dinleyin ve kendinizden geçin :*

10 Eylül 2012 Pazartesi

Biter Dersin Ama Aslında Yeni Başlıyordur

     Bugün nasıl olduğum hakkında gerçekten hiçbir fikrim yok. ne bir sevgi sözcüğü kullanmak istiyorum ne polyannacılık oynamak ne de yazımı beceriksizce resimlerle süslemek gibi bir niyetim var.
bugün, hayır hatta bir haftadır kendimden geçmiş gibiyim. Bugüne kadar yaşadıklarımı düşündüm oturup. sabah ezanları uyumamı söyleyen uyarıcılar oldu benim için. Gözlerimi kapadığımda hiç görmediğim kabuslarla nefes nefese uyandım. uzun zamandır ilk defa isyan edip gizlice ağlamak istedim. göz yaşlarım yine içime aktı ve boğazımda düğümlendi. halbuki artık yeni şeylerle uğraşmak zorunda kalmayacaktım ama ne mümkün.
Baba kelimesini kendisine çok gördüğüm insan beni yine ve yeniden yıkıp geçti. ailemizin dağılmasına sebep olan kadınla birlikte yaşıyor şu anda. kardeşimde babamla yaşamak istiyor ama o kadını orada istemiyor. tıpkı babamın da beni hayatında ve yanında istememesi gibi. sanki bunca yıl ben ona yalan söylemişim gibi, sanki bunca yıl ben onu yıkıp en sonunda da yüz üstü bırakıp gitmişim gibi.

    Hiç bilmediğim bir kardeşimin olabileceğini öğrendim geçenlerde. İhtimal vermediğim olayların yüzüme çarpılması dengemi bozdu. 13 yaşında, 7.sınıfa yeni geçen, renkli gözlü, sarışın, tombik bir kız kardeş...
Ailemizi dağıtan kadından olma bir kardeş...

    Artık neyle boğuşmam gerektiğini şaşırdım. Bir taraftan ayak izlerimin üstüne basarak beni takip eden kardeşimle mi uğraşayım bir taraftan sürekli her an istemeyeceği bir şey yapacağımdan endişeli annemle mi uğraşayım yoksa bir kadın yüzünden kardeşime rest çekmemesi için babam olacak adamla mı uğraşayım. bilmiyorum.  gerçekten bilmiyorum...

   Kadın o evden giderse kardeşim cehennem hayatı yaşayacak biliyorum. ama gitmezse de çok şey olacak. söylememe gerek yok sanırım oldukça karışığım . benim karışık olmamı geçin olaylar çok karışık olduğu için dilim dönmüyor anlatamıyorum buraya tam anlamıyla.
  
    Artık babamın ne zaman yalan söyleyip ne zaman söylemediğini çok iyi anlayabiliyorum ve onunla dün son kez bir araya gelip bir konuşma yaptık. hayır bir çocuk yok ortada dedi ve yalandı!!! ne kadar inanmak istesem de sözlerine. inanmıyorum olmuyor işte. kadının gitmemesi için kardeşimi ikna etmemi istedi adım açık açık. yapmak istemiyorum, o kadın gitsin istiyorum ama bu sefer kardeşim ne olacak.s
ay ben dönüp dolaşıp aynı şeyleri söylüyorum. kafayı yemeden önce yazımı burada noktalamak istiyorum.

notlar:

1) biliyorum bu yazımı çok paçozca yazdım ama canım öyle istedi.

2) yazımı bigayımın müzik listesi eşliğinde yazdım. teşekkür ederim bigayım :)

3)evlenme teklifi aldım ben, bütün blog alemi duysun. hem de operadaki kazuletten. laf ağızdan çıktı bir kere şaka falan anlamam ben. hem zaten kendisi herkesi düğümüze davet etti bile. nereden davet etti, tabiiki bir önceki yazımın yorumlarında yaptı bunu :)

hepinizi çok seviyorum ve öpüyorum. kendinize çok dikkat edin olur mu?

17 yorum:

  1. Yavrum benim, minigim... Kiyamam ben sana... Su satirlari yazarken sinirli aninda o gozlerini nasil da belertmissindir tasavvur edebiliyorum:)

    Lutfen kendini "baska insanlar" icin yipratmaktan vazgec olur mu? Engelleyemeyecegin seylere uzulmemek icin sabir dile inandigin kudretten.

    Kardesin, varligi mechul olan kiz cocugu, seni yuz ustu birakan baban ve uzerine titreyen endiseli annen. Bu insanlar senin hayattaki durusun degil, etrafinda donen bir silsile.. Sen sen olarak varsin. Lutfen varligini "mutlulukla ve oldugu gibi" yasa. Birak geride kalanlar daginik kalsin. Sevildigini unutma, minigim benim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. huzur abidemmm, canım benim inan sen de çok seviliyorsun :) ve emin ol söylediğin her şeyi çok dikkate alıyorum. İyi ki varsın ve yanımdasın. Kendine dikkat et. Öpüyorum seni :)

      Sil
  2. Canım oglusummmm hersey gelip geçiyor sadece insanın kendisiyle hesaplaşması ve çocukluğunu gençliğini ylylp bitirmesi kalıyor kendine yapma bebegim su akıyor ve yolunu buluyor sen ne yaprsan ne dersen de onlar bildigi gibi yaşıyor bunu değiştirmen imkansız kendini yıpratmanda anlamsız . Bu satırları okurken birden 18 yasında babamin beni arayıp bir kardesim olacağını söylediği gün geldi . Yeni eşi hamileydi ve babam futursuzca beni arayıp laf arasında soyliyiverdi 18 yas küçük bir kardes varlığını ... İnsan o kadar saçma seylere alisio ki bir süre sonra bu duruma alıştım :) sonra ne mı oldu o günahsız cocuk me yazık ki dogmadan oldu . Babamin eşi düşük yaptı . Oysa ben o duruma alışmıştım 1 hafta ağladıktan sonra . Yani durum su ki bazı seyler için elinden gelen bir durum olmuyor bekleyip goruceksin . Beklerkende kendi hayatını kurtaracaksın sekerim. Benim :)

    Kazuyla evlenmek mı .) seni kuma getirio :) e hade hayırlısı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. number one girl annemmm. İnan gözlerimi doldurdu yorumun. Yani benzer yaşantılarımız olmasına sevinmekle üzülmek arasındaki ince çizgide dengemı sağlamaya çalışıyorum. Baban yine sana haber vermiş benimki evliyken bu boku yiyo ve aradan 13 yıl geçiyor. Kendimi çok çaresiz hissetmemin sebebi kardeşim ve onun hayatı. Ben babamdan geçeli çok olmuş çünkü. Sakinim ama. Dediğin gibi hayat devam ediyor ve her şey gelip geçiyor. Seni çok seviyorum blogannem iyi ki varsın. Kocaman öpüyorum seni :*

      Sil
  3. Sana söyleyeceklerim hoşuna gitmeyecek belki ama biraz geniş açıdan bakman için yazmak zorundayım. Gerçi konunun boyutlarını bilmeme imkan yok ama anlattığın kadarıyla yola çıkayım.

    Baban sonucu farklı bağlanan bir yola girmiş olsa da, hata yapmış olsa da sağlıklı bir erkek. Sorumsuzluğu elbette affedilmez. Ama başka biriyle bir yaşam kurduysa öteki kadının o evden gitmesi şeklinde bir beklentiye girmek niye? Sizin çocuk-baba şeklinde olan ilişkiniz aslolan. Onu da sağlıklı tutmak iki taraflı olur. Ayrılmış çiftlerde çocuk kimin yanında kalırsa o tarafın gözüyle bakar malesef.

    Senin üniversitenle ilgili kararı ne oldu onu yazmadın bize?

    Lan sen şimdi bunları yazdım diye benle evlenmekten de vazgeçersin:P One girl'e bakma kıskanıyo:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim için opera tutup tek başına performans sergileyen kazummm, yola çıktığın yeri dayanak olarak kullanıp yaptığn yorum gayet mantıklı ve kendi içınde haklılıkları var fakat şeytan yine ayrıntıda gizli hayatım. Elbette o insanın da hayatı var ama o hayat kurulurken babam çok şeyi yakıp yıktı. Acısını herkes yaşadı ve etkileri hala sürüyor. Bir gün geniş genis konuşma fırsatımız olursa anlatırım :) üniversitemi yazmıştım aslında ama senin için söyliym tekrar, hacettepeyi kazandım ve yakında başlıycak okulum :) ayrıca one girlüm ne diyor öyle? Ben kuma falan olamam, parçalarım bak :D

      Sil
  4. Hahahaha kıskanmak mı sadece birazcık büyüksün gibi geldi bana :)))) e bende bu cocuğun annesi olarak evlencegi insan hakkında yorum yaPma hakkına sahibim :))) hen kazucannnn sen daha benden istemedin sekerim çiçeğini çikolatanı al once hih :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annemmmm seni yerim ben, nasıl da koruyor oğlunu :D valla kazucuğum önce one girlümü ikna et :D beni ne zaman istiycek bu adam cidden?

      Sil
  5. olaylar gerçekten karmaşık :( ne diyeceğimi inan bilmiyorum ama babanın yapmış olduğu hatayı kendine eziyet olayı haline getirme nolur yazık kendine

    kazu burdan sesleniyoerum :) wertheri üzersen ... :D boşluğu nasıl istersen doldur :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. werther'e kıyamadıysan senle evleniim. ya da olmadı Onegirl'le evleniim. lan noluyo bana? biri bana dur desin:PP naapiim dün çocuk miminde bana methiyeler düzmüş. yoksa kendimle mi evlensem madem bu kadar iyiyim:PPP
      operadakievlenmezsemölümügör:P

      Sil
    2. çikolatalımmmm seni bir kere ısırabilir miyim :D zaten kendimi yıpratmamaya çalışıyorum nutellam çıkolatam merak etme sen :) ayrıca kazuya verdiğin göz dağı icin teşekkür ederim tatlımmm :D

      Sil
    3. kazum sana sesleniyorum hayatım, artık DUR!!! bana bak öyle herkese mavi boncuk dağıtıp benim duygularımla da ayrı bı taraftan oynayıp gideceğini sanıyorsan çok yanılıyorsun. Arkamda aşiret var benim, vallaha sıktırırım topuğuna ahahahaha :D

      Sil
  6. Artık üniversiteye başlıyorsun. Bu tür olayları olgunlukla karşılamalısın. Hayatta her şey gelebiliyor insanın başına. Önemli olan en az zararla atlatmak tüm bunları. Umarım bir an önce yoluna girer her şey. Güzellikler seninle olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısın kaldırımcığım ama işte şok etkisi yarattı bende biraz. Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim tatlım umarım o güzellikler hepipmizle olur :)

      Sil
  7. Kuzum müzikler feda olsun sana.. Zaten se dinle diye ekledim ki ben onları ;)

    Ayrıca babanın bir ilişkisi ve o ilişkiden bir kızı olabilir. Bunu doğal karşılamalısın. Olmasa daha iyidi demenin bir anlamı yok. kardeşinin babanın yanına gitmesi gerçekten iyi olmayacaksa bunu kardeşine sakince ve öğütler vermeden anlatabilirsin.. Ona somut örnekler gösterip ikna gücünü kullanmanı tavsiye ederim...

    zor şeyler tabii, sen daha kaç yaşındasın da bu kadar büyük işlerle uğraşacaksın ama başa geldiyse en olgun yönünü göster ve babanı yargılamayı da kes bence artık. Bu yargılamaların sana bir yararı olmadığı gibi inan çok zararı oluyor.

    bazen hayat olduğu gibi kabul edilince daha güzel olabiliyor. inan bana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inan dediklerini yapmayı o kadar denedim ve şu anda da yapmak istiyorum ki... yargılamayı bırakmayı, herkesi kendi hayatıyla baş başa bırakmayı... ama olmuyor. her gün bir yeni sorumluluk koyuyor sırtıma birisi. kardeşimi ve onun göz yaşlarını görmezden gelemiyorum.
      anlatmadığım ve tabii doğal olrak bilmediğiniz birkaç olay yüzünden kardeşim babamın yanında kalmak zorunda. bunu babam da çok iyi biliyor ve bu zayıflığımızdan yararlanarak her şeyi kendi kurallarına göre yapmak istiyor. bunu yaoarken de iplerimi yeniden ona teslim etmemi istiyor ki bunu asla yapamam. kaç ayrı cephede savaş verdiğime bazen ben bile inanamıyorum...

      Sil
    2. vallahi pek fena durumlar varmış ve hiç dışarıdan göründüğü gibi değilmiş :(

      keşke benim önerim kadar kolay olsa her şey değil mi?
      neyse sen böyle böyle olgunlaşacacksın kuzum..
      yanındayız.

      Sil