durumdayım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pistisiimmmm senin neyin var pıtırcığım? kim ne yaptı? gel birlik olup parçalayalım hepsini!!!

      Sil
  4. Sadece yüreğinin götürdüğü yere git..
    Yolu seninle kesişecek olan bir sürü insanla karşılaşacaksın..
    Tabi bu arada ayrı yollarda yürüdüğün insanlar da olacak, ailen de olsa, arkadaşların da olsa, yürüdükçe onlardan uzaklaşacaksın.
    Ama senin yolunda yürümeyenler için üzülmektense, yoluna çıkanlarla mutlu bir şekilde yola devam etmek her zaman daha iyidir ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten çok haklısın ama yapılanlar ve yaşanılanlar hala acı veriyorken bir şeyleri unutmak gerçekten acı veriyor o yollarda yürürken. hele birde o yollarda da her şey devam ediyorsa :) ama dediğim gibi haklısın, hem de sonuna kadar :)
      mutlu olup ölümüne gülmek istiyorum :)

      Sil