dinleyin ve kendinizden geçin :*

3 Ağustos 2012 Cuma

Restler Ve Yeni Sayfalar :D


   Şuanda büyük bir dalgada yolunu bulmaya çalışan bir sörf tahtası gibiyim, şuursuz ama gerçekten çok mutlu :D

dün tercihlerimi yolladım ve babama en okkalısından efendime söyliym şöyle en büyüğünden bir rest çektikim ve şimdi mükemmel durumdayım ahahahha :D :D :D

hayatımdan çıkmasını ve bana karışmaması gerektiğini söyledim kendisine. özellikle ona cinsel kimliğimi açıkladıktan sonra eline aldığı arsızlığından bir türlü vazgeçiremedim onu.
bana sürekli iğrenç imalarda bulunuyordu.
sürekli etrafta birileriyle düşüp kalkmak için arandığım gibi mesela ve daha nice iğrenç ithamlar. bendeki sabırda bir yere kadar şekerim :D dün üniversite işim için  son kez bir araya geldiğimizdde bardaklar havada uçuştu toplantımızda :D
ben bir bardağı şöyle çat diye vurup kırınca aniden herkes bir şoka uğradı.
Ağzından çıkan kelimelere artık dikkat et diyerek babamı elimdeki kırık bardakla tehdit edince, allahım nasıl bir haz aldım anlatamam :D kız galiba benim psikopat taraflarımda var ahahahhaha :D :D :D
çevirdiğim entrikalar sonucunda babamdan kopartabileceğimi koparttım ve devlet üniversitesini tercih ederek ona hayatımdaki yerine hatırlattım. Bana yıllardır yapmadığı babalığı şimdi taslamaya hiç ama hiç hakkı yok çünkü. o üzerimdeki haklarından çok uzun zaman önce vaz geçti ve şimdi hiçbir şey olmamış gibi davranamaz.
neden bu kadar ileri gittin diyebilirsiniz, bende hemen kısaca söyleyeyim.
beni kabullenmiş değil, ki zaten ben de bunu ondan beklemiyorum ama beni hiç kimse öldürmekle tehdit edemez. hı-hı evet beni öyle tehtid ediyor hem de bu ilk değil.
adama yedirirler o lafları bir bir :D
sırf birisiyle birlikte olma düşüncesi yüzünden yaşadıklarıma kimse boyun eğmemi beklemez sanırım benden :D

   Neyse velhasıl olanlar oldu ve şu anda çok rahatım :)
Bilin bakalım yarın sabah kim istanbul topraklarına ayak basacak??
tabii ki werther ahahahahaha :D :D :D
annem kafamı dağıtıp dinlenmem için beni bugün gece istanbul'a giden bir otobüse bindirecek :D



Bana yemek, gezme-tozma, buluşma gibi sözleri kimler verdiyse kendilerini hazırlasınlar bence :D :D :D

benim şimdi valizimi hazırlamam lazım :D
gelirken size ne getireyim pıtırcıklar :D :D :D

hepinizi çok seviyorum ve kocaman öpüyorummmm kendinize çok iyi davranın pıtırcıklar.
ve unutmayın kimse sizden daha değerli değildir :)
     
                                         Size Bu Postta Hediye Ettiğim Parçalar
1) David guetta - Titanium ft. sia

2) Flo rida - whistle

3) Rihanna- where have you been

4) Avici - levels

*Dans etmeyi çok seviyorummm ben laf aramızda :D kapı gıcırtısına oynayabilirim :D
muck muck :D

8 yorum:

  1. Devlet üniversitesini tercih etmekle en doğrusunu yapmışsın..
    Eğer babandan gelecek maddi desteğe muhtaç kalsaydın, bu durumu seni istediği formata döndürebilmek için bir koz olarak kullanmaya çalışabilirdi. Eğer sen olduğun gibi olmaya devam edersen de bu desteğini kesebilirdi.
    Anlattıklarına bakılırsa bunu yapababilecek bir potansiyele sahip olduğunu düşünüyorum..

    Umarım yeni bir şehir, yeni bir okul, sana hiç ummadığın güzellikler getirir..
    Şimdi artık daha çok çalışıp kendi ayaklarının üzerinde durabbilmek için daha fazla mücadele vermelisin..
    hayatının bu yeni döneminde sana başarılar diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir gay güzel dileklerin için gerçekten çok teşekkür ederim :) evet babam bana en büyüğünden kazık atma potansiyeline sahip birisi. O yüzden bunu yapmam gerekiyordu. Artık en azından maddi anlamda daha rahatım ben ona muhtaç değılim çünkü :) umarım her şey çok güzel olacak :)

      Sil
  2. Hep sevdiğim şarkıları göndermişsin :) Bir ara SongPop oynayalım seninle :D

    Anne, baba...

    Şimdi sana ah onlar seni bu yaşa kadar getirmiş, büyütmüş, niye böyle yapıyorsun? diyeceğimi sanma.

    Eğer seni dünyaya getirdilerse 18 yaşına kadar bakmak zorundalar zaten. Bunu doğru düzgün yerine getiremedikleri her an sorgulanmalı.

    Ama öte yandan, yılların birlikteliği söz konusu. Babayı geçtim ama anneler çok hassastır, ona böyle bir şey yapma mesela. Babaya koymaz bu davranışın. İyi yapmışsın. Tabii daha fazla üstüne gitme. Hatta keşke ortam oluşsaydı da onun senin hayatına daha fazla karışamayacağını başka bir yolla farketseydi. Neyse, böyle de sert ama güzel olmuş.

    Bu senin hayatın, kimsenin mahfetmesine izin verme. Ama onlara da saygısız davranmamanı öneriyorum :)

    Öptüm çok, İstanbul umarım senin için iyi olur :) Hoşgeldin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emin ol anneme karşı böyle değilim ben :) ona ölürüm çünkü biz kavgada etsek bağırıp cağırsak da hep birbirımızin arkasındayız :) ama babama gerçekten yerini hatırlatmam gerekiyordu ve bence de gayet iyi oldu :) 2hafta kadar burdayım sanırım kafamı dağıtıp eğlenmek istiyorum bolca ve ben daha önce oynamadım onu ama dans ediliyorsa kessin varım :D :D Hoş bulduuuuukkkk :D

      Sil
  3. umarım her şey senin için daha iyi olur, yeni açtığın sayfan her daim senin istediğin gibi dolar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O gay'mmmm, çok teşekkür ederim iyi dileklerin için. Umarım hepimizin yeni sayfaları istediğimiz şekilde, güzelliklerle dolup taşar :) öpüyorum seni pıtırcan kendine çok dikkat et :)

      Sil
  4. Wertherciğim vallahi senden korkulur :) baba ile ilişkiler her zaman daha zor oluyor sanırım... Artık hangi üniversiteye gideceğini de bildiğimizden, off keşke bende o üniversiteyi kazansaydım yaaa diyorum.. Hiç Hacettepede okumadım ben biliyor musun :( seneye yanına geleyim mi?

    YanıtlaSil
  5. gel tabii bigayciğim sorman hata :D pandanın son senesiymiş orda. ben onun peşinden bir yıl ayrılmayacağım ve hacettepenin inceliklerini öğreneceğim ahahha :D sonra sen gelldiğinde ben de sana öğretirim :D
    ve evet babalar her zaman daha zorlayıcı oluyorlar ama bir yerde de onların bu gidişine dur demek gerekiyor :D

    YanıtlaSil