dinleyin ve kendinizden geçin :*

14 Ağustos 2012 Salı

Wertheriniz Uyarıyor Dikkat Dikkat!!!




 Çok sevgili pıtırcıklarım ben yine bu gurbet ellerde, mükemmel parmaklarımın şuanda üzerinde dolaştığı bilgisayarı tekrar ele geçirdim ve kendimi buraya attım :D
 
   Bugün sizlere çok önemli bir uyarıda bulunacağım ve bunu biraz sonra izleyeceğiniz video ile yapmayı planlıyorum. Amman söylenilenleri dikkate alın ve harfiyen uygulayın :D :D :D

   Lütfen izleyenler izlemeyenlere izletsin ve zaten çoktan izlemiş olanlar ''ay ben bunu izlemiştim. biliyorum bunu.'' diye ezişlere geçmesin ahahah :D

Şimdi sizi, gay camiasının yeni dost videosu ile yalnız başınıza bırakıyorum :D :D :D


Not: Bundan, heves edip bir mim de ben çıkarayım dedim ama korktummmm :D
Herkes kendi uyarısını da ekleyip sade ve sadece bir arkadaşına yollayacaktı :D
Başka sefere artıkkkk :D
öptüm hepinizi şekerliklerrrrr :D

4 yorum:

  1. Belki uğraşılsa güzel bir mim çıkar. Ama Mim'in üstüne mim olmaz (bu kuralı ben uydurdum). Biraz zaman geçsin. Ne dersin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok şekerim zaten mim falan ortada :D sadece hevesimi belli ettim :D

      Sil
  2. Ahahaa ciddi ilk defa izledim ve çok beğendim :) bu bir reklam filmi miymiş yani şimdi.. vallahi hiç doristos yemeyen sağlıklı bir birey olarak tebrik ettim :D

    YanıtlaSil
  3. sonunda bu şarkının hakkını veren birisi çıktı ortaya danrımmmmm!!! teşekkürler sana ahahaha :D
    aslında bir reklam filmi değil bu doritos akademi diye bir kurum oluşturdular bunlar. orda cips yemenin ve konuşmanın incelikleri öğretilirken bir taraftan da öğrenciler hayata hazırlanıyorlar :D bu onların derslerinden birisi :D :D :D

    YanıtlaSil