dinleyin ve kendinizden geçin :*

17 Eylül 2012 Pazartesi

Gözümü Açar Açmaz...?

   Merhaba ve günaydın pıtrcıklarımmmmmmmmmm :D nasılsınız iyi misiniz?
ben mi? ben, kendimi bataklığına henüz kavuşmuş shrek gibi hissediyorum, pis ama kirlenmek güzeldir felsefesine tutunmuş :)

   Son görüştüğümüz zaman içinde bulunduğum o ruh halinden kurtulmuş sayılırım. gerçi o üzüntü ve keder daha kötü zamanlarımın habercisi gibiymiş. zira annemle öyle bir kavga ettik ki birbirimize rest çekecek noktaya geldik. yine beni kısıtlamaya başladı ve ben buna boyun eğsem beni eve kilitleyecek resmen. konuyu özetlersek ki bu cümleyi yaptığımız asıl tartışmadan sonraki tartışma kritiği toplantımızda söyledi: ''Ben normal bir evlat istiyorum.'' Sanki ben anormalmişim gibi söylediği bu cümle öylesine yaraladı ki beni tahmin edebilirsiniz sanırım. neyseki dün Huzur abidemle telefonda konuştum da rahatladım çokça. ona burdan bir kez daha teşekkür etmek istiyorummmm :)

   Şimdi o pis ee kaka ve daha nice kötü sıfatla nitelenebilecek olayı anlatıp acılara girmeyi bir kenara bırakarak asıl mevzuya gelmek istiyorummmm :D evettt daha asıl mevzuya gelmedikkk :D

   Bu sabah gözlerimi açar açmaz, ki bu olay daha bir 10 dakika önce falan gerçekleşti, hemen aklıma MİM geldi. o nasıl oldu diyeceksiniz?

   Yıllar önce hayatımdaki ilk evlenme teklimi aldığım adam (hayır evlenemedik çünkü kayıplara karıştı) kazunun bana yollamış olduğu bir mim vardı. heh işte onu ben kimlere kimlere yollamıştım teee ne zamanlar ama bir yazan çıkmadı içime oturdu resmen.
  
   Evlilik teklifinin ertesi günü beni aldatarak boynuz koleksiyonuma çok nadide bir parça daha ekleyen ikinci evlilik teklifimi aldığım adam yani bigayımın bu mimi yazıp beni sevindirmesi gerekiyordu ama nerdeeee?
sen git anca gönül eğlendir tamam mı? sırf  bloğunu açınca dinlediğim o güzel müziklerin hatrına salon beyfendisi çizgimden dışarı çıkmamaya çalışıyorum :D :D :D
   Sevgili arayacağına elindekini kaçırmayaydın ben tatlım. nurhayatımında dediği gibi, ''biz doğuştan kendinden ışıklı mükemmel insanları kaçıranlar üzülsün anacım, sen hiç kafamı yorma.'' :D :D

   İkinci olarak, ortadan kaybolmasının ardından kendisiyle ayrılma kararı aldığım kazunun tarafına geçerek ortalığı karıştırma yeleğini üstüne giyen o gayciğime sesleniyorum ama biliyorum ki uğraştığın şeyler vardı kafan rahat değildi. her ne kadar kazunun bir iki dakikalık korumalığını yapsan da sonradan doğru yolu bulup ışığı gördüğün için çok teşekkür ederim canım :D
ve inanıyorum ki bundan sonraki ilk icraatın bu mimi yazmak olacak :D



   Bu yazıma nokta koyarken sizi bir konuda bilgilendirmek istiyorum :D
şimdi geçenlerde söylemesi ayıp banyoya gireceğim ki ben bıcı bıcı yaparken hep telefonumu yanımda götürür bir taraftan şarkı söyleyip bir taraftan da dans dans ederim. tam işte banyoya girdim suyu falan açtım bir mesaj geldi. kimden tabii ki pis oyuncaktan. napıyorsun dedi, banyoya girdim çıkınca yazarım dedim. Sonra ne dese beğenirsiniz? üstünde ne var ? yemin ederim ben hayatımda böyle bir taciz ne duydum ne de gördüm düşüp bayılacaktım oraya :D :D
ne olabilir tabii ki çıplağım deyince de, aaa ayıp ayıp seni herkese söyleyeceğim bana banyodan erotik mesajlar atıyor diye dedi :D
Şimdi doktor olacak bu çocuğa, nasıl olacak orasınıda hiç bilmiyorum ya neyse, birisi banyoya bıcı bıcı yapmak için girdiğinde  üzerinde  hiçbir şey olmaması gerektiğini söylerse sevinirim. kendisi kıyafetleriyle mi yıkanıyor anlamadım ki ahahahhahahahhaha :D

                                                                   NOTLAR
1) Şimdi ben buyazıyı neden yazdım?
çünkü anladığım kadarıyla mimi yazıp yollayan kişinin postaladığı kişiler üzerinde manevi bir baskı oluşturması gerekiyor yazmaları için :D :D

2) İkinci olarak tabii ki biraz eğleneeyeyim matraklık olsun diye yazdım :D kimse üzerinde baskı hissetmesin ahahha :p

3) Allahım ne kadar kötüyüm ben ya ahahahha :D

4) Ne çirkef çıktım lan ben! :D

5) Number one girl annem ben evde kalmadım di mi? öyleyse de sakın turşumu falan kurma tamam mı :D

    İnanın hepinizi çok ama çok seviyorum ve içimden hep şunu söylüyorum iyi ki varsınız ve iyi ki blog yazmaya başlayıp sizlerle tanışmızışım. kendinize çok dikkat edin  pıtırcıklarım. kocaman öpüyorum sizi :)

20 yorum:

  1. Sen İstanbul'a gelecektin, noldu, geldin mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır tatlım malesef gelemedim.s zaten annemle tartışmamızın fitilini ateşleyen konu istanbuldu. gideceğim gün aniden arıza çıkarttı ve yollamadı beni.

      Sil
    2. ben de geldi de bana haber vermedi mi diye kızmıştım

      Sil
    3. boşu boşuna kızmışsın bana ponçikkk ben gelseydim mutlaka haber ederdim sana :D

      Sil
  2. istanbul'a gel tektaş aldım sana. mavi boncuk da var bol bol :)
    operadakiçapkınvesıçkınkazu:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan sonra inanırmıyım ki ben sana hiç acaba :D
      çok pişman olacaksın kazu ama sana dönüp aynen şöyle diyeceğim ''kusura bakma tatlım o köprünün altından çok sular aktı'' ahahah :D

      Sil
  3. Vallahi o "mim"i hem ben hem de tüm bulog dünyası unuttu diye pek bir bahtiyardım, güzel pıtırcığım sen neden unutmadın ki?

    vallahi yazının girişinden hiç bu konuyu yazacağın belli değildi, yoksa yazıyı okumaz birisi bişi dedi miydi, " aa hangi yazı bak ben hiö görmedim sanırım yine bizim bu blogger arayüzü o yazıyı saklamış, tüh, kakaka" gibi bir yalnala olaydan sıyrılırdım..

    Ama sen pek bir uyanıklık ederekten, yazıya başka konulardan başlayaraktan, bizi bir fare gibi peynirle kapana çektin ve kapan içinde sıkıştım kaldım yani :D

    Sonuç o mim neydi yaw, neyse gidip yazayım, zamanım wertherciğimden önemli mi, onu kıracağıma kafamı kırarım daha iyi.. Kıyamam ben onaaa, neden seni böyle sevdim bir anda bilmiyorum ama pek sıcak kanlısın wertherciğim.. öpüldün..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahaha :D vallaha başka türlü nasıl ağıma düşürürdüm seni bilmiyorum ama işe yaradığı için mutluyum :D Sen mimini yaz o kapanı imha eder salıveririm tekrar seni gôklere :) Arıca çok teşekkür ederim söylediklerin için ben de çok sevdim seni pıtırcık :) kendine dikkat et, öpüldün kocaman :-*

      Sil
  4. sitemli ufaklığım benim yerim seni :) bırak artık onu bunu bak okullar açılıyo. güzel şeyler seni bekliyoooo :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah beni bekleyen şeyler güzeldir gerçekten pandam :) offf hiç heyecanlı değilim nedense ama okul acilmalı yinede biran önce :D

      Sil
  5. madem werthersin acılı bişey yaz. Senin komik olmayan geyiklerini mi çekicez. Cidden hiç komik değil yani.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa bu wertherciğime neden herkes böyle yapıyor canım, yoksa bir sapığın mı var kuzum senin.. Hep acı mı yazacak bu çocuk, ben bu haliyle pek seviyorum.. Aynen devam pıtırcığım :)

      Sil
    2. cumhuriyet dönemi blog çevresinde gelişen anaonim tarzı edebiyat ürünü zat,sen bunu bana ikinci kez söylüyorsun ama geçen sefer söylediklerimden farklı bir şey söylemeyeceğim sana :) yani hayatımızda hep acılar yok, olmamalı da zaten. birazda mola verip iğrençte olsa komik olmasa da gırgır yapıp eğlenmeyi bilmeli insan. en azından kimseyi düşünmeden kendini eğlendirebilmeli ya da :) ayrıca insanların acısı sana mutluluk mu veriyor ki sürekli bir acı peşindesin onu anlamadım. neyse adsız pıtırcık kendine çok iyi davran öpüldün ve gülümsemeyi asla unutma :)

      Sil
    3. bigayımmmmmmmm ben seni yerim yaaaa :) nasıl da hemen korumuş beni :) bir sapığım var mı yok mu bilmiyorum ama benim acılarımı çok seven birisi olduğu belli :)
      beni ve bu halimi sevişin acıyla dolu yüreğimi okşayan tatlı bir melodi gibi adeta, hiç susmasın bu müzikk :D :D :D
      kahretsin yine edebiyatçı moduma geçtim ahaha :D
      öpüldün kocaman pıtırcıkkk :*

      Sil
  6. mazoşişt bir adsız var sanırsam acılardan zevk alan lol

    mim'e gelirsek ya o mim aklımda aslında (yalan :D) ama o mim i pasladığın zaman da dediğim gibi düşünmek lazım falan ama yazcam zira bir başka blogger da yollamıştı (kimdi ki :D mimleri taramam lazım) ama yazıcam

    +onegirl varken senin bahtın zor açılır ben söliiimm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç sorma o gayim acıkolik bir adsızım var benim :D benden sürekli acılı yazı bekliyor :D

      sanki bana hükümeti nasıl devriceğini düşüneceksin :D altıüstü mim yazacaksın pıtırcık ben sana güveniyorum :D

      blog anneme niye öyle diyorsun ki o kendine bulmaz bana bulur inanıyorum ahaha :D

      bu arada kimsenin oyuncağa yorum yapmamasından kendisini allah'a havala ettiğinizi anlıyorum :D bu konu hakkında bir şey söylemek ister misin o gayimmm sen benim müttefikimsin ne de olsa :D

      Sil
  7. hahaha bu sefer beni kötü emellerine alet edemeyeceksin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aşk olsun o gayim ben ne zaman isteğin dışında bir şey yaptırdım sana :D onlar senin gönlünden kopup gelen sözlerdi :D ama sen de haklısın o pis oyuncağa laf edip de niye yorasınki tatlı parmaklarını :D

      Sil
    2. saol o gay :D şunun yalanlarına inanmadın bu sefer :D ben ona mesaj atmıştım ''bana neden banyodan mesaj yolluyosun, blogta söylerim.'' diye. yoğunluğumu fırsat bilmiş ve olanları değiştirip yazmış.

      ayıcık: nbr
      werther: banyodayım
      ayıcık: banyodan mesaj mı yazıyosun yahu, ıyyy söylerim blogta :D

      yorum senin :D

      Sil
    3. pis oyuncak resmen yazdın yönettin ve oynadın. bu kadar olur pes artık :D :D
      ay napicem ben bu çocukla hiç bilmiyorum. neyse siz ona bakmayın abileri ablaları, onun bu ara fazla ders çalışmaktan hafızasında gel-gitler olmaya başlamış.
      neyse allah şifa versin yavrum ne diyeyim ahahah :D

      Sil