dinleyin ve kendinizden geçin :*

17 Ekim 2012 Çarşamba

Acının Olmadığı Yerde Haz Vardır


                                        Canlarım ciğerlerim dalaklarım böbreklerimmm :D
ahahaha biliyorum iğrenç bir giriş oldu ama olsun zira bugün sizlere acılarımdan bahsetmeyeceğim. ay şaşırdınız biliyorum benim acı çekmediğim gün yok yani normalde sizde haklısınız :D onları bir kenara bırakarak hayatımdaki güzel gelişmelerden bahsetmek istiyorummmm :)


   Gençler ben tiyatroya başladımmmmmm :D ne kadar mutluyum anlatamam. zamanında ertelemek zorunda kaldığım hayallerimden bir tanesini gerçekleştirme fırsatı bulduğum için içim içime sığmıyor o derece :) eğer oyunda yer almayaı başarırsam ve turneye çıkarsak şehir şehir dolaşiciğiz ve sizde beni izlemeye geleceksiniz anlaştık mı :D

   Tabii ki tiyatroda boş durmuyorum ve etrafı sürekli kesiyorum. Tanrımmmm o da neyin nesi öyle? ben hayatımda ilk defa böyle ilk görüşte vurulduğumu hatırlamıyorum. tam hayallerimin erkeği. o da tiyatronun ilk günü oradaydı ama ikinci çalışmaya gelmedi o kadar üzülüp acılara girdim ki sormayın. üstelik bence çocuk gey (bigaycığım bu kelimeyi senin için böyle yazdım). yani birkaç kez daha bir araya gelme fırsatımız olsa tam anlardım ama yok ortada çocuk falan.
üstelik mal ben, çocuğa bölümünü sorduğum halde unuttum, hatırlamıyorum ya.
ay beynime s*çmış birisi resmen :D

   Onun haricinde malum kendi cinsel yönelimimi zamanında 10 üzerinden değerlendirip 7 puanın erkeklere 3 puanın izse kızlara gittiğini söylemiştim bunun ışığında arada hala iç çatışmalar yaşıyorum ve bu cidden çok zor bir durum. beni anlayanlar vardır :)

   Neyse onu bunu bırakalımda hadi bütün bloggerlar aşağıdaki şarkıyla dans edelim. zamanında her gün mtv'yi sabahtan akşama kadar açık tutardım bu şarkı çıkacak diye :D hareketlerinide ezberlemiştimmmm :D haydi başlayalımmmmm :D geri sayımı sabır içinde bekleyin ama :)
bir de bu şarkıyı bilmeyenler varsa eğer ne kadar şanslılar ki artık biliyorlar :D


Hepinizi çok seviyorum ve kocaman öpüyorum pıtırcıklarrrrrrrrrr :* kendinize hep çok iyi davranın :)

18 yorum:

  1. Giriş ve gelişme tutmamış :D
    Var bir acı yazıda, sıkışmış oralara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alışkanlıktan olsa gerek, blog yazarken beynim hemen acılarıma odaklanıyor. o küçük yazının devamını getirmediğime dua et :D
      Ayrıca aşk olsun neyini beğenmedin giriş ve gelişmenin :D

      Sil
  2. Eğer unuttuysan çocuğun bölümünü ondan sana yar olmazmış zaten çok dertlenme.. yoksa o beynin ne yapar eder unutmazdı aşık olacağı adamın hiçbir şeyini ;)

    bu arada gey vurgunu yerim senin ;)
    tiyatron gelsin iki elim kanda olsa gelmeye çalışırım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bigayım, çocuk cevap verirken yüzüne bakıp hayal kurmaktan dinlemeyi unutmuşum bence ben :D offf nasıl yaptım ki ben acaba böyle bir hataaaa :/
      Bigayımmm bende tiyatroma gelme vadiini yerim senin ama dikkat et de evlenme vaadine dönüşmesin :D
      öpüyorum seni pıtırcık seviliyorsun <3

      Sil
  3. şarkı seçimine sağlık.
    allam ne zamandır dinlemiyordum (geçen hafta dinledim)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun aradan bir hafta geçmiş sonuçta :D

      Sil
  4. bu şarkı bilinmez mi? hiç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. diğ mi :D çocukluğum çocukluğum :)

      Sil
  5. tanrımm bu şarkıı.. ezberlemeye çalıştığım zamanlarım geldi hatırıma. dansını hele sokaktaki tüm veletleri çağırıp koreografiyi yapardık :)
    bu arada eğer bir üniversitenin tiyatro klübüyse bu facebookta grubu vardır bunun oradan bulabilrisin istersen "tık"ına sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende evde kendi başıma uğraşırdım ve inanılmaz eğlenirdimmm :D Ayrıca önerin için teşekkürler pıtırcık hemen bi koşu bakıp geliciğim :*

      Sil
  6. Sen tiyatro da olursun da o tiyatro izlenmez mı hiç minigim benim :))) turneler izmir e digeri olsun rica ediciiiimnmm :))) öperim kocaman muahhhhh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beni o kadar mutlu ettin ki number one girl annem anlatamam :) izmire istanbula falan gidiliyormuş zaten sanırım :D Beende seni öptüm kocaman, kendine dikkat et :*

      Sil
  7. Anaaaaam şarkını yerim senin :D
    Evet dans ettim pişman değilim :D hobaa ....

    Ayrıca tiyatro işine bayıldım :D ben çok severim :D gel gel

    hayallerindeki adam gelsin kuzum sana kıyamama bak o çocuk gelsin gelsin gel oğluşum hadi wertherciğina gel :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahaha bencede hiç pişman olma :D evet bende çok sevdim o işi ve insallah gelebilirim :) ayrıca ağzından bal damlıyor barışım surum. Gelsin di mi bana :D

      Sil
  8. vays ufaklığı boş bıraktık nerelere dalmış bak sen :D hadi hayırlı olsun yavrum tiyatron pek bi güzel olsun ;) bu arada şu bahsettiğin çocuğu tanıyan eden yok mu bakalım? bi kamuoyu yoklaması yap topluluğu talan et aaa noldu ki acaba diye salak ayağına yat merak eder pozisyonda çaktırmadan bilgi al :D neyse bakalım en olmadı bi mühendislikten çıkar ya da kesin edebiyat fakültesidir o mühendisin zamanı yetmez ki :D ufaklık ben teorilere daldım sen devam et ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pandacığımmmmmm :) sen nerelerdesin hiç görüşemiyoruz. zaten müsayit olmadığın için seni zorda bırakmamak adına aramıyorum da :) ay ne düşünceli insanım görüyorsun. arada ses et de yaşadığını bilelim pıtırcık ve ve ve görüldüğü üzre evet. ortamlara akmaya başladımmm :D çocuk kesin mühendisliktedir zaten bilemiycem ama çocuk zaten sadece ilk çalışmaya geldi eminim kimse hatırlamıyordur :D
      kendine çok iyi bak ponçik'm öpüldün kocaman :*

      Sil
  9. Allahım ne zamandır dinlemiyorum bu şarkıyı resmen unutmuşum yemin ederim maziye daldım gittim.Beşinci sınıfta bununla en önde kıvırta kıvırta dans etmiştim.Ah yıllar ah.Çok güzel oldu bu :) Werther tiyatrocum benimmmmmmmm (tülay stayla)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha güldürdün bak beni gece gece :) bende gecenin kör bi vakti sokak ortasında dans etmiştim hatırlıyorum :D
      tiyatrocu falan deme utanıyorumm :p
      öptüm seni kocaman :*

      Sil