dinleyin ve kendinizden geçin :*

6 Kasım 2012 Salı

Ben Yine Ne Boklar Yedim!!!

 

   Merhaba canlarım nasılsınız? ben kendimden bihaberim, ne yaptığımı bende bilmiyorum.
Aslında bütün bayramı hasta bir şekilde yatak döşek yatarak geçirmeme rağmen, hala toparlanmış değilim. Burnum, tarihi çeşmelere, yüzyıllık hayratlara taş çıkartacak şekilde hiç durmadan çalışıyor. Öyleki yanımda mendil yerine tuvalet kağıdı taşıyorum. 2 rulo bitirdim. hı-hı evet bunu yaptım :D

   Bütün bayram boyunca kuzenimin yanındaydım. malum ona destek olmam gerekiyor. okulundan alındı ve dış dünyayla bağlantısı kopartıldı. psikoloğun verdiği ilaçlarla ölü gibi yatıyor. neler düşündüğünü nasıl hissettiğini inanın bilmiyorum. sadece tahmin edebiliyorum o kadar. evime döndüğümden beri de hiç arayıp sormadığımı itiraf etmek zorundayım ama.
hangi akla hizmet böyle davranıyorum bilmiyorum, gerçi yaptığımız konuşmalar sırasındaki bilinçli halleri ve mantıklılığı kanımı dondurmuş olabilir orası ayrı.

   Bir kez daha gördüm ki bizim ailemiz gerçekten parçalanmış. Dayılarım bir tarafta, teyzelerim desen bir tarafta. dedem ise tek başına, kendi yalnızlığında boğulmak üzere. dediği tek şey: ''Çok yorgun ve yalnızım wertherim. ne yapacağımı bilmiyorum. evlatlarım için artık yapabileceğim hiçbir şey yok. kimsenin beni bulamayacağı bir yere gidip son nefesimi orda vermek istiyorum.''
dedem için gerçekten çok üzülüyorum. anneannemin vefatından beri bütün ailemizde gözle görülür bir parçalanma olduğu inkar edilemeyecek bir gerçek. Zamanın ne göstereceğini bilmiyorum ama iyi şeyler göstereceğine olan inancım gücünü yitirmeye başlamış gibi.  şu küçük yaşıma rağmen o kadar çok şey yaşadım ve yaşamaya devam ediyorum ki bazen kafamı geriye çevirdiğimde aslında ne büyük yükler altında ezildiğimi görünce küçük bir tebessüm ediyorum sadece.
hepsi bu.

   Çarpık ilişkilerin adamı olduğumu bilmeyeniniz yok sanırım. işte o ilişkilerimden birinde bir kızdan bahsetmiştim size. onu zaman zaman özlediğimi kimseden saklayamam, çünkü beni ben olduğum için seven tek insandı o annemden sonra. Biz bütün acılarımızı birbirimizin bedenine gömmüştük. bir taraftan acı verirken bir taraftan da gülümsetmeyi görev edinmiştik kendimize. benzerdi yaşantılarımız, göz göze gelince neler hissettiğimizi bilirdik zaten ve hiç konuşmaz dudaklarımızı teslim ederdik yokluğa. üç puanlık kısmıma dokunabilen tek insanla hiçbir zaman kesmedik görüşmeyi. hep bir şekilde konuştuk görüştük özlediğimizde.

   Telefon trafiğimizin yoğunlaştığı bir sırada buluşmaya karar verdik. onu göreceğim için gerçekten heyecanlıydım. normalde dışarıda buluşacaktık ama o bize gelmek istedi.

   Geçen çarşamba günü o okula gitmedi ve sabah bize geldi. bende ilk defa dersime gitmedim. Kahvaltı hazırlamıştım ama yapmadık, sadece küçük ekmek parçaları yedik ve bol bol sohbet ettik. uzun zamandan sonra kendimi ilk defa huzurlu hissediyordum ve ilk defa içten gülerken buldum kendimi. Birbirimize ölümüne takıldık ve dalga geçtik.

   Film izlemeye başladık ama çok sıkıldık, sonra vazgeçtik izlemekten ve uykumuz olduğu için uyumaya başladık. normalde yan yana gelince ikimizde rahat durmayız bu yüzden taa en başta bir iddiaya girdikç ilk kim karşı tarafa hamle yaparsa iddiayı kaybedecek ve yine karşı tarafın bir isteğini sorgusuz sualsiz yapacaktı. Tabii ki iddiayı kazanmak için her türlü hile hurdayı çevirdi bizim kız ve elbette kazandı. daha doğrusu ben kazanmasını istedim. ciddiyim.

   Birlikte uyuyuşumuzun en tatlı yeri iğrenç bir telefonla kesildi. tıpkı filmlerdeki gibiydi her şey. tam öpüşecekken çaldı telefon. Arayanlar okuldandı. bizimki okula gitmediği için hemen aillesine haber falan verilmişti. hal böyle olunca apar topar gitmek zorunda kaldı.

   Akşam olunca telefonda konuştuk ama ağlıyordu. beni azarlayıp kapattı telefonu ve neredeyse 1 haftadır tek kelime etmedik. Birazdan arayacağım ama onu ne oldu diye.

   Duygularımın çok karmaşık olduğunu söylemiş miydim size daha önce. Çok uzun zamandır kimse beni heyecanlandıramadı. Ne bir kız ne de bir erkek. sanki aseksüel olma yolunda hızlı bir şekilde büyük adımlarla ilerliyorum. Birisiyle duygusal bir ilişki kurma fikri çok hoş gelsede iş cinsel yönünü düşünmeye gelince karnıma bir ağrılar giriyor. içimde çok garip bir duygu oluşuyor tarifsiz. benliğimi dışlamaya mı başladım acaba? gerçekten bilmiyorum.

   Üzmekten ve üzülmekten kokuyorum. evet korkuyorum! tamam bu korkularla yüzleşmeden daha hiçbir şey yaşamadan böyle düşünmek saçma olabilir ama ben yinede korkuyorum!!!

   Kardeşim evden taşındığından beri her şey çok garip. evde gerçekten çok huzurluyum ama o orada huzurlu değil biliyorum. zaten babasıyla da arası çok kötü. bütün bunların ışığında o evi ikinci kez basmaya gideceğim kardeşime destek olmak için. Büyük ihtimalle o kahpe kadınla da kavga edeceğim hatta kendime hakim olamazsam elimden bir kaza bile çıkabilir. hayat bu içimdeki şırfıntının ne zaman ne yapacağı belli olmuyor hem!

   Şu sıralar tiyatro nefes almamı sağlıyor resmen. yeni arkadaşlıklar kurdum ve bazıları güzel dostluklara dönüşecek gibi. herkesin beni sevmesi ve o kadar kalabalığa rağmen adımı bilmeleri ve bir şekilde ön plana çıkmak beni çok mutlu ediyor. bir de gülmeyi ve insanları güldürmeyi çok seviyorum :) :) umarım her şey çok güzel olur benim için :)
   Okulda benim hakkımda birkaç kişi konuşuyor sanırım bu çocuk gay diye ama hiç takmıyorum. hatta yüzüme ima eden oldu ama sırıtıp geçtim. ben değişiyorum bunun farkındayım ve bu değişimde beni korkutuyor.
   offff ne çok korkuyormuşum bende. görende cesaretime tır kaçmış zannedecek. tü nalet olsun bu kahpe zamana!

Bu kısma hayatımın belli bir dönemine yerleşip beni mahvetmiş şarkıyla veda etmek istiyorum :)



KISKANÇLIĞIM

   Aslında blogger buluşmasının olmaması için çok beddua ettim, bolca kötü enerji yolladım ama patrickciğiminde dediği gibi sanırım spam olarak gitmiş onlar. umarım g*tümde patlamazlar sonradan :D :D :D
   Tanışmanıza, kaynaşmanıza ve eğlenmenize gerçekten çok sevindim ama :) eğer buluşmada olsaydım ben de pek çok oscar alırdım haberiniz olsun. ay iddialı mıyım ne :D :D
   Belki inanmayacaksınız ama sizlerin dışında doğru düzgün arkadaşım kalmadı. her şeyimi çekinmeden bir sizle paylaşıyorum neredeyse. Twitter en eğlenceli hobilerimden oldu. ordan sizlere laf yetiştirmek hoşuma gidiyor :D

   Ayrıca ne zaman olur bilmiyorum ama hep söylediğim şeyi tekrar söylemek istiyorum: Ankara'da da bir blogger buluşması yapmalıyız bence. Burda da çok kişiyiz çünkü :) hem istanbulun intikamını almayı istiyorum :D ve eminim ki şehir dışından misafirlerimiz de gelir. Aralık gibi yapabiliriz bence ama ondan önce ankara'da olanlar el kaldırmalıııııı :D :D :D

NOTLAR:

1) Buluşmaya gelmemiş olmama rağmen orda olanların bile vâkıf olamadığı dedikodular biliyorum ahahahhaha oturun çatlayın :D

2) Şu patrick'in biraz kulağını çekin canım bu ne? hiç oturup ders falan çalışmıyor eli işte gözü oynaşta. hatta yalan söyledim elide oynaşta gözüde oynaşta. biraz otursun çalışsın kendini soyutlasın kolilerden falan :) Vallaha hep onun iyiliği için şikayet ediyoruz size. abileri ablaları annesi kardeşi konulun onunla biraz :D

3) Buluşmaya sanal olarak bağlanmamı sağlayan enstitü müdürüme de ayrıca teşekkür ediyorum. ödülünü sonra vereceğim onun :)

4) Umarım bir gün hepinşzle tanışma fırsatı bulurum çünkü herkesi acayip merak ediyorum :)

5) Hepinizi çok ama çok seviyorum :D <3

   Kendinize çok iyi bakın pıtırcıklarım olur mu? hepinizi kocaman öpüyorum :*

11 yorum:

  1. ANKARA MI OMG SONUNDA ANKARALI BİRİ DKSFŞHJADG

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wwuuuhuuuuu :D işte ilk buluşma adayımız :) ben ankaradayım canım merak etme sen :) yakında çığ olup akacağız :D

      Sil
    2. Allahım ben geyleri sevmiyorum ama genelde kdfmglasd Ama sen iyi biriymişsin öyle diyolar. :D

      Sil
    3. Kim diyor :D offf çok duygulandım şimdi bak :D
      Teşekkür ediyorum :)
      hem laf aramızda ben sevmem zaten hiç geyleri.

      Sil
    4. Çok iyi anlaşacağız. :OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

      Sil
    5. yeeyyyyyy!!! sen öyle diyorsan anlaşırız tabii :D

      Sil
  2. yaaa bu şarkı darmaduman ediyor beni.. yazıyla ilgili yorumlarımı aklımdan uçuracak kadar şuan kendimden uzaklaştım seneler öncesini yaşıyor gibi oldum...

    kıskançlığını paylaşıyorum ve yenisi için heves ediyorum şu aralar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu şarkının çok kişiyi alt üst ettiğini biliyordum zaten :) hele ıslık bölümü ayrı bir olay :)
      neyse kafanı toplayınca yazarsın artık yorumunu :)
      öptüm :*

      Sil
  3. gel buraya sarılıp ağlayayım canım benim ya üzüldüm gerçekten ama ben ailevi konular hakkında seninle aynı kafada değilim sanırım bir anem iki ananemi bir tarafıma takıyorum geri kalanlar vajinamda bile değil bilmiyorum ama şu söz benim çk hoşuma gidiyor "akrabağlarımızı seçemiyoruz ama neyseki arkadaşlarımızı seçebiliyoruz" bende öyleyim çok kişiyle knuşmam etmem çünki gördümki menfaatler çarpışmaya başladığı an bitiyor herşey o yüzdden sana en büyük tavsiyem biraz bencilce olacak ama kendini düşün kendi hayatını yaşa sen ne kadar insanları bir araya toplamaya çalıssanda sadece boş bir çabadan ibaret birşey olmayacak kuzeninin durumuna gelince evde tedavi iyi birşey değildir hastaneye yatırın ki bu hastane konusunda en iyi hastane ise balıklı rum hastanesidir amateme götürmeyi hatta yatırma gibi birşey sakın düşünmeyin içeride uyuşturucu kullanan satan kişiler dahi mevcutmuş ki özellikle bayan hastalara cinsel birleşme karşılığı uyuşturucu verilebiliyormuş tamamı tatlım bu konuda deneyimli olduğum için söyliyorum dayamı sakın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pistisim aç kollarını salya sümük koşuyorum sana :)
      amatem için söylediklerini kazıdım beynime. oraya yatırma fikri bir ara çıkmıştı ama bu söylediklerinden sonra izin vermem. çok teşekkür ediyorum :)

      insanları birleştirmeye çalışmaktan gerçekten çok ama çok yoruldum. hep boş yere kürek çekiyorum çünkü. çamurlu akan bir nehir, sadece ben oraya mavi boya föktükçe temiz akıyormuş gibi gözüküyor ve ben elimi çekince de eski bokluğuna dönüyor. hal böyle olunca yoruluyorum her şey adına.

      Kendi hayatımı yaşamayı inan çok istiyorum. iyisiyle, kötüsüyle ma annem buna izin vermiyor. hep eli üzerimde ve ben ne yazık ki onu ezip geçemiyorum. bu da bende iç çalkantılara sebep oluyor. partilere bile gidemiyorum onun yüzünden. otur temizlik yap diyor :D

      tavsiyelerin için çok teşekkür ederim pistisim hepsi kulağıma küpedir. kocaman öpüyorum seni kendine dikkat ert :*

      Sil