dinleyin ve kendinizden geçin :*

24 Ekim 2012 Çarşamba

Hayatımda Olup Bitenler


    Merhaba çok sevgili, çok pıtırcık bloggerlar ve çok ponçik okuyuculaaarrrr :) nasılsınız bakalım görüşmeyeli?
    Vallaha ben inişli çıkışlı bir yol gibiyim her çıkışın bir inişi olduğunu hatırlayan ama hatırlatma konusunda soru işaretleriyle dolu :)

      Hayatım şu sıralar yine oldukça karışık ve yoğun. ne zaman yine bu noktaya geldim hiç bilmiyorum canlarım ama olsun ben alıştım :)
yine çok büyük bir aile entrikasının ortasına düştüm ama hayır bu seferki olay ne babam ne de onun ailesiyle ilgili. bu sefer bütün olaylar tamamiyle anne tarafında...

     Kuzenimin esrar bağımlısı olduğu ortaya çıktı. evden kaçmalar, ailelerin birbirine girmesi, doktora ve psikoloğa gitmeler derken çok kötü ve yoğun bir hafta geçirdim.
kuzenim benimle yaşıt ve biz birlikte büyüdük hiç abartısız. ikinci bir kardeşim resmiyette olmayabilir ama sorsanız var derim. çok üzüldüm kendime ve ona kızdım, dövündüm ama bütün bu yaptıklarım asla ortada olan gerçeği değiştirmediler. tahlil sonuçlarına göre mide bitmiş, böbrekler ise iflas noktasında bütün bunlar yetmiyormuş gibi üstüne birde kanında kanserli hücrelere rastlanmış olması beni beynimden vurulmuşa çevirdi. bu kadarı cidden fazlaydı.
    Birkaç gün önce bizdelerdi, dayımın duyunca uyguladığı ciddetin izleri yüzünde değil ruhundaydı. bunu hissedebiliyordum. evden kaçtığı gün saçlarını kazıtmış o upuzun güzel saçlarını... her zaman çılgın bir kız olmuştu zaten kendisi o yüzden tüm yaptıklarını gülümsemeyle karşıladım acıma duygusunun verdiği bakışlarla değil. kucakladım onu ve her şeyi birlikte atlatacağımızı söyledim.
   Onu kaybetme düşüncesine bile tahammül edemiyorken engelleyemediğim bir şekilde felaket senaryoları kurup ağlama noktasına geliyorum. her şeye rağmen umudum var, her şey çok ama çok güzel olacak, olmak zorunda :)
   Kuzenler arası bir tartışmanın içine gireceğim yarın. herkes birbirini bir şeylerle suçluyor. bunlardan anlayabileceğiniz üzere bu boku yiyen sadece bir kuzenim değil ama en ağırı kardeşim dediğim kuzenim... yarın herkesi parçalamaya gideceğim. kılıcım ve kalkanım hazır.

    Bütün bunların yanında bir de okuldan verilmiş ödevler beni gerçekten boğuyor. hangi birisini ne zaman yetiştireceğimi cidden bilmiyorum ki bazen amaaan koy götüne şehvetimiz artsın diyip yapmamayı bile düşünüyorum :)

Gönlümdeki istek

   Evet, bir de gönülden istediğim bir şey var benim :) aslında uzun zamandır düşünüyordum ama yazmak patrick'in postunu okuduktan sonra, kıskançlık damarlarımın kabarmasına kalmış demek ki :D
   Ankara'da bir blogger buluşması yapalım istiyorum ben :) hem ankaradaki blogger sayımız öyle yenilir yutulur değil hem de şehir dışından da katılımcı olacağına inanıyorummm :)
Hatta öyle bir kıskançlık içerisindeyim ki şu anda, onlarla aynı tarihte yapma isteğime gem vurmaya çalışıyorum :D :D :D

Son olarak sizlere şu sıralar çok severek dinlediğim birkaç parçayı armağan etmek istiyorum :)

1. sırada göksel'den aşk bitti var.


2. sırayı the script, hall of fame parçasıyla alıyor :)


3. sırada give your heart a break şarkısıyla demi lavato'yu görüyoruz:)


4.sırayı david guetta ve sia, she wolf şarkısıyla kapıyorlar :)


ve son olarak sıla listemize ıssız ada şarkısıyla 5 numaradan giriş yapıyor :)
ancak youtube daki video bozuk olduğu için onu buraya yüklemiyorum ama siz bulup kesin dinleyin :)

Hepinizi çok çok çok ama çok seviyorum :) kendinize çok iyi davranın tamam mı? öptüm hepinizi kocaman :*

KOCAMAN NOT: Hepinizin bayramını kutluyorummmm ama öyle çok et yiyip kendinizden geçmeyin bak :D şeker çikolatayıda makul seviyelerde görmek istiyorum :) mutluluktan kendinizi kaybedersiniz umarım :*

16 yorum:

  1. Daha önce uçucu madde bataklığına girmiştim. Eminim kendi isteğiyle yapmadığı birşeydir. Kendisinide anlayabiliyorum, ne kadar bağırılsa çağırılsada suç onda aranmamalı diye düşünüyorum. Çok tuhaf bi batak aslında, sen tekme atmaya çalışırken kendini batağın içinde çırpınırken buluyorsun neydi noldu derken. Umarım hayırlısı ile çıkar kurtulur ve sağlıklı yaşamına devam eder. Tahlil sonuçlarına çok üzüldüm, umarım bir hata bir yanılma olmuştur. Geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vişnem çürüğüm iyi dileklerin icin çok teşekkür ederim. Umarım kuzenım bıran önce kurtulacak bu ılletten. Umarım sende iyisindir şuanda ve kurtulmuşsundur. Kendine çok dikkat et pıtırcık öptüm pıtırcık :*

      Sil
  2. yine acılar.. Ne ailedir bu böyle diyorum bazen.. Biz çok mu sakin yaşıyoruz ne? Neyse Tanrı ona yardım etsin, çok genç olduğu için kendi isteği ve olumlu bir ortamla bu dertlerden kurtulabileceğini düşünüyorum..

    Bu buluşmalara katılmak isterim aslında.. Siz bir kendi aranızda tarhi belirleyin de bizler de ona göre düşünelim vallahi neden olmasın?

    Ayrıca her bir bok ile uğraşacak vakti olan pek saygı değer bey efendi, hiçbir ödevini yapmama hakkına sahip değilsin. Senin işin öğrencilik, derse gitmek, ödev almak, yapmak, araştırmak, ve bunların en iyisini yapmak.. Eğer en iyisini yapmayacaksan, orada boşuna yer kaplama bırak git derim..

    Hiç anlayamıyorum dersi olup da gitmeyenleri, ödevini yapmaya üşenenleri, oğlum bu günlerin kıymetini bil, kır dizini otur çalış diyorum nokta

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bıgayım neden atara gelip azarladın ki şimdi beni? Zaten duygusalım ağlıycam şimdi. Vallaha bütün derslere gidiyorum hiç kaytarmadım, ödevlerimi de yetiştirmeye çalışıyorum. Ay dağlara taşlara vurcam şimdi kendimi :(

      Sil
    2. Şincik benim bir görevim var, senin gibi genç sevgidaşlarıma doğru yolu göstermek gibi.. Ben bu yollardan geçtim, ve farklı farklı çok geçen gördüm... Not ortalaması denen transktript o kadar öneli ve bir daha asla değiştirilemeyecek bir şey ki şimdi bu gün sen bunu göremeyebilirsin ama mezun olunca başını taşlara vuran çok insan gördüm.. 3 ün altında mezun olmak gerçekten sıkıntıdır.. O yüzden sana tavsiyem tüm hayatın bir yana okul yaşamın ve akademik gelişimin bir yana olmalı.

      Bu konuda atarlanırım, kimsenin gözünün yaşına da bakmam ;) Çünkü biz geyler başarılı bireyler olmalıyız. Yarın yanımızda evlendiğimiz bir eşimiz, bizi yaşlanınca sahiplensin diye doğurduğumuz çocuklarımız olmayacak..

      Sil
  3. Kuzenin için üzüldüm doğrusu ama seninde desteklerinle toparlayacağını düşünüyorum.Eminim herşey güzel olacaktır.Ama senden bir isteğim daha var şu üzerindeki hüznü at ne olur.Acı kelimesini lügatından çıkart belki o zaman bir nebze herşey daha güzel olur mutlu bayramlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadakatimmm zaten hep güleç olmaya çalışıyorum ama acılar benim belalı aşıklarım bırakmıyorlar peşimi. E bulmuşlar benim gibi tatlı çocuğu napsınlar :) desteğin için çok teşekkür ederim ponçik öpüyorum seni kocaman :*

      Sil
  4. kuzeninin durumu için üzüldüm cidden kötü zamanlardasınız aile olarak, ama bir yandan da kuzeninin şanslı olduğunu görüyorum böyle yanında anne-babasından daha fazla yardım göreceği kendi yaşlarında ona olumlu bir örnek teşkil edebilecek birisi var. ve bu örnek ona dayanma ve savaşma azmi verebilir ancak. ne psikologun lafları ne de doktorun ilaçları. asıl önemli olan nokta moralini pozitif tutmalı. ki bu görevde büyük oranda sana kalıyor. Tanrının izniyle iyileşicek. çünkü senin kuzenin olan birisinin başka seçeneği olmamalı diye düşünüyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel sözlerin için gerçekten çok teşekkür ederim fatihim amorfum :) bana ve her şeyin düzeleceğine inanmam ise benim için çok önemli. Tekrar teşekkürler pıtırcık :)

      Sil
    2. ben yazıda gördüğüm pompişi yorumladım sadece ;) hem ne demişler inanmak başarmanın yarısıdır. bunu kuzenine aşılarsan her şey ikiniz için daha da kolaylaşabilir.

      Sil
  5. Öncelikle geçmiş olsun wertherim ve wertherimin kuzeni,zamanla herşeyin yoluna gireceği inancımı koruyorum ben(depresif polyannayım),sende emin ol her şey güzele gidecektir ve güzel olan senin olacaktır.Dayanışma içinde olmanın çok büyük bir etken olduğunu da düşünüyorum.Yüzünden tebessümü atma ki hayat yine karavana attığının farkına varsın:)
    Şarkılarını da çok sevdim şu son zamanlarda göksel ve özellikle sılanın son albümü dinleye dinleye hüzün kuşuna döndüm.:)
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne yaşarsam yaşayayım hep bir gülümseme iliştiriyorum zaten yüzüme :) şarkıları beğenmene çok sevindim göksel ve sıla beni de alıp götürüyorlar su sıra cidden :)

      Sil
  6. çok geçmiş olsun diyorum kuzenine umarım en kısa sürede sağlıklı kalacağı bir yaşama erişir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum o gayim. umarım her şey düzelecek :)

      Sil
  7. bu arada bloguna hoş geldim diyorum :)
    kuzenin için çok üzüldüm ama bu üzüntümün en büyük tarafı ailesi tarafından bu sebepten şiddet görmesi hayatımın her döneminde uyuşturucu kullanan arkadaşlarım olduğu için biliyorum ki şiddet heleki bu durumlarda bağımlı olduğu şeye dahada yakınlaştırır bir nevi teselli olarak düşün evde kaçma sebebide büyük ihtimal bundan sebeptir şu anda emin ol ki herkes onu kınariken o beyninde beni anlayamıyorsun lafını tekrarlayıp duruyordur nasıl ki gay bireylerin ailesinin anlayamaması ve bir hastalık 0larak yaklaşması gibi size en büyük tavsiyem onu kızarak bağırarak değilde (ki sen yapmamışsın böyle birşey) onu anlamaya çalışın çünkü bağımlılık bir grip değildir tadavisi için muhakkak ve muhakkak kişinin kendisininde istemesi gerekli yoksa bir arpa boy gidemezsiniz bunları o kadar çok yaşadımki o yüzden söyliyorum tekrar geçmiş olsun canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki hoş geldin pistisimmm. ben de seni bekliyordum. bu pıtırcık niye hala gelmedi diyordum. ciddiyim haa :)

      İyi dileklerin ve tavsiyelerin için gerçekten çok ama çok teşekkür ederim pistisim :)
      zaten ben hep yapıcı konuşmaya çalışıyorum, annem hakeza öyle. kuzeniminde isteğiyle başladık işte tedaviye. bakalım, umarım her şey düzelecek :)
      Kimse böyle acılar yaşamasın cidden kötü. kullananlar da bırakırlar umarım.

      Sil