dinleyin ve kendinizden geçin :*

3 Eylül 2012 Pazartesi

Hepimiz Pipimiz İçin -mim-

   Bu mim işi baya sevkli haa benden söylemesi. Ayrıca ne o ayıp kelimeler öyle pipi falan. söyleyemem ben utanırım :D :D :D neyse kurallara ne kadar karşı gelmek istesemde içimdeki isyankar tatlılığı bir kenara bırakıp kurallara geçiyorum ve tabii ki kopyala-yapıştır yapıyorum. ne güzel bir nimet o öyle :D

Kurallar:
1. Kuralları üşenmeyip yazan Kezban' a MiM yaratıp sizi eğlendirdiğim için bana, paslayarak başınızı belaya sokan kişiye teşekkür edersiniz zaten, söylemeye ne hacet.
2. Mim çok basit, maddeler hakkında ki yorumlarınızı yazın, yaparım yapmam diye belirtin, en sonunda da bu maddelerin ya tamamını ya da7/8 ni, 6/8ni yapıyorum gibi istatistik çıkarın ki açıkça oranı bilelim.
3. Bu sekiz madde dışında bence şunu da yapıyoruz diye kendi maddenizi de ekleyebilirsiniz. Özgün olmak adına önemli.
4. En fazla 3 kişiye paslayabilirsiniz. Pasladığınız kişinin yazması için baskı uygulamalısınız. Sizin de bu bulogta bir ağırlığınız olsun di mi?
5. MiM başlığı sabittir herkes bu başlıkla yazar. Dişi bulogırlar "Hepimiz Kukumuz İçin" diye değiştirebilir tabii ki hahaha

   Bende bir kezbanım! diyerek öncelikle kezbancığım sana sonra da kezbandan ilham alıp üzerinden prim yaparak (hahaha) bu mimi yaratan bigayıma, son olarak wertherciğini unutmayarak bu mimi bana paslayan gaydacığıma  çok teşekkür ederim :D
hadi başlayayım. kolay gelsin bana :)

1. Hangimiz tanışıp hoşlandığı insanı hemen çıplak hayal etmiyo?Karşı tarafla ''pokemonlar'' konusunu konuşsanız bile o an çoktan içimizden ''seni seçtim sikaçu oyş'' diyip,türlü fantezilere dalıp gidiyosun.Kimse bana ''ayy kezban uydurma'' falan demesin!
- Ay ben kezbanım bilmem öyle şeyleri. ben karşımdakini beğenirsem hemen el ele dolaştığımız ve onun omzunda yattığım zamanları falan hayal ederim. sonra o beni nazikçe öper falan. cinsellik çok sonra gelir. içiniz fesat sizin :D bu madde sınıfta kaldı :D

2. Hangimiz biriyle buluşmaya giderken en sevdiği veya yeni aldığı kıyafeti giymiyo?Evet evet daha etiketini bile sökmeye kıyamadığın şeyi o an ''amaaan senelerdir var bu bende'' yüzsüzlüğüyle giyiyosun.Halbuki evde klorak lekeli pijamanla oturuyorsun.

- Vallahi haklısınız ne yalan söyleyeyim. her dışarı çıktığımda karşımdaki beni farklı farklı görsün isterim. bir gömlek veya tişört giyerken acaba bunu bir daha giymiş miydim ki onun yanında falan diye bile düşünüyorum. gereksiz yere pimpirikliyim bu konuda ama napıym giyim kuşam hayattır yani :D bu sınıfı yıldızlı peki ile geçti :D
3. Hangimiz sevgilisinin evinde titizlikten ölücekmiş gibi davranmıyo?Normalde evde taşaklarını avuçlayıp sonra bişey olmamış gibi mouseu tutan insan.Sevgilisinin evinde veya otelde her nerdeyse...hemen bi Ayşe Teyze'ye bağlıyo.Yok sürekli koltuk altını kontrol etmeler,tuvalete gidip dişlerinin arasında bişey var mı diye bakmalar.Ohoooo

- Bu maddeyle beni benden aldınız, sizin de alacağınız olsun. hiç sevgilisi olmamış birisine böyle bir şey sorulur mu hiç. vicdansızlar :D ama gelelim sadede, bi sevgilim olsa ve evine gitsem titizlikten ölürüm her halde. bir kere hiçbir şekilde kötü bir koku gelmemeli benden sonuçta gelecekteki tatlımın ne zaman seksi bedenime yenik düşüp bana sırnaşacağı belli olmaz :D sınıfı geçtin tatlım :D

4. Hangimiz dışarda yemek yerken içinden hesabı düşünmüyo?Bi kere zaten ''kim ödeyecek?'' kısmına girmiyorum bile.Ama şu hesap olayları çok rezil bişey.Hadi bunu ilk tanıştığın kişiye göre yorma.Mesela uzun ilişkilerde de çok tehlikeli bi konu bu.Ya bi taraf daha çok öder,ya ikisi ortak öder veya bi taraf hiç ödemez.Bunu cinsellikte oynadığı role bağlayanlar da var.''Ben ödeyemem o ödesin,sonuçta aktif o''diyenlere az çok şahit oldum.''Eee sen karın tokluğuna mı sikişiyosun tatlum :D:D?'' diye sorduğumda da çok terbiyeli cevaplar alamamışlığım var.

- Şimdi doğruya doğru hesabı hiç düşünmem. neden diyecek olursanız, hepimiz bir yerde yetişkin insanlarız ve dışarıya çıkıyorsak yanımıza belli bir miktar para almamız gerektiğinin farkındayızdır. o hesap öyle ya da böyle bir şekilde ödeneceği için hiç düşünmem. nedendir bilinmez ama ben hep alman hesabı yanlısı olmuşumdur buluşmalarda ama yok birisine sözüm varsa o başka.  cinsel hayatınızla dışarı hayatınızı karıştırmayın gençler hangi konumda olursam olayım adamı ''para''larım vallaha :D sınıfta kaldın şeker :D

5. Hangimiz zaman zaman Yıldız Tilbe dinlemedik ki?Müzik konusuna baktığımızda herkes Yann Tiersen'in 2.şubesi nerdeyse.Öyle kaliteli,öyle süper marjinal kişilikleriz ki sıçtığımız boklar bile biblo gibi.Hay allahım ben bi kere çok darlanmışım,canım sıkkın.Msnde de ne dinlediğimiz gözüküyo haliyle.Açmışım bi tane Gülden Karaböcek dertlenmişim.Hemen birisi aşağıdan ''Ya şaka mı:)?'' diye bana yazmış.O sıkıntıyla ben bunu görünce 2-3 aydır konuşup anlaşmama rağmen azına yüzüne sıçıp yollamışım.Geçen hatırlattı,tanıttı kendini yinee artık arabeskçi olmuş ehehehe..Neyse

- Sizin haberinin yok di mi daha? neyden dediğinizi duyar gibiyim. ben çok büyük bir yıldız tilbe hayranıyım ahahahaha :D yerim ben onun oynamasını yaaaa :) neyse şimdi ondan girersem çok uzar. kısaca, kendisini dinledim, dinliyorum ve dinleyeceğim.
insanın kalitesini, orjinalliğini, marjinalliğini ve benzeri hiçbir sıfatını dinlediği şarkıya göre yargılayamayız bence. yapan varsa da tam bir işsizlik örneği söylemek istiyorum :D geçtin tatlım :D

 6. Hangimiz evde annemizle saç baş kavga ederken bi anda çalan telefona ''Alo ifindiiim ivit napiiim ivdi oturuyorum işte'' diye sakin sakin cevaplar vermedik ki? Aslında bunu da çok yapıyoruz.Ailemizde olan sorunları kesinlikle kimseye anlatmıyoruz.Özellikle sevgilimize daha bi anlatmıyoruz.O bizim ailemizi pür neşe,sevimlilik şelalesi,neşe zoptiriği,şirinler köyü olarak gördükçe kendi ailesinin bokluğundan bahsetmek istemiyo.Eee al işte sana karşılıklı ayakta sikmece.Bilmiyorum ya bence insan ''ben dün anneme kafa attım biliyo musun?'' demeli.(ehehehe yani kafa atmamalı tabi) Bazı şeyler biraz daha samimi olmalı...

- Şimdi aslında arayanın kim olduğuna göre değişir halim tavrım ama çoğunlukla, koleksiyon yaptığım maskelerimden birisini hemen kuşanır ve sevgi pıtırcığı olup gülükceler saçarım karşı tarafa. telefonu kapar kapamaz da maskemi yerine koyup annemi mahvetmeye kaldığım yerden devam ederim :D bravo necdet güzel gidiyoruz :D

7. Hangimiz daha sevgili olmadığımız halde o kişiye ''BENİMSİN'' tavrıyla yaklaşmamıştır ki? Aslında en yarak gibi olanı bu bence.Aranda daha ne olup bittiğini bilmiyosun o kişiyle ve gidip trip atıyosun.Bence birini kıskanmaya hakkın olmadığını düşündüğün an kapı kolundan bi farkın kalmıyo.O çok göt bi durum...çok çok hem de..Sevgili desen değilsin,arkadaş desen hiç değil,nesin amk sen? Kuzen misin enişte misin la bioksin beyinli!!!
- Yok hiç yapmam ben öyle şeyler. Sahiplenmem hemen ama karşı taraf bana yapınca çok hoşuma gider niye yalan söyliym ki pıtırcıklar :D sınıfta kaldın otur :D

8. Veee hangimiz özlediğimiz kişiyi düşünürken bir başkası tarafından da biz özlenmedik ki? Bu çok doğru kordineli gidiyo maalesef bu hayatta.Senin özlediğin başkasını özlüyo,başkası da başkasını özlüyo,sonra o en başkası gelip seni özlüyo...Belki bilmeden bi elazığ burma bilezik halkası yaratıyoruz bazen ama hayatta böyle nevrotik.
- Kezban tam 12den vurdun şekerim tebrikler :) Ben bunu hep düşünmüşümdür. yani sırf ben birini özlüyorum onun umrunda değil ama kim bilir kimler de beni özlüyor umursamıyorum manasında değil. canın acır acıttığını düşünürsün, üzülürsün üzdüğünü düşünürsün diye çoğaltabilirim bu durumu. :D offff geçtin sınıfı hadi :D

sonucum 5/8 fena sayılmaz heralde di mi :D

one girlüm bu mimi daha cevaplamadığı için bir kez de ben ona göndereyim istiyorum :D
ayrıca bu mimi almayan başka biri var mı affınıza sığınarak bilmediğimi söylemek istiyorum çünkü en son ben cevapladım zaten :) mimi almayan ve cevaplamak isteyen ilk 2 kişiye sesleniyorum. senindir aslanım :)

şimdi ben de hangimiz ile başlayan bir cümle kuracaktım ama baya bir uzun olacağı için vaz geçtim :D
size asıl iki tane bomba notla devam etmek istiyorum :D

1) çok hırslandım. bir gün öyle bir mim oluşturacağım ki dibiniz düşecek ve adım mim tarihine en derli taşlarla süslenerek yazılacak :D

2) Yakın geçmişte üretimine son verilerek tüm fabrikaları kapatılmış olan oyuncak ayıcığın kanserojen madde içerdiği ortaya çıktı. ay dostlar kıyamam ben hiçbirinize uyarayım istedim. uzak durun yani, hatta elinizde varsa atın gitsin zira mazallah şey kanseri olursunuz bir daha şey yapamazsınız benden söylemesi.
ohhh rahatladım vallaha :D

hepinizi çok seviyorum kendinize iyi bakın öpüldünüz kocaman pıtırcıklar :)

14 yorum:

  1. oyuncak ayıcığım yok o zaman sorun da yok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. orda bana laf atmış offf :D sen de alet oldun ya helal olsun o gay. Bana bak werther, tam anlaşılmıyo bana laf attığın. böyle oyunlara getirme insanları. Dersteydim zaten mesaj atmışın seni rezil ettim diye. koşa koşa geldim bilgisayar odasına :D bu arada abi ben yakalanacam bigün birinizin sayfasını okurken :D

      Son olarak kendini kolla werther, sonun iyi değil. yolun yol değil!!! neyse ben de seni seviyorum. öptüm :*

      Sil
    2. ahahahahahahaha o gayimmmm ben seni happur huppur yerim yaa :D
      olmasın zaten oyuncak ayıcığınız. olanlar varsa uyarın atsın alacaklar da hiç almasın. full zarar başka bir şey değil. ayrıca bir üstümde yer alan yorum halkı yanlış yönlendşrmek için bana kurulmuş bir tuzaktır.
      orda bahsedilen kişi yer ve kuruluşlar tamamen radyosyondan kafayı bulmuş ayıcığın hayal ürünüdür ahahah :D

      ayıcık gittiğim yolda seni yerler haberin olmaz :D
      ben ne zaman bu çocuğa seni seviyorum dedim hemen de beyaz bayrak sallamalar falan offff :D

      :*

      Sil
    3. resmen alet edinildim (o.O) ben de saf saf yazmazmıyım oyuncak ayıcığım yok diye tee allam :)

      Sil
    4. kendine kızma o gayim :D bu senin yüreğinin sesi. sevmek ve bulundurmak zorunda mısın sanki oyuncak ayıcık, hem yaşımızda geçti artık zaten :D
      öpüyorum seni kocaman :*

      Sil
    5. :)) şu coca cola nın verdiği pandam var ama :D ben de seni öpüyorum werthercim :)

      Sil
    6. onun verdiği kutup ayısı değil miyidi :D yoksa yıllarca kandırıldım mı :D

      Sil
    7. ahahahaha mesajı yolladıktan sonra o "kutup ayısıydı lan" dedim kendime ama iş işten geçti düzeltme gereği de duymamıştım evet yıllarca kandırıldık o panda hıh

      Sil
  2. mimlendiniz bol acılı arabesk kardeş:P
    operadakimimcibaşı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum pıtırcık hemen bakıyorum :D

      Sil
  3. O geyciğim gerçekten pek fena olmuş bu atlama olayı :D

    en son kutup ayısıyla pandayı karıştırmanı göz önüne aldığımız da hemencik izine çıkman gerektiğini, müdürüne iletiyorum kuzum...

    wertherciğim mim süper olmuş ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pis oyuncak ayıcığa karşı el ele verdik bigayım öyle deme :D gel sende katıl bize, zararın neresinden dönersen kârdır sonuçta :D

      beğenmene sevindim pıtırcık teşekkür ederim :D

      Sil
  4. gay werther'in acıları diye girdim acı falan yok şımarmışsın salak. Bi dram bi şey olsun mal gibi bi blog. Hayatın bokunu çkarmşsn şmarık üniversitede dövülmeni dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahaha güzel dileklerin için teşekkür ederim :D
      senin için her posta ayrı bir acı sıkıştıramadığım için özür dilerim pıtırcık.
      insanlar sürekli yaşadıkları sıkıntılarla dolanmazlar ama etrafta, yaşadıkları güzel şeyleri de anlatırlar ki ben anılarımı anlatarak başladım bloğuma. sonra günlük yaşadığım şeyleri koydum ve ara ara anılarımla devam ediyorum :)beğenmediysen okumak zorunda değilsin ki zaten birileri beğensin diye özel bir çabam da yok :)

      Sil