dinleyin ve kendinizden geçin :*

9 Ağustos 2012 Perşembe

İstanbul'a Gelecem Gelecem Dedim İnanmadınız Bakın Şimdi Ne Oldu :D

  pıtırcıklarımmmm canlarımmm şuanda parmaklarım klavyenin üzerinde büyük bir tedirginlikle dolaşıyor :D şimdiye kadar hiç bu kadar baskı altında bir post yazmamıştım ama olsun çok sıkıldım heyecan arıyorum ahaha :D eğer yakalanırsam gösterirler adama heyecanı amaaannn neyse  :D :D
şimdi neyse falan dedim ama korkmuyorum da değil o yüzden yazım kuralıdır fotoğraftır olmayacak ne yazık ki :D ay çok üzülüyorum şu anda kendime :D

Geçen hafta cuma günü ayak bastım istanbul topraklarına elbette fethetmeye gelmemiştim burayı o yüzden seni yeneceğim istanbul nidaları falan atmadım hiç :D :D
iki gün evde can sıkıntısından ölürken pazartesi gibi gayda günüme bir güneş gibi doğdu adeta :D
canımmm ya beni önce biraz kadıköy'de gezdirdi, sonra bostancı'ya gittik. ne amaçla, tabii ki lunapark için. sözde 13:30 da kapıların açılması gerekiyordu ama nerdeeee? hem geç açtılar hem de kapının önündeki çöpleri üzerimize doğru süpürdüler.
neyse en sonunda kapıları açtılar içeri girdik biletlerimi aldık hemen koştuk ilk oyuncağımıza bindik :D :D aşırı eğlendim :D sonra çok değişik bir trene ve çarpışan arabalara bindik :D arabamla gidip gaydaya bir güzel giriştim ama o da altta kalmadı tabii :D böyle iki dakikada anlattığıma bakmayın saatlerce lunaparkta vakit geçirdik. tek bir şeyden mutlu değildik  da istediğimiz oyuncağı açmadı mikroplar :D neyse sonra gidip burgerde bir şeyler yedik ve akabinde beni dolmuş durağıma bıraktı gaydacığımmm. ona buradan tekrar çok ama çok teşekkür ediyorum :D
kendisi çok tatlı ve iyi bir çocu,k ayrıca gülme alıştırmaları da işe yarıyor bence :D :D

Normalde salı günü karşıya geçip, ki ben anadolu yakasındayım, bir arkadaşımla buluşacaktım. akşam da dışarıya çıkacak ve geceyi de onlarda geçirecektim ama o arkadaşımın acilen ankaraya dönmesi gerekti ve ben salı günü, deyim yerindeyse g*t gibi aldım ortada :D

Allahtan çarşamba günü için planımı çok önceden yapmıştım hatta teeee ankaradayken dersem daha doğru olur :D
 Patrick'den beni gezdirmesini rica etmiştim ve saolsun o da beni kırmadı ya da ben o na bu fırsatı vermedim bilmiyorum ahahahahha :D :D

   Buluşma esnasında ufak bir aksilik yaşadık ama olsun, en nihayetinde buluştuk kendisiyle. Ben yıllardır istanbul'a gidip gelen ve kendisini sevmeyen birisi olarak, Patrick'in rehberliği sonrasında İstanbula aşık olmuş olabilirim . hı-hı evet olabilirim :D :D :D
Eminönü, Galata, İstiklal ve Cihangir'i büyük bir keyifle hiç sıkılmadan ve yorulmak bilmeden gezdim. gezdim diyorum çünkü belki çocuk benden sıkılmıştır belli mi olur şekerim :D :D :D
İstiklal'de bebişim Hümeyrayı gördük daha doğrusu patrick  gördü desek daha iyi olur çünkü o bana söyledi gördüğünü :D :D
Sonra kendimizi incik boncuk satan bir yere attık ve ordan kendimize Waka Waka bileklikleri aldık ahahahah o kadar mutlu oldum ki anlatamam :D bize hep şans getirirler umarım :D
Bu arada OMG!!!
İstiklal denen yer kesinlikle bir sarışın cenneti.
Bulduğumuz bir kiliseye girince dua ettim Allah!ım nolur bana şurdan bir sarışın yolla diye ama gelen giden olmadı. hatlar doluydu galiba duymadı beni. sağlık olsun tatlım ne diyelim :D :D
Sarışın sevmeyen Patrick bile birkaç tane beğendiyse siz düşünün artıkkkk :D
İşte gezdik, tozduk, sohbet ettik, sustuk, etrafı kestik, yemek yedik falan derken en sonunda en sonunda benim telefonlar çalmaya başladı werther neredesin geç oluyor hava kararacak (bu olay olurken saat !7 civarlarında :D ) gel artık diye :D
Sonra galatanın orada küçük şirin bir yerde kahve içti Patrick. sözüm vardı fal baktım ona ama hiç fallık bir modumda değilim, enerjim paçoz mu paçoz, başımda kahpe mi kahpe bir ağrı. Neyse yinede elimden geleni yaptım ama bir fincan bu kadar mı karalar bağlar anacım söyleyecek çok söz yoktuç gördüklerim üzerine tavsiyeler falan verdim işte. başka bir zaman telafi ederiz artık :D :D

Ne unuttum ne unutmadım heyecandan bilmiyorum. Yakalanmak korkusu buuuu :D
genel olarak çok güzel geçiyor istanbul günlerim. evde tıkılıp kaldığım zamanları saymazsak tabii :D :D

Blogannem beni mimlemiş oğluşu yazsın modlarını istemiş :D tabii ki hay hay validem yazacağım ama yarın evde kimse yokken daha rahat bir ortamda yapacağım bunu :D

tanrımmmm kapı çaldıııııııııııııııııııııııııııı :D kendinize çok iyi bakın öptüm sizi pıtırcıklar.
Nolur geçmiş silinsin tanrımmmmmm :D :D :D

12 yorum:

  1. Bi Ankara'ya geleyim o zaman ödeşiriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tebi tebi sen gel ben bolca gezdiririm seni :D

      Sil
  2. Mingim iyi yapmissin. Istanbul bu boru mu yahu?:) Nereler var nereler.. Istiklal artik,gercekten, amele mekani olmus durumda.Ipini kopartan orda.Oyle ki turistler bile serefsizlige alismis. Bir de Cumartesi gecesi git, boguluyorsun resmen.Insan yagiyor desem yeridir. Adalari gezmeyi unutma :) Artik Patrick, Gayda bilemiyorum biraz daha gezdiriverin minigimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kuzenim beni adalara götürcekti sözde ama artık ölmeden önce gitçez inş :D Amele mekanı falan ama biz gezerken çok güzel bir havası vardı o yüzden beğendım :D :D benden bıktılar artık daha da ben istanbul sınırından cıkana kadar rahatlamazlar ahahaha :D Burdan sarışın, yağız delikanlılara sesleniyorum. Yok mu beni gezdircek olan, Nereye gidiyoruz bile demiycem bak ahahaha :D

      Sil
  3. İstanbul Türkiye Gaylerinin Başkenti :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istanbul kucak açmış saolsun :D Kendisiyle cok seviyeli bir ilişkimiz var şu aralar aman nazar değmesin :D

      Sil
  4. ohhhh valla gez minik oğlum :d iyi gezmeler tatlım.muahhhh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. geziyorum vallaha paşalar gibi valideciğim :D :D Teşekkür ederim tontis. Öpüldün en kocamanından :D

      Sil
  5. vay anasını biz evde oturalım bambu kemirelim wertherim gez toz istanbul kazan kepçe modlarında dolansın :/ hoh kıskandım ama :P iyi yapmışsın yavrum gez dolaş canını çıkar istanbulun ;) belli mi olur belki yolun bi sarışınla kesişir çarpışırsınız kitaplar falan düşer. kitapları toplarken türk filmi edasında hoooop... :D neyse iyi gezmeler sana;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pandacığım gel beraber gezelim evde otur otur, bambu kemir nereye kadar :D o sahneleri ben de patrıck'e anlattım aynen öyle ama bana sen çok film izlemişsin dedi ve gerçekleri kabul etmek zorunda kaldım :D beni kim beğenir ki güzellik kompleksine girmeme 5 kala modundayım :D teşekkür ederim poncik öpüldün :D

      Sil
  6. Sanırım şu an Ankara'ya döndün ben geç keşfedince olacak iş bu tabii.. Bu arada Ankara'da bireysel bireysel tüm bloggerlala buluşmuşsun vallahi ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elimden geldiğince herkesi tanımaya çalışıyorum bigayciğim teşekkür ederim :)
      izmire yolum düşerse ya da senin ankaraya, senle de tanışıp kaynatalım iki :D eminim bana anlatabileceğin bolca dedikodun vardır :D

      Sil