dinleyin ve kendinizden geçin :*

11 Ağustos 2012 Cumartesi

Mod'um Moodlanmış -mim-

Mim hevesim kursağımda kalmasın diye gizli bir operasyonla sabahın bu saatinde kalktım ve bilgisayarı gizlice ele geçirdim :D umarım kimse uyanmadan bitirebilitim şu işi :D :D pekala başlıyoruz ::D
oyyyy çok heyecanlıı :D

Önce kurallar:

1- Mim'i alan mimi kim göndermiş olursa olsun Operadaki Kazulet'e teşekkür edecek.

    Sonra gönderene...
2- Mimi alan, nası mimi rahat alabildi mi (kalın mı geldi, dar mı geldi öyle ya:P) onu belirtecek
3- Yukarıdaki mood resmi logo olarak kullanılmış olup cevaplarınıza dilediğiniz resmi yapıştırabilirsiniz.

Mim'in içeriği:

1- Mimlendiği andaki mood'unu yazacak.
2- Yeni aldığınız giysiyi başkası üzerinde görünce hangi moodda olursunuz?
3- İşerken genelde ne moodda olursunuz?
4- Depresif Mooddan Heidi mooduna geçmesini sağlayacak olay ne olabilir düşünüp bulacak.
5- Mimi, alışı kuvvetli 3 arkadaşına paslayacak:D

              
          
  Öncelikle biz böyle mim nimetleri sunduğu için Operadaki Kazulete çok teşekkür ederim :D 
Beni mimlediği için valideme yani blogannem number one girlüme  ise ayrıca kocaman bir öpücükle teşekkür ederim :D
Vallaha söylemesi ayıp mimi çok da kolay alamadım. kezbanım ben ne de olsa. şöyle önce bir korkma, bir gerilme falan oldu ama sonra çok rahatladım  :D :D :D

Şimdi bakalım ne hallerdeymişim

Mimi aldığımda şu haldeydim


oturmuş ne yazsam acaab diye düşünüyordum. sonra bloğa girdim bari bir şeyler okuyayım diye telefondan ve
oyyy bir baktım ne göreyim bir mim furyası ve benide dahil etmişler. 
modum hemen şuna dönüştü :D



                      

   Yeni aldığım bir giysiyi başkasının üzerinde gördüğüm andaki modum hemen şu olur:
Pişti mi olduk tanrımmm!!! 
ohhh yok yok allahtan onu giymekten vazgeçmiştim bugün :D :D :D
ama yok o kadar şanslı değilsem aynen şu şekilde oluyorum



O elbise hiç yakışmış mı kahpe. Bir aynaya bak da sonra çık dışarıya göz denen bir şey var. 
Hangi cüretle benimle aynı anda aynı şeyi giyersin? 
doğanın tüm güçlerinin de yardımıyla üzerindekini lanetliyorum. umarım biran önce yıtrılıp parçalanıp gider.
Sonra hayal dünyamdan çıkıp rahatlamış bir şekilde yoluma devam ediyorum. ohhhhhh :D

çişimi yaparken genelde şu modda olurum



Minnak bir çocuk gibi şen hür ve mutlu :D :D :D 
arada telefonumu da yanımda götürür son dedikoduları takip eder oyun falan da oynarım söylemesi ayıp ahahahaha :D :D :D


   Depresif modumdan heidi moduna en yakın arkadaşımla konuşunca geçerim :D :D o beni hemen neşelendirir canımmmm yaaa :D

Bir de yakışıklı bir erkek görürsem ve gördüğüm çocuk da bana bakarsa hemen uçuşlardayım, 
heidi yanımda halt etmiş ahahaha :D :D :D

Alış kuvveti yüksek olan 3 pıtırcığıma yolluyorum şu anda mimi :D :D

İlk olarak istanbullarda beni gezdiren pıtırcığıma gay gaydama yolluyorum :D

ikinci olarak  hangi ruh halinde olduğunu bilmediğim ev oğlanına paslıyorum mimi :D

üçüncü ve son olarak da seni seçtim seksüelyaratık :D :D :D 
haydi iyi alışverişlerrrr :D :D

6 yorum:

  1. bu yazılar iye böyle küçük çıktı ben anlamadım ama şimdilik idare edinnnnn :D :D :D acele ile bu kadar oldu :D :D

    YanıtlaSil
  2. okunmuyor be gülüm, şişe dibi gözlük alacaam ha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inan gülünün bir uçu yok mavi hayatım :D
      böyle korku ve heyecnın bir arada oluğu bir ortamda hızlı hızlı yazdım ve sonuç bu oldu :D farklı bir şey de yapmadım halbuki ama bilemiyorum :D

      Sil
  3. ayhhh benim minik oglum ne güzel mim yazmıs :d oncelikle ilk mim'in hayırlı olsun seker. ayrıca kısıtlı zamana göre gayet güzel moodlar cıkarmıssın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ana yüreği iste dayanamamış hep övmüş hep güzel demiş :D Tesekkür ederim Yesin seni oğluşun :D

      Sil
    2. ana yüreği iste dayanamamış hep övmüş hep güzel demiş :D Tesekkür ederim Yesin seni oğluşun :D

      Sil