dinleyin ve kendinizden geçin :*

24 Temmuz 2012 Salı

Paramparça Sandviçler ve Fallar


                                                 (Bunun peyniri var ama olsun :D )
  
   Merhabaaa sevgili blogseverlerrr :) biliyorum beni çok özlediniz :D bende sizi özledim, cidden bak :)
bugün, bayat ekmekten yapılmış peynirsiz bir sandviç gibiyim, parça parça eksik ama belli etmemeye çalışan :)

sonuçlar açıklanalı çok olmadı ama bende şimdiden her şey çok ama çok karışık ve sanırım birazda korkuyorum.
geçen pazar arkadaşlarımla aqua parka gittik. yanımda kardeşimi de götrüdüm ve cidden çok eğlendik. hem sınav sonuçlarını kutlamış olduk hem de buna ihtiyacım vardı sanırım iyi geldi :)
nedendir bilmem havuzda bir tane bile çocuk kesmedim var ya.
ay dostlar kıyamet mi yaklaşıyor yoksa ne :D :D :D
ondan sonraki gün full evdeydim sanırım sürekli film izledim falan.
bir de annem hastahaneye gitti, sanırım ameliyat olması gerekecek ama öyle çok mühim bir şey değil o yüzden çok korkmuyorum.
   Annem demişken allahım bizim evin temizliği daha bitmedi desem bana inanır mısınız? kız sanki dersiniz evimiz saray yavrusu da sil süpür bimiyor. 1 aydır ev savaş alanı gibi resmen ve ben daha yarın perde yıkıycam, kapı silcem ve koltuk döşemesini koltuğa zımbalayacağım.
son madde nerden çıktı hiç sormayın :D :D

Tercihlerde hala kararsızım sebebi ise babam olacak mikrop. bugün dershane de randevumuz vardı, tercihler için çağırmışlardı. o da gelmek istedi ve  hayır demedim sırf diline düşmeyeyim diye.
adam geldi bir güzel yerleşti sandalyeye, etrafa laf yetiştirdi, boş boş konuştu falan. sonra işte özel üniversitelerdeki hukukları çıkartın bize dedi. ŞOK ŞOK ŞOK hani gidemeyecektim ben özele ne oldu?
her şey iyi, hoş, güzel. bende bir umut ,bir hayal, bir sevinç işte aldım başımı gidiyorum ama adama çüşş diyorlar işte bir yerde. Çıkan kararı açıklıyorum: ''Oğlum benden 3 ağustus'a kadar haber bekle. eğer sana yaz dersem bu sıralamayı gönder, yok yazma dersem dershaneye git öğretmeninle devletler için yeni bir sıralama yap.'' vallaha oyuncağa döndüm elinde adamın ama elbet sorarım bunu hesabını ilerde ona.
nasıl hırslandım anlatamam. ''werther, elbet her şeyin günü gelir be bebeğim.'' diye sakinleştirdim kendimi :D
neyse sonra babam çıktı dışarı öğretmenim benimle bir şey konuşmak istemişti.
ne dese beğenirsiniz.
''Werther sen çok güzel fal bakıyormuşsun aldım haberlerini. hemen kahve içeyim fal bak.'' olduuuu gelen kutum doldu canım, diyip bir şekilde atlattım işte onu ama söz verdim yarın birgün gidip bakıcam :D :D

ve evet denilenlere göre çok güzel fal bakıyormuşum. hatta bugün ardarda 4 fincana birden baktım ve acayip yorgun düştüm. normalde 3 fal bakacaktım ama kahve söylediğimizi duyan arka masa bize dönüp içizde bakmayı bilen mi var diye sorunca. ben açtım gözlerimi ve evet ama çok iyi değil yani dedim. kız durur mu bana şunu yorumlar mısın dedi? ben naptım, bildiğin bütün fincana baktım. kız dumura uğradı söylediklerimden sonra sanırım ki aramızdaki diyalog şöyle cereyan etti:
K: sen parayla bakıyor musun?
W: hayır bakmıyorum.
K: sen parayla bak ben sana müşteri getireyim.
W: ama ben parayla bakmıyorum gerçekten yapamam.
K: Bir arkadaşım var ne olur ona bak lütfen. istediğin zaman istediğin yerde sorun olmaz.
W: ama ben para...
K: tamam parasız bakarsın.
W: ben...
K: neyse seni de zorlamak istemem tabii ama gerçekten çok güzel baktın ağzına sağlık.
yanındaki diğer iki kızda aynı şeyleri söylediler ve giderken tekrar teşekkür ettiler :D :D :D

bu arada masadaki bir kız gözlerimi çok beğenerek maşallah dedi :D özellikle gözlerime iltifat edilmesini çok seviyorum ben  :D

Falcı falan mı açsam ben bilemedim ki :D zaten bu ara meditasyonlarımı çok aksattım haydi hayırlısı :D



   Bu yazdığım olaylar akşam 5 gibi falan oluyor sanırım çünkü tercih maratonu baya uzun sürdü. eğer erken bitseydi acemi gay ile buluşacaktım ben. ankara'ya gelmişti ama kısmet olmadı. ona da mesaj attım ama ayıp olmamıştır inşallah :D gerçi o bana kıyamaz elimde olmadığını biliyordur :D

   Kafam çok karışık sevgili dostlat ama her konuda. bazen sizin de kendinizi tanıyamadığınızı hissettiğiniz zamanlar oluyor mu? benim kendimden korktuğum zamanlar bile oluyor açıkçası. Acımasızlığı sevdiğim zamanlar oluyor böyle ara ara ve psikoloğumun var olduğunu düşündüğü narsist bir kişiliğimin yansımasıymış bunlar sanırım.
Sanırım kotü olarak değerlendirebileceğiniz şey ise, bütün bunları sadece bir iki dakikalığına yaşadıktan sonra, durumu kabul edip hala kendimi MÜKEMMEL hissediyor olmam.
Bu benim savunma silahım falan sanırım.
gece gece ne saçmaladım öyle. şimdi okudum da son yazdığım paragrafı, ben bile zor anladım siz nasıl anlayacaksınız beni koca bir soru işareti bu :D :D

Geçmişimden dem vururken en son anneme yazdığım mektupta kalmıştım. bir sonraki yazımda oradan devam etmek istiyorum.
bekleyin beni pıtırcıklarım. seviyorum hepinizi öpüldünüz kocaman :)

not: Geleneksel kahve günleri mi düzenlesek acaba :D :D

24 yorum:

  1. Werther,minigim, abin olarak soyluyorum hemen bir kahve yapiyorsun kendine, huzur abinin niyetine kapatiyorsun ve bana atama olup olmadigini yaziyorsun, Ankara'ya gelince de kahve iciyoruz ve hemen dokturuyorsun :) Yapma oyle falcilik falan, marazlanirsin alimallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha :D beni fazla büyüttün gözünde huzurum, nasıl öyle söylüyüm :D ayruca taviz vermeyeceğim prensiplerim var benim huzur abidemmmm :D
      1. asla fal bakarken söylediklerimi yazdırmam :D
      2. başkasının yerine içemem :D
      3. kesinlikle para almam :D
      4. kahvenin hepsini içmek zorundasın :D

      sen ankara'ya gel de hele bakarız o iş kolay :D
      ben hep bakmıycam bakmıycam bu son diyorum ama bir şekilde hep bakıyorum :D

      Sil
  2. Kurallarini yesinler :) Iyi bakalim ruberu bakarsin artik ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D D: :D :D :D o dediğin ney anlamadım ama benim demek istediğim şey herhalde :D

      Sil
    2. Yuz yuze demek :) Senin dedigin sey evet ;)

      Sil
  3. ne bu canım ankara'daki herkes fal bakıo aaa izmir'e de iki gönderiverin yaaa :D bak minik oğlum fal konusuna coook sonra değinicem sen orda az bekle :d

    ama daha önemli bir konus var. senin tercihlerin. ;) özel üniversiyete karşı bir insan değilim hatta imkanları olanların tercihlerini sonuna kadar desteklerim. ama anladıgım kadarı ile imkanların sınırsız değil. ayrıca babanla da aranın pek bir iyi oldugu söylenemez. sunu da unutma kendi hayatını gecirebilecek kadar para da kazanmıosun. bu da demek oluo ki üniversite paran için her sene ailene muhtacsın.
    bu sende ekstra bir yük yapıcak her okudugun sene bunu bilmelisin. olayın kötü yönlerini düşünmek huyum değildi ama son zamanlarda yasadıklarım bana böyle bir duygu daha verdi.

    tut ki babanla küçükte olsa bir sorun yasadın ve sana dönüp vermiyorum ün,iversite paranı ne halt yersen ye dedi ( yakınımda bir arkadasım üstelik ailesi ile arası kötü olmamasına ragmen aynen bu cümleye magruz kaldı ) develet üniversitesinde harcını ailen vermese bile ödeyebilecegin bir mebla olmasdı iki fal bakar kazanırsın ;) ama özelde o işler öyle yürümüo vermedigin zaman aynen olay bitio nolur bunu göz ardı etme. kısaca eşekini saglam kazıga baglamadan girme :D

    daha önce de benzeri babam bana yaptı dershaneye gönderdi parasını öedemedi hooop yarı dönem dershaneden cıktım :d bir de utanmadan üniveriste senemde istersen özele git demişti. ben de hııı fidiyimde sonra ayh ödeyemiyorum bırakmak zorundasın de demiştim.


    offf gene cok uzun yazdım annelik iç güdüsü işte :d son karar her zaman senin minik :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sırf sizin için hacettepe yazıcam vallaha bak görürsünüz :D annemin sözünden çıkmamam lazım ne de olsa :D :D
      söylediğin her şeyi kulağıma küpe yaotım cidden bak :D
      kop ankaraya gel de kahve içerken dedikodu yaparız sonra da ben sana fal bakarım :D

      Sil
    2. yavrum hacettepe yzarsan beklerim ;) bu arada van görlümü ben de ankaraya bekliyorum :D wertherim 2miz karşılıklı bi fallaşalım ankaradayken ;)

      Sil
    3. pan-da-cı-ğım canım benim canım benim :D tekerlemesi hoş oldu bak :D
      sen hacettepede misin? benim niye haberim yok ay şaşırdım bak :D blogannem gelsin tabii ankaraya :D
      fallaşalımm tabii :D haber et bana ponçik :)

      Sil
    4. Ooooo fal diosunuz beni kalbimden vuruosunuz ama yavrularım benim :))) pandiskoma cok onceden sözüm var Ankara için e sen de ordasin yaparız bir fal partisi oleyssss :)))) yerim
      Sizi sekerler :)))

      Sil
    5. bekliyoruz şeker kız one girl :D

      Sil
    6. van görlüm ve wertherim :) yavrum ankarayı mesken tutucam ben zaten. fal konusunda da 2 duayyen bi araya gelince ortaya çıkıcakları düşünemiyorum :D :D evet yavru hacettepe mekanımız ;)

      Sil
  4. fallara karşı bir antipatim var tanıştığım bir arkadaş hem kahve hem tarot falına bakıyor (paralı) dostlarına parasız vs. tutuyomuşta! lakin ben meraklanıpta "bana da baaaksanaaa" demedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben de hiç fal baktırmamıştım hayatımda. Ta ki geçen bloger buluşmasına kadar. Sizin yanınıza gelmeden önce Taksim'de fal baktırmıştım ben.

      Sil
    2. eee bahsetmemiştin o zaman

      Sil
    3. Kaynadı gitti o arada ya.

      Sil
    4. o gay'im deme öyle şeyler :D :D bak sen demeden ben sana diyorum fal candır gel bakalım gitsin :D :D

      Sil
  5. Wertherciğim hiç kızar mıyım ben sana :) İnşallah İstanbul'da yaparız görüşmemizi. İkimizinde kafası baya dolu bu aralar. Oradan oraya koşturmaca içerisindeyiz. Şu dertlerimizi biraz olsun hafifletsek de geçenki gibi uzun bir sohbet etsek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yaaa :) şu yoğunluğumuz bir bitse de yine oturup uzunca bir sohbet etsek seninle :)özlendin pıtırcık kendine çok dikkat et :D

      Sil
  6. Ya wertherciğim, blogunda saat sorunu var. 10 saat geride. Los Angeles ve San Francisco şehirlerinin kullandığı saat dilimini kullanıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım ben bedenen türkiye de ruhen oralarda dolaşıyorum o yüzden yani :D :D :D

      Sil
  7. ALlah'ım nedir bu millette ki sonuna kadar kullanma, hatta en son damlasından bile yararlanma isteği :)

    ben kahve içiyorsam sadece o an ki beyincel uyuşmayı hissetmek ve zevk almak için içerim, bir de öncesinde tatlı bişi yediysem dengelesin diye.. ama millet içtikten sonra kalan telvesiyle ne yapabiliriz diye düşünmüş taşınmış, ne de olsa telve boşa gitmesin yani.. sırf telve boşa gitmesin diye bu kadar çok uğraşılır mı yaaa

    vallahi hayretle bakıyorum.. hiç inanmam, pek de sevmem kusura bakmayın kuzum..

    özel üniversite kazanmadığın için çok şanslısın bu babanın ipiyle kuyuya inilir mi canım sen de?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fal konusunda ben de önceden senin gibi düşünüyordum. Şimdi Taksim'deki falcıları tanıyorum. Hangi falcı iyidir biliyorum yani :)

      Sil
    2. tabii tabii neden ziyan olsun ki sonuçta ama :D :D
      o kahveleri yetiştiren büyüten fabrikalarda işleyen sonra öğütüp pişiren ve önümüze getiren herkesin emeğinin hakkını sonuna kadar veriyoruz ahaha :D

      özel üniversite yazmadığım için ben de kendimi şanslı hissediyorum. hem dediğin gibi bu babanın ipiyle kuyuya inmeyi bırak düz yolda iki adım zor atarsın :D

      acemiciğim sen de falcıların kurdu oldun vallaha :D

      Sil