dinleyin ve kendinizden geçin :*

6 Eylül 2012 Perşembe

Çekirdek Mekirdek Adam Üzülüyor -Mim-

sıra sıra yazılar birbirini kovalar?
cevap veriyorum tabii ki mim :D
bu mim işi gerçekten hoş. her mimlendikçe mutlu olduğumu hissediyorummmm. Operadakimimciustası önceki mimin gittiğini fark edip fırsattan istifade hemen yeni bir şeyler çıkartmış orataya, saolsun bana paslamış. bakalım neymiş bu yeni mim :D

önce mimin içerdiği toplumsal mesajı paylaşıyorum sizinle:

Efenim mimimiz çok basit. Amacı da geçmişimize gülüp kendimizle dalga geçebilmek, büyük bi olgunlukla gocunmadan arkadaşlarımızla paylaşmak. Mademki insanı alienslardan ayıran özelliği hatalarından ders alabilmektir o halde hemen koyulalım derim işe, ne dersiniz?

kurallar please :D

Öööle maddeler halinde soru yok. Tek soru var

"Geçmişte ciddi ciddi üzüldüğünüz, şu an gülüp geçtiğiniz incir çekirdeklerini yazınız!Miminizi ilgili/ilgisiz görsellerle ve kenar süsüyle süsleyiniz.Üç kişiye paslayınız." Ha bi de mimlenen yazısında Kazu şööle iyidir, bööle iyidir filan atıp tutsun hakkımda:)

   Mime başlarken öncelikle operadakikazulete teşekkür ediyorum. (gelenek bozulmasın) :D

offff benim hayatımda büyük acıların yanı sıra küçük acılarda var tabii ki. Artık incirinkini mi doldurmaz yoksa benimkini mi doldurmaz (ay ne diyorum ben) bilemiyorum :D

Çekirdek 1

Bir zamanlar avrupa yakası diye bir dizi vardı bilirsiniz dostlar. bu dizi bitince öyle üzüldüm öyle üzülüp kahroldum ki anlatamam. her çarşamba akşamı atv yi açıp da filmin başlamadığını görünce acılara girip depresyondan depresyona koşuyordum.

*işte bu kazu bu kadar iyi bir insan sevdiğimiz şeyleri unutmamamızı sağlıyor.

Çekirdek 2

Grup hepsiyi ne severek dinlerdim bir zamanlar. offf grup ayrılma kararı alınca cidden çok üzüldüm. hele gülçin gittiği için grubun bozulduğunu aklım almadı, bozguna uğradım.

*İşte bu kazu bu kadar tatlı bir insan, grubun bir arada olduğu şarkıların hala durduğunu hatırlattı bana.

Çekirdek 3

Küçüklüğümün dizisi ruhsar bitince resmen travma geçirmiştim. hayır bu hayatın nasıl bir kahpeliğiydi anlamamıştım o zamanlar, gerçi şimdi de anlamıyorum :D :D

*İşte kazu bu kadar düşünceli bir insan, ruhsarı istediğim zaman tekrar izleyebilme fırsatımın olduğunu fısıldadı kulaklarıma.

Çekirdek 4

Bu resimle ilgili söyleyeceğim iki şey var :D
ilk olarak aşık olduğum tek kadın olan meryem uzerlinin sevgilisini görünce cidden hayattan soğuyuo hayata isyan ederek çok acı çektim.
ikinci olarak ise bebeğim hürremin yani muhteşem yüzyılın sezon finaline girdiği gün hayat benim için durmuştu. Lan ben sana ölürümmmmmmmmmm!!! :D acayip bir tutkuyla izliyorum ben filmi anlatamam. yaşıyorum filmi izlerken. offfff nolur bende bu dizide oynasam. lütfen lütfen lütfen!!!

*İşte kazu bu kadar açık sözlü bir insan, bana; ne aşklar gördüm zaten yoktular, bunlarda gelip geçer dedi mutlu oldum :D

Çekirdek 5

Annemle babamın boşanmaması için bir zamanlar elimden geleni yapmıştım ve boşandıklarında biranda gerçekten büyük bir boşluğa düşmüştüm. hayal kırıklıkları verilen vaatlerin yerine getirilmemesi ve aklınıza ne gelirse işte. ama şimdi dönüp bakıyorumda yaşadığım ve kendime dert ettiğim onca şey gereksizmiş. GÜLÜP GEÇİYORUM hepsine :)

*İşte kazu bu kadar manidar bir insan, hayatın devam ettiğini aslında şimdi üzüldüğümüz bir şeye 3-5 yıl sonra gülebileceğimiz nasihatını bir kere daha bizlere verdiği için :)

Bir mimin daha sonuna gelirken, zira uzadıkça uzayabilecek bir mim bu kendime hakim olmalıyım, ''her nerede yaşanıyor ve yaşatılıyorsa efendim'' demek istiyorum :) Bu güzel mimi kimlere paslasam acabaaaaa :D

Önce seni seçtim bigayciğimmm :D

İkinci olarak, pis ayıcığa karşı benle birlik olan o gayciğimmmm sana gönderiyorum mimi :D

Son olarak da fabrikası, kanserojen madde içerdiği gerekçesiyle kapatılan ve halkın sağlığıyla daha fazla oynamasına müsaade edilmeyen  pis oyuncağa gönderiyorum :D

Kolay gelsin pıtırcıklarım hepinizi seviyorum :)

Önemli not: Gördüğün gibi seni paşalar gibi övdüm kazuuuuu :D

11 yorum:

  1. Vallahi Kazu bu mim'i görmesin orgazm üssü orgazm olur.. adamı ne çok övmüşsün, ne çok beğenmişsin sen öyle...

    Kazuuuu vallahi isteklerine bir bir ulaşıyorsun :))

    Ayrıca mim için teşekkür ederim kuzum bir şeyler karalayalım artık :D

    Ruhsarı bana da hatırlatmış oldun haha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay sırf gönlü olsun kurallardan biri diye şey ettim ben :p :D :D ben ona yaşatıyorum o da bana yaşatsın ahahah :D

      rica ederim bigaycığım ellerinden öper artık mim :D

      Sil
  2. bana bak çocuk elimde kalcan ha!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi ordan pis oyuncak. ay bu çocuk nasıl hipokrat yemini edecek hiç bilemiyorum :D

      Sil
  3. ay ben seni yerimmmm yerimmm(huysuz virjin tonlamasıyla söylenecektir:))
    onca acının içinde oturmuş yazmış lan! gözlerim yaşardı:)
    benimle evlenir misin?başka minnetimi nası ifade ediim bilemiyom:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha :)
      beni hep çok seversen ve hiç bırakmazsan EVET kabul ediyorummm :D
      offf ilk evlenme teklifimi böyle alacağım hiç aklıma gelmezdi ama değişik sonuçta :D
      rica ederim hayatım ne demek :D

      Sil
    2. demedim mi Kazu seni el üstünde, baş yanında, omuz hizasında vb. taşır artıkın deyu ;)

      Sil
    3. o zaman düğünümüze herkeşler davetlidir. bu acılar içinde kıvranan genç werther'i kötü yoldan çıkarma vakti gelmiştir:P

      Sil
    4. ahahahahah sevinçten ne yapacağımı ne diyeceğimi bilemedim bak şimdi :D
      götür beni gittiğin yere kazucuğummm :D balayımızı otostop çeke çeke maceralı bir şekilde gittiğimiz avrupa da kutlayalaım. parklar odamız, çayır çimen yatağımız, yapraklar yorganımız olsun :D :D

      Sil
    5. hatta kıyafet de giymeyiz, yapraklar elbisemiz olur:P seni avustralyaya götürceem:P

      Sil
  4. mim için teşekkürler şu an düşünüyorum da pek aklıma gelmedi yazmaya karar verdiğim zaman belkim gelir :) *öpüldünüz*

    YanıtlaSil