dinleyin ve kendinizden geçin :*

17 Temmuz 2012 Salı

Şaşırdım Mı Ben Ne? :D

                                            (Bu şarkı hep beni gaza getiriyor nedense :D )

   Çok sevgili blogdostlarım, bir ilke daha imza atarak gecenin bu kör vaktinde kendime yemek yaptım ve bir güzel yedim ahahahahahah :D neden bilmiyorum ama çok mutluyum.
tek endişem var o da; normalde akşam 7 den sonra yemek yemiyorum ben zayıflamak için ki cidden de kilo verdim yani :D 69 kiloydum şimdi 65 kiloyum ama ya verdiklerimi geri alırsammm :D
nolur nolur nolur geri gelmesinler :D

Hani ben spora gitmek istiyordum ya, spor salonu da neymiş ona taş çıkartacak bir evim var benim. Kız bütün gün, kardeşimin odasının duvarlarını silmekten öldüm vallaha. bir de neredeyse sandelyeden düşecektim sormayın hiç :D
gündeliğe evlere mi gitmeye başlasam ne yapsam ben. iyi para var haa öyle demeyin. hem belki sonu mutlu biten gündeliklerim olur, bellimi bu işler öyle ahahahaha :D :D
geçende camları falan sildim, sonra yağmur yağmasın mı? Mikail'e sitem dolu laflar ettim biraz ama olsun. eski dostuz, kırılmamıştır eminim bana :D :D :D
ama şu sıra o kadar bunaldım ki şu temizlik mevzusundan.
toz bezlerine, cif'e, camsil'e, scotch brite'a, domestos'a, fairy'e, elektrik süpürgesine ve pronto'ya savaş açasım var :D :D :D
neyse daha yarın yapmam gereken bir ton iş var savaşı sonraya bıraksam iyi olacak :D
ayrıca bugün, temizlik yaparken çok seksi göründüğü fark ettim. şimdi diyeceksiniz o nasıl oldu diye?
elimdeki bezi banyoya götürüp lavaboda yıkarken aynadan şöyle göz ucuyla bir bakıym dedim de kendime. tanrımm bir de ne görüym, aynada kendime aykırı bir insan var :D



Benim bu kardeşim tam arsız var ya. babasına mı çekti kime çekti bilmiyorum ki. sülalesi bozuk ahahahahah :D
bütün gün beni çıldırttı. yok odamı temizlememe yardım et, yok odamın şeklini değiştircem ona yardım et, yok gardrobumu düzenlememe yardım et, yardım et ha yardım et. ne bitmeyen istekleri var bu çocuğun böyle.
yardım da ediyorum hani etmesem tamam suçluyum. diyorum ki bak şunu şöyle yap sonra beni çağır. hadi gel bunu böyle yapmayalım çünkü olmayacak, ama hiç dinler mi beni.
en son pes edip annem işten geldikten sonra yattım da biraz kurtuldum. bana yaptıklarının aynısını anneme de yaptı ve annem çıldırma noktasına geldi ahahahaah :D

Ben uyanınca annemle ufak bir tartışmamız oldu ama pek takmıyorum açıkçası. dediğim gibi annemle ettiğim kavgaları ciddiye almam için çok dolmuş olmam lazım ki o doluluğu dün attım ben :D

bir not düşmek istiyorum ayrıca: Bakın! işte görün yani. elimden her iş gelir. çamaşır bulaşık yemek temizlik ütü falan ne ararsan var bende :D beni alan yaşadı, dertlerini boşadı ahahahah :D
bugün gereksiz bir mutluyum ama hadi sonum hayır olsun inşallah :D
seviyorum sizi pıtırcıklar, öpüldünüz hepiniz :)

38 yorum:

  1. Mutfaktaki erkek seksidir ama temizlik yapanını ilk defa duydum. Caps olsaydı daha kolay karar verebilirdik :P

    Kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
  2. ahahahaha :D :D :D
    tatlım ben her yerde seksiyim :D (duyda inanma :D )
    hele mutfakta sorma gitsin, bir yemekler yaparım offf diyorum sana :D :D :D
    istanbul da okurda bir evim olursa yemek yaparım size :D

    YanıtlaSil
  3. Verilen sözleri unutmam genelde, bunu da ekledim listeye, merakla o günü bekliyor olacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tamamdır anlaştık :D özellikle istediğin bir yemek varsa söyle ona göre hazırlayayım kendimi :)

      Sil
    2. Ne olursa yerim demeyi çok isterdim ama ı-ıh seçiciyim. Sen neyi güzel yapabiliyorsan onu yap, ben yemeye çalışırım :)

      Sil
    3. yiyemeyeceğin bir yemek için kendini zorladığını görmek eğlenceli olabilir tabii ama sana ayrıcalık yapmayı istiyorum :D sevdiklerinden söyle bakalım bir kaç tane :D :D

      Sil
    4. Ahaha. Misafir umduğunu değil bulduğunu ... :P

      Sil
  4. Sana Irona werther demek istiyorum:) (hatirlar misin bilmem Richy Rich diye bir cizgi film vardi, orda bir robot vardi her seyi yapan, onun adiydi:) Demek mutfakta iyisin, hmm..Aslinda sasirmamak gerekir, gunumuz toplumu cinsiyet rollerini paylastirirken mutfagi kadina bahsetse de nedense Dunya'da unlu olan butun ascilar erkek!:) Eger yemek teklifine dahil ediliyorsam hemen soyleyeyim, TIRAMISU istiyorum:) Istanbul'a gelince bir borcam dolusu yiyebilirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahaha :D irona werther'i çok beğendim ve evet o cizgi filmi hatırlıyorum :D evet tatlı olarak tıramısu yapabilirim :D Ayrıca tabii ki dahilsin sorman hata :)

      Sil
  5. Valla ben de bir suşi alırım :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu ıstekten sonra seni kaldırımcığımın sözünü ettiği felsefeye davet etmek istiyorum ahahahaha :D tatlım malesef suşi yapmayı bilmiyorum. Ama sen biliyorsan hayır demem zira daha hiç yemedim :D

      Sil
    2. Hmm olabilir ama ne bulacağıma önceden göz atsam fena olmaz :P
      Evet biliyorum gelince haber ver ben yaparım artık zehirlenip ölür müyüz yoksa sürünür müyüz bilemem hoş aslında suşiyle güzel şeyler de yapılabilir ama olmaz ahahahah :D

      Sil
    3. benim istanbul'u kazanıp oraya taşınmama daha epey bir vakit olduğuna göre, önce sen bana suşi yapıyorsun demek oluyor bu :D :D :D
      ben bu ayın sonunda istanbuldayım ona göre yani.
      ölmeyiz bence :D
      suşi kültüründen yoksun bir insan olarak kendimi sana bırakıyorum söz sende :D

      Sil
    4. Bu sene girmiyor musun üniye? Tamam yaparız ne demek tabi :)
      Bence sen kendini bana bırakma kötü şeyler olabilir :P
      Ölmeme garantisi vermiyorum önce şu sözleşmeler var ya ondan imzalatmayı planlıyorum ahahahah :D

      Sil
    5. bu sene gireceğim ama daha açıklanması tercihi tercih sonucu falan derken ohooooo ekimi bulur bütün bunlar :D
      bakın burada diyorum, başıma bir şey gelirse, benden haber alamazsanız bilinki her şey gaydanın şuçudur kapısına dayanın ahahah :D :D :D

      Sil
    6. Yok artık yem yap diyorsun hemde suçlu çıkacağım yapmıyorum hıh eğer istersen alır gelirim :D aynı durumdayız üni hakkında :))

      Sil
    7. ooooo var mı öyle önce yaparım diyip sonra hazır alırım demek :D kabul etmiyorum :D

      Sil
    8. Ahahah suşi içinde ki pilavı tutturamazsam laf etmeden yiyeceksiniz ama :)) Hem bunu ölürsem bütün sorumluluk bana -yani yiyene- aittir olarak alıyorum :P

      Sil
  6. allahımmm bi benim kuzucuklar yemek yapmıo bu alemde sansa bakkk :d

    neyse ki temizlikten yırtıyorum :D

    kolay gelsin sekerim zor işler bunlar :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onlar aşk yapsın bırak en buyuk yemek o zaten :D :D vallaha zor iş bunlar tatlım ama alıstık artık :D

      Sil
  7. Birakin susi musi "gavur icadi" bunlar:) Hamsiyi yar, kurdana gecir al sana "yerli mali" susi :) Werther bak gelirim yapmazsin, cenemden kurtulamazsin. Hazira kanmam ona gore:) EL yapimi olacak. Hadi icecekler de benden olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha tamam tamam merak etme :D elbet elimizden geleni yaparız bir şekilde :D

      Sil
    2. Aaaa suşiye gavur icadı dedi :P Ne fark eder gavur mavur hepimiz kardeşiz bu kavga ne diye ahahah :D Hem ayrıca şu içinde hamsi olan pilav var ya onuda çok severim ben ama yapan yok :P Ama yerli malı suşi pek olmamış gibi :))

      Sil
  8. Hamsili pilavdan bahsediyorsun zannimca. Balikla arasi hic olmayan bir Karadenizli olarak balik +pilav seklinde bir menuye ne dersin? Ama asla evde olmaz!:) Kokusu berbat! Birgun yaparim, misafir olur yersiniz olur mu?:) Ya da salla baligi salata yapar yeriz, ohh mis gibi yesillik... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kimse beni sadece salatayla kandıramaz. asla ve kat-a :D
      balıkları balkonda yaparsın bir şeycik olmaz :D
      bende burayı yemekteyize çevirdim vallaha, bir de kameraman bulduk mu 5 gün 5 farklı evde olaylar olaylar ahahahaha :D :D

      Sil
    2. Ahahah yemekteyiz son gün bana gelin finali bol kusmalı yapalım :P Tamam salata iyi hoşta ben doymam onunla bana bir kazan falan yapmanız lazım :) Evet hamsili pilav bir kere yemiştim. Balık + pilav da olur kabulümdür :))

      Sil
    3. Ben değil ama annem hamsili pilav yapmasını biliyor. İşe yarar mı?

      Sil
    4. acemiciğiimmm sen de hoş geldin o zaman yarışmamıza :D yemek listelerimizi aıklamayalım mümkünse suprayzzz olsun ahahaha :D
      1 kişi daha lazım ama bize, 4 kişiyiz şimdilik :D

      Sil
    5. Hamsili pilava asla hayır demem :) Annenle tanışalım mı? :D

      Sil
    6. Tabii ki tanışabilirsin annemle. Hatırladığım kadarıyla hamsilerin bir yanları kızartılıyor. Kızartılmayan kısımları dışa gelecek şekilde tepsiye diziliyor. Araya pilav üstüne yine kızartılmayan kısımları dışarı gelecek şekilde bir kat daha hamsi sonra fırına veriliyor. Ama hamsi için balık sezonunu beklemek lazım gelir :)

      Sil
    7. Tamam balık sezonu gelsin büyük zevk alacağım annenle tanışmaktan :)) Ayrıca sende yapabiliyor gibi duruyorsun :)

      Sil
    8. Ben hiç yapmaya teşebbüs etmedim, sadece yapılırken seyrettim :)

      Sil
  9. Werther sagolasin genc insan..:) Gayda'ya laf yetistirecegim diye sana yazmayi unutmusum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha :D önemli değil ne demek :)

      Sil
    2. Hıh hem unut çocuğu hem bana laf at. Adımı gay günah keçisi mi yapsam :D

      Sil
    3. Gayda neden minigimle aramizi bozuyorsun, ask olsun!:) Bu ara giremedim nete.Oruc tutuyorum diye tum gun evde elimde kitap bir o koltuk bir obur koltuk yattigim icin, iftardan sonra sahura kadar disardayim dusun artik :)Yok yok gunah kecisi falan olma.Biz tatli tatli atisalim boyle.:) Tamam yahu hele bir toplanalim size Karadeniz mutfagindan secmeler yaparim ;)Olmadi ac birakmam merak etmeyin :)

      Sil
    4. bende fark ettim huzurcuğum bu çocuk aramızı bozmaya çalışıyor ama merak etme tahriklere kapılmıyorum ben :D

      Sil
    5. Aaa bir daha yorum yazarsam 2 olsun :D

      Sil