dinleyin ve kendinizden geçin :*

25 Eylül 2012 Salı

3 Konu Tek Yazı

  

   Merhaba pıtırcıklar nasılsınız?
Ben kendimi Altın pusula filminde kuzey kutbunda kısa etek ve muz çorapla koşuşturan küçük kız gibi dengesiz hissediyorum. Emin değilim tam ama iyiyim yani galiba :D

   Bugün size üç ayrı konudan bahsedeceğim ve yazının uzun tutabileceini de göz önüne alarak olabildiğince özet geçmek niyetindeyim. her şey sizin için, sıkılmayın yani :D offff ne düşünceliyim yaaaa :) hangisinden başlayacağımı bilmiyorum. önce kötü olanın başlayayım.

Konu 1

   Bir taraftan yemek yiyor bir taraftan kardeşimle kavga ediyordum. Kavga ederken sesimi kontrol edemem genelde ve hep bağırırım bu nedenle ev benim sesimle inliyordu adeta. sonra kardeşimi daha fazla tartışmak istemediğimi söyleyerek susturdum. ama çocuğa allah bir çene vermiş sormayın. bir de mantıklı konuşsa öpüp başıma koycam ama sırf laf olsun torba dolsun yani.

   Aradan biraz zaman geçti ve annem yüzü kireç gibi bir vaziyette mutfaktan koşarak çıktı. ben ne olduğunu anlamadım biranda. annem sadeşe şunu söyledi. ''Werther bizim alt katta birisi kendisini asmış.'' neye uğradığımı şaşırdım. bir saniye içinde kaç farklı senaryo kurudğumu tahmin edemezsiniz. binamız zaten küçük 9 aile yaşıyor ve herkesle aramız çok iyi o yüzden biran ne yapacağımı bilemedim. kalbime resmen bir şey saplandı. annem onun yanında gelmemizi, kötü etkilenip korkacağımızı düşünse de onun yalnız gitmesini istemedim. tabii gerizekalı kardeşim hemen bende gelcem merak ediyorum izleyeceğim diye tutturmaz mı? orda insanlar acı içerisinde o mal arkadaşını da almış gelmiş gülüyorlar. ağzının üstüne vurcaktım bir tane.
   Giriş katta yaşan evli bir çift vardı. binamıza sonradan geldiler. aralarında bir sorun olduğunu hiç bilmiyordum ki zaten kim kimin 4 duvarının içini tam anlamıyla bilebilir ki?
   Adam kendisini astıktan saniyeler sonra karısı gelmiş işten eve. Kızmayın ama o kadar şey yaşadım ki buna büyük şans mı desem yok sa öyle mi ayarlanmış desem bilemedim. neyse kadın hemen çığlık atıp binadakileri ayağı kaldırmış. bir teyze var adı sevgi olsun o hemen aşağıya inip kurtarmış adamı. binamızda bir hemşirenin de olması büyük şans hemen ilk yardımda bulundular. hemşire ablamızda yazık banyodan çıkmış apar topar saçları ıslık pijamalarını ters giymiş. belli o da neye uğradığını şaşırmış. sevgi teyze desen elini falan kesmiş hageri yok. zira abimiz içmiş içmiş ve şişeleri kırıp cesareti bulunca asmış kendisini. yerler hep bira ve cam doluydu. sonra kızın babası geldi. damadı için bıraksaydında ölseydi gibi bir cümle kullandı ve hepimiz şok olduk. hiç o durumda öyle bir şey söylenir mi ya allah akıl fikir versin. neyse en son kendisini asarak bir sona ulaşamayan abimiz ayıldıktan sonra kolundan çıkardığı bir bıçağı kendisine saplamak istemiş ve bunda da başarılı olamamış. polis ambulans derken zorla adamı hastaneye götürdüler.
ne biliym çok kötü oldum. ben de şimdiye kadar  iki kere intihar girişiminde bulunan bir insan olarak anlamaya çalıştım onu. sonra ölümle yaşam arasındaki o ince çizgiye tanıklık ettim bir kez daha ve ne aptalmışım dedim. olan gidene oluyor geride kalanlar iki gün ağlayıp hayatlarına devam ediyorlar.
Önemli olan ölümden değil, yaşamaktan korkmamak diyerek bu konuyu burda noktalamak istiyorum.

Konu 2

   Ben bugün pandacığımla buluşup üniversiteme gitttiiimmmmm :D ders kaydımda bir problem çıkmıştı ve onu halletmek istiyordum. okula nasıl gideceğimi onu bırakın bölümümün nerede olduğunu bilmeyen ben için bu çok zor olacağından hemen kaptım telefonu ve kendisini aradım. önce beni bir sakinleştirdi. bunların olağan şeyler olduğunu ve halledileceğini söyleyip asıl duymak istediğim şeyi geciktirerek her ne kadar beni süründüryse de sonunda tamam yarın seni götürürüm dedi ve ben bir ohhhhhh çektim :D
   Bugün öğleden sonra 1 için sözleşmiştik kendisiyle. saat bir oldu ama bilin bakalım panda bey nerede? evden yeni çıkıyor. Tanrımmmm!!! Dolmuşlar, otobüsler, taksiler haber getiren postacılarım, ağaçlar ise en büyük sırdaşım olmuştu. güneş tüm acımasızlığayla seksi bedenimi yorup beni terletirken geriye kalan tüm varlıklar kulaklarımı sağır etmek istercesine bağıyırlardı. 3 tane yakışıklı prens geldi beni kurtarmak için ve bir tane de yakışıklı olmaktan son anda vazgeçmiş bir prens. bunlar otobüsler ve dolmuşlardı tabii ki. hayır dedim pandam gelmeden size varmam.
neyse en sonunda geldi :D arkamı döndüm bir de ne göreyimm aaaaa bu çocuk panda falan değil. yemin billah abartıyor :D neyse öpüştük falan sonra kendisine en yakın arkadaşlarımı tanıştırdım. bir rüzgarın refakatinde merhaba dedi bütün ağaçlar ona. kendisini affettirmek için bana fal bakıcak söz verdi ahahahah :D hemen durumdan bir çıkar sağladım napıym :D
   işte gelen bir yarım otobüse verdik kendimizi en sonunda. ay yol git git bitmiyor. bir taraftanda korkutuyor beni sen bir de kışın gör buraları falan diye :D neyse gittik olmayan danışmanım sorununu çözdük sonrada ders kaydı falan derken zaman aktı gitti :D bu arada pandam ders kaydı tamamdır. kalan iki derside yaptım ahahahah çok mutluyum :D
   İşte sonra bana nacizane üniversitemizi gezdirdi. moralim biraz bozuktu benim aslında ama hep yaptıüım gibi arsızlığıma, şımarıklığıma ve çeneme verdim unuttum :D tabii ki bu durumda pandamla ilk görüşmemde kendimi yanlış tanıtmış olabilirim ama valla ben çok datluyum :D
bir sürü çocuk kestim ama panda bana eşlik etmedi. ben bıdır bıdır konuşurken o beni dinleyip gülmekle yetindi. sakin bir insan kendisi. sevdim ben onu çokkkk :D offff allahım nolur gönlüme göre bir sevgili yapayımmmmmm oralarda :D
   Aslında yemek yiyecektik ama kendisi yoruldu malum ameliyat da oldu. oraya kadar gelip bana yardımcı olması bile çok büyük bir incelikti. ona burdan bir kez daha çok çok çok ama çok teşekkür ediyorummmmmm :)

Konu 3

   Üçüncü ve son konumuzda size bir diziyi tanıtmak istiyorum. filmimizin ismi Hit & Miss
Şans eseri keşfettiğim bir sizi kendisi ve inanın çok severek izliyorum. ilk sezonu 6 bölümdü ve konusunu okuduktan sonra umduğumdan daha fazlasını buldum. konusu ise şöyle:

   Film Shameless'ın yaratıcısı olan bir Paul Abbott filmi.

   Kiralık katil olan Mia’nın, kimsenin bilmediği bir sırrı vardır. Kendisi aslında, transseksüel bir kadındır. Yaşamını bu şekilde idame ettiren karakterimiz, bunalımlı günlerindeyken, eski sevgilisi Wendy’den bir mektup alır. Kanser olan Wendy, Mia’ya, şu anda 11 yaşında olan Ryan ismindeki oğlunun, babası olduğunu söyler.
Dizinin başrolünde, Oscar adayı ve Altın Küre sahibi olan Chloë Sevigny bulunuyor. Kendisini Big Love‘ dan tanıyabilirsiniz. Bu ismin haricinde, en son Prisoners Wives ta seyrettiğimiz Jonas Armstrong  da dizide yer alan başka bir cevher.
Hit and Miss; aile, cinsel kimlik ve ebeveynliği, Mia karakterinin öldürme iç güdüsüyle birleştiren bir çerçeve içerisinde veriyor bize.  Dediğim gibi ben beklediğimden fazlasını buldum. değindiği çok güzel noktalar var ve bazen gözlerimin dolduğu bile oldu.
Umarım sizde beğenerek izlersiniz.
Kendinize çok ama çok iyi bakın pıtırcıklar. hepinizi çok seviyorum :) unutmadan, bir de kendinize iyi davranın...

10 yorum:

  1. Wuhuuuuuu Pandiskomla da tanisirmisssss Oglusum benim :)

    Bu. Arada intihar fln gibi saçma düşünceleri bir daha duymak istemiyorum . Yasamak kadar güzel bir şey var mı ? Kötü seyler tecrübe sahibi yapar insanı ya hayatındaki güzellikler onlardan nasıl vazgeçer ki insan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet tanıştık number one girl annem :D Yok zaten ben düsünmüyorum öyle şeylesri, olayı anlattım sadece :) ve evet, yaşamak her şeye rağmen gerçekten çok güzel. Seni cok seviyorum dikkat et kendine pıtırcık, öpüldün kocaman :*

      Sil
  2. konu 1; adamın varlığı ile yokluğu birmiş demek ki artık kızı ve kız tarafını nasıl bezdirdi ise;

    konu 2; tekrar hayırlı olsun ilerde bugünlerini gülerek anacaksın, pandaya teşekkürler yardımcı olduğu için büyük bir incelik blog aleminin bir güzel yanını daha görmüş olduk,

    konu 3; konusu oldukça ilginç geldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vallahi konu1 hakkındaki bilgim yazdıklarımla sınırlı o gayim :) ama ne olursa olsun o durumda öyle bir cümle kurulmamalıydı bence. Bloggerlar gerçekten çok tatlı ve nazikler bugune kadar tanıştıklarım hep öyleydi en azından :) pandacığımın hakkı çok ama okulla ilgili, bu ona yol su elektrik olarak dönecek :D Ve dizi gerçekten çok güzel izle kesin :) kendine iyi davran o gayim öptüm seni kocaman.d.d.d

      Sil
  3. yavruuuum :) ben de senle tanıştığıma çok memnun oldum bebik :) keşke at gibi olaydım iyileşeydim de gezeydik senle ;) pandayım ben bi kere hoh :D inş yavrum üni hayatın senin için çok güzel bi kapı olur ardına kadar açılır ve seni herşeyden arındırır ;)
    bu arada intahar olayına cidden hiç bulaşmayın kızarım döverim. her daim söylediğim şey şu ki intahar insanın kendine öz saygısının kalmamasıdır. bu da çok kötü bi durum!
    diziyi de merak ettim bi bakayım olmadı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ponçik'mmmmmmmmmm :) tüm güzel dleklerin için gerçekten çok teşekkür ederim :) sen kendini panda zanneden tatlı bir atsınnn :D
      ay yok o neymiş öyle intihar falan ilk defa duyuyorum. benden geçti o işler :D yaşamak güzel şey, güzel şey yaşamak...
      Evet diziyi kesşn izle bence. yani hiç olmadı sırf ben söylüyorum diye bile izlemeli bence bütün okuyucular :D

      Sil
  4. Vallahi sen ilk konuda kardeşine çok kızmışsın ama seni okurken ben de 5 boyutlu gülme krizlerine girdim inan.. bir de arkadaşını da alıp gelmiş ya.. Allahım kardeşin kaç yaşında çok merak ettim..

    Pandacığım nasıl acaba, onu da merak ettim bak şimdi, onu da aramalıyım artık :( çok ihmal ettim ben pandacığımı yaa..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle deme bigayım çocuk bu aralar iyice sapıttı :D ergenlik midir nedir? bugün bana bir küfür etti onun ağzından hiç duymadığım şeyler şok oldum! ama sonrasında ciğerlerini eline verdim ağlıycaktı erkekliğe bok sürdürmemek için ağlamadı :D 14 yaşında abisi :)

      pandacığın at gibi maşallah :D hiçbir şeyi yok, görünürde en azından :D
      bu arada ne yapmıyoruz, yeni dizimi izlemeyi ihmal etmiyoruzzzz :D

      Sil
  5. Off ilk konuyu okurken resmen içim cız etti .. Kardeşinde yani kaç yaşıbda öyle gülmek falan senin yerinde bnde olsam bnde yapıştırasım gelirdi vallaha ...

    İşlerinin iyi gitmesine sevindim pandacık geçmiş olsun cnm :) Ayrıca daha dur kış gelsin ozmn gör sen her mevsimde kesişmek ayrı tatlı olur ama :)

    dizinin konusu hoşuma gitti şahsen en kısa zamanda izlemeye başlasam iyi olucak. Önerin için ayrıca teşekkür ederim cnm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 14 yaşında mikrop ama hala nerde ne yapması gerektiğini bilmiyor ne yazık ki. neyse gereken cezayı ben ona verdim :D

      ben kışın daha taş olurum zaten ki soğuk bir kış gecesi doğmuş olmama bağlıyorum bunu :D elbet kışın kesişmek daha farklı olacaktır :D

      film gerçekten çok güzel izledikten sonra yorumlarını paylaşmayı unutma :D ve rica ederim pıtırcık.

      Sil