dinleyin ve kendinizden geçin :*

16 Temmuz 2012 Pazartesi

Lütfen Birisi Şu Anneme Artık DUR Desin!!!

(Bu arada çocuk çok tatlı. o da benim gibi yaka silkiyor. Gel tatlım yaralarımıza tuz basalım.)
Ağlamak üzereyim neredeyse saygıdeğer blogseverler. bu annem canıma tak dedi artık. yaka silker duruma geldim. benim gibi hayata pozitif bakan, yer yer polyannacılık oynayan, daima bir umudu olan werther'i sen kalk bu hale getir. olacak iş değil. birisi dese inanmaz kaba etlerimle gülerdim o derece yani.
Sinirden kaç kilo dondurma yediğimi bilmiyorum.(ciddiyim)
verdiğim o dört kiloyu geri almak istemiyorum. tanrıımmmm duy sesimi.
olaylara gelecek olursak.
bugün annem, ben ve kardeşim sinemaya gittik. yıllar sonra ilk defa. neden onlarla bir yere gitmekten nefret ettiğimi hatırlamama tekrar yardımcı oldukları işin ayrıca minnettarım onlara.
Vücut yapmak için spor salonuna gitmeyi çok istiyorum.
bunu anneme defalarca söyledim. bugün yine konusu açıldı filmin saatini beklerken ve gitmek istediğim yeri söyledim.
Maltepe park'ın orda bir spor salonuydu, arkadaşımla birlikte gidecektim. kalkıp bana ne dese beğenirsiniz.
''orası dönmelerle ve bir sürü abuk sabuk insanla doludur, adam gibi bir yere gitsene.'' surat ifadesini görmeniz lazımdı. resmen iğrenerek söylüyordu bence.
hemde benim durumumu bilmesine rağmen.
ama olmaz, bu durum onun gözünde bir savaş ve ben normale dönmek için vaş vermeliyim. (anormal olduğumu düşünmüyorum orası ayrı. gayette mükemmelim)
ben zaten bunca yıl savaşmaktan yoruldum. sadece beni olduğum gibi kabul etmesini ve susup oturmasını isterdim. Onunla dışarıya çıkmak tam bir eziyet. onu yapma werther, öyle konuşma werther, şuraya bakma werther, çok dikkat çekiyosun werther, werther, werther, werther...
kendimi onun yanında öylesine kafese kapatılmış hissediyorum ki anlatamam.
halbuki annemin beni şiddetle uyardığı; etrafı kesmek, filmden sonra çıkan hareketli parçada dans etmek, yolda kulaklıkla  dinlediğim müziğe sadece dudaklarımı oynatarak eşlik etmek, insanların bakışlarına karşılık vermek, bacak bacak üstüne atmak ve sayamadığım daha pek çok maddeyi yapmak çok hoşuma gidiyor. yani kendim gibi hissediyorum o zaman. çünkü içimden gelen şeyler bunlar.
zaten kardeşimle aram inanılmaz kötü ve cidden çok zıt insanlarız.

istediğim hayatı hiçbir zaman yaşayamayacağımı biliyorum, hiçbir zaman sevgilimin olmayacağını da ve asla kendimi birisine sarılırken mutlu ve güvende hissedemeyeceğimi de.
kız arkadaşlarımla takılsam ohh yine kız takımıyla mı geziyosun diye aşağılar, erkek arkadaşlarımla gezmek istesem hepsinin adını ve en az birinin tel nosunu ister.
her ne kadar bana güvendiğini söylese de asla bana güvenmeyecek biliyorum.
en son kavga ettiğimizde bana aynen şunu söyledi: ''Öyle bir hayat yaşadığını hissedersem eğer merak etme önce sana sonra da kendime sıkarım bir tane.''
resmen dondum ve kanım çekildi.
anneme günlük yaşamda baksanız çok modern anlayışlı ve sevecen birisi olarak görünür ve öyledir de aslında.
beni ilk öğrendiği zaman çok anlayışlı davrandı, hep yanımda olacağını ve beni sevmeye devam edeceğini falan söyledi.  ama ne zaman sinirlense içindekini dışarıya kusup birilerini yaralamayı çok sever. o yüzden kavga ettiğimiz zaman söylediği her şeyi ciddiye alırım ben.
bazen ona açıldığıma öylesine pişman oluyorum ki sormayın gitsin.
şu sıralar resmen enerjim çekilmiş durumda. ne kitap okuyabiliyorum ne bir şeyler yazabiliyorum, ne oturup meditasyon yapabiliyorum. severek yaptığım tek şey bütün gün zombi gibi internetten film izlemek.
ay nerden girdim nerden çıktım hiç bilmiyorum. kafama ne geldiyse yazdım işte öylesine. annemle ilgili o kadar doluyum ki neleri anlattım neleri anlatmadım bilmiyorum.
filmden sonra nerde oturup yemek yiyeceğimize bir türlü karar veremediğimiz bir anda buyrun hanımfendi diyen garsonun lafı üzerine, bak abi adam sana diyor, diyen kardeşimi öldürmemek içinse kendimi ayrıca zor tuttum belirtmek isterim. ve hayır benden haberi yok.

annemin teklifi üzerine gittiğim psikolokla yaptığım anlaşmaya göre iki hafta içerisinde ona durumumla savaşıp savaşmayacağımı söylemem gerekiyordu. ama bu savaşılacak bir konu değil ki... sırf annem istiyor diye bir kızla beraber olmak istemiyorum ben. psikoloğumda bunun farkında ve o da benden gelecek red cevabı üzerine annem gile beni nasıl tamamıyle kabullendireceğini düşünüyor.
beni cidden çok ama çok zor günler bekliyor. farkındayım. hepimize kolay gelsin

ankara'da tıkılıp kalmaktan öylesine nefret eder bir hale geldim ki üniversite de şehir dışı yazma olasılığım artık çok ama çok daha yüksek. belki izmir ya da eskişehir yazabilirim bilmiyorum.
puanım tutarsa istanbul'da olabilir tabii bilmiyorum.
temmuzun sonunda zaten istanbul'a gideceğim biraz kafa dağıtmak için ama oranında ankaradan bir farkı olmayacak benim için. bütün gün evde oturup sıkıntıdan kuduracağım. ordaki kuzenlerimden hiç mi kimse bir yıl demez ki gel werther seni de gezdireyim bu sefer diye.



bu arada sizinle küçük bir bilgi paylaşıcam, amcamın oğlu vardı ya hani nutella yiyerek öpüştüğüm çocuk. ortaokulda benim için kavga etmiş biliyor musunuz? birisi arkamdan dakga geçtiği için yapmış hemde bunu. ilk duyduğum da çok sevinmiştim. hatırlayınca yazayım istedim.

bu sinirle, bu kızgınlıkla gece gece bu kadar yazabildim. aslında bunları buraya yazmayı bile planlamıyordum ama yazdım işte bir şekilde.
 son bir şey:
beni kimse sevmek zorunda değil, ama herkes saygı duymak zorunda. diye bağırmak istiyorum anneme ve diğer herkeseeeeee!!!!!!!!!


şöyle anıra anıra öküz gibi salya sümük ağlamak istiyorum sayın seyirciler.
iyi geceler hepinize. öpüldünüz pıtırcıklar.

18 yorum:

  1. Şimdi şöyle ki anneni tanımadığım için klasik bir Türk filminden çözüm önerisi sunabilirim. Annen seni biliyor ve hala kötü davranıyorsa ona dokunaklı bir mektup yazıp eve bir kaç saat gelme. Telefonunu da yanına alma. Merak etsinler biraz seni. Düşünsünler o sırada. Seni kaybetme korkusunu yaşasınlar. Sen her ne kadar onları bazen sevmiyor gibi hissetsen de onlarsız yapamayacağını biliyorsun. Ya da ayrılmak kolay olmayacaktır, bunun farkındasındır. Onlara da bu farkındalığı aşılaman lazım. Çünkü onlar seni çok seviyor ve seni kaybetmek istemiyorlar.

    Üniversitede İstanbul'u yaz, rahat rahat yaşarsın. Sürekli gelip gidemeyecekleri için kontrol altına alamazlar, malum bir de gay şehri :)

    Bir de O senin annen, ona iyi davran.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten ona çok iyi davranıyorum. bugüne kadar neredeyse hep alttan aldım.
      çünkü o da benimle birlikte az uz şeyler yaşamadı. empati kurabilen bir insanım ben o yüzden onu da çok düşünüyorum. onu sevdiğimi biliyorum ama bazen katlanılmayacak noktalara sürüklüyor beni.
      ayrıca o önerinin değişik bir versiyonunu yaptım ben. annem beni karşına aldı konuştu ve tık yok. tam gaz devam.
      istanbul'u sevebilirm tabii o beni severse.

      Sil
    2. Sabretmek gerekir. Hep sabretmek.

      İstanbul tüm gayleri sever. O konuyu dert etme :)

      Sil
    3. haklısın ama Kendinden bir şekilde ödün vermesi gereken tarafın hep biz olusu beni arada geriyor işte böyle :D :D bu arada, hep tavsiyeler vererek yanımda olduğun için çok ama çok tesekkür ederim :)

      Sil
    4. Rica ederim, faydası oluyorsa ne ala :)

      Sil
    5. oluyor tabii. bazen unuttuğum şeyleri hatırlatıyor mesela bana :D :D

      Sil
  2. Werther cok tatlisin sen :) Hani yasin kucuk ve daha bir enerji dolusun ya sovsen de tebessum ederek okuyorum yazilarini..Sanirim o yaslardaki kendimi goruyorum sende... Annene kizma olur mu? O bu toplumda yetismis bir insan, daha fazla ne yapabilir ki? Bugun Anayasa'da cocuklarimiz icin hak istiyoruz diyen Trans ve diger escinsel anneleri bile kabullenmisliklerini "gozu yasli" anlatiyor maalesef.. En kabullenmisinin yureginde bile bir cizlama olacaktir, emin ol.

    Suan Universite konusunda evrene ve inandigin tum degerlere pozitif enerji gonder, bu konuya yogunlas, tavsiyem ASLA AILENIN YANINDA OKUMA! Bunu kendini bulmak icin yap. Yazilarindan yureginin temizligi okunuyor, bu nedenle sececegin insanlari dikkatli sec, seni yaralamamalari icin. Belki az; ama emin ol sen iyi ve guzel bir kalple yaklastiginda hayatin ve o kalplerin de sana gulecegini unutma... Esen kal.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. huzuuuuur :) daha ilk cümlenden içimi nasıl bir huzur kapladı anlatamam, teşekkür ederim :D bazen annemden çok fazla şey beklediğimin farkındayım ama bu hep onun benden beklediklerıne verilen bir karşılık gıbıydı hep. Yani normalde söyledıklerh ıyı hos olan bır ınsanın asıl ıcınden gecenlerı oğrenmenın tek yolunun kavga olması aklımda ? Isaretleri yaratıyor. Unıversite konusunda hala kararsızım. Sebeplerımden bırı de annemle kardesımı yalnız bırakmak ıstemeyısım. Durumlar bıraz karısık yani :) tüm söyledıklerın icın tekrar tesekkür ederim dıkkate alacağmdan emin olabilirsin :)

      Sil
  3. Karar senin elbette, sunu bil sadece cok fazla tanimasak da birbirimizi, ortak bir noktada paylasimlarda bulunuyoruz ve eminim birbirimizin mutlulugunu istemekten vazgecmeyecegiz. Hayat hep gulsun sana... tipki senin de tebessum ettirdigin gibi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede vazgeçmeyeceğiz buna inanıyorum :)
      iyi dileklerin için çok teşekkür ederim.
      umarım etrafında hep kendin gibi iyi insanlarla karşılaşır ve istediklerine daima ulaşırsın. :)

      Sil
  4. Ahh bir ara ablamın davranışlarını okuyormuş gibime geldi. Ama tabi o çok daha azını yapıyor. Sadece öyle bakmasana millete gibi şeyler diyor. Beni daha onlar dahi sinirlendirirken senin durum daha kötü ama olsun öyle yada böyle her yolun ucu aydınlıktır :))
    Neden biz gaylerin bu kadar umutsuz olduğunu anlamıyorum. Bence gayet iyi bir birliktelik kurabiliriz. Sadece gayiz diye bizim sevgilimiz olmayacak olamaz asla karşımızdakine güvenemeyiz gibi bir düşüncen olmamalı. Sen istedikten sonra herşey olur. Hem ayrıca gel İstanbul'a kafan dağılsın :)
    Vee spora gideceksen ilk gün sakın kendini zorlama. Valla kolunu kaldıramıyorsun sonraki iki gün. Ama git bence yeri fark etmez. Sosyalleşmek için güzel bir yer. Bazen hoş çocuklar geliyor mesela benim kıvırcık :P En iyi kısım galiba kas yapması ahahahah. Bir de şu soyunma odasında havalandırma var mı ona kesinlikle bak. Üç yada daha fazla kişi olduğunda odada duramazsın yoksa :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında bu konudaki umutsuzluğumun bir sebebi de annem. o benim için bir umut olduğuna ve bu durumla savaşabileceğime inanıyor. o yüzden benim yaşamak istediğim hayatı kabullenmiyor. sürekli beni ve davranışlarımı düzeltme peşinde bu nedenle.
      beni bilmesi demek beni kabul edeceği anlamına gelmiyor o yüzden. ne yapacağımı bilmiyorum.
      sporla ilgili söylediklerini kazıdım beynime :D
      bana her yer paris seancığım. o yüzden spor salonunda da sosyalleşirim, kırmızı yanarken trafikte de ahahaha :D
      dün buz devri 4 e gittim. sit'in annesininde hep söylediği gibi: her kötü yolun sonunda bizi bekleyen bir gökkuşağı ve durgun bir deniz vardır :D :D (ya da buna benzer bir şeydi işte (: )
      teşekkür ederim.

      Sil
  5. Ası cocuk werther :)))) saka bir yana canım eşcinselliği bir kenara bırak hangimiz annemizle senin yaslarında sorun yasamadikkki :) bayan bir hetero olarakta benzerlerini yasadım bebegim ve yolun ortasında çığlık Ata ata yuruyesim gelirdi :)))

    Tabi senin suan için bir dezavantajın var ( ileride avantaja çevirmek senin elinde ) :) anneler cok kapsamlı düşünüyor bazen herseyi aslına bakarsan öyle dusunmekte haksız degil toplumda eşcinseller nasıl lanse edilio biliosun ve annen de ne yazikki toplumun anlattığı kadar biliyor herseyi

    Ne demek sevgilim olmucak mutlu olamicam sana bir sürü ornek sayabilirim eşcinsel olup uzun süreli beraberlikleri olan . Ama asla sunu unutma lütfen ileride aile baskısını daha az hissedebilcwgin bir başka sehire unv gider isen ohhhh rahatım haydeee dağıtalım moduna girme gercekten güzel bir iliski istiyorsan onun için caba sarfetmelisin ve emin ol bulucaksin :))) sunu bil madem annen eşcinselleri toplumun yanlış tanitimiyla bilio neden sen ona gercek güzel eşcinselliği tanıtmayasin. Annenin kafasındaki on yargıları kırmak birazda senin elinde :)) oncelikle kesinlikle kendin İçin yasa bu senin hayatın ama kendi öz benliğini ve aileni hiç sayamayiz degil mı :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. one girlcüğüm o kadar güzel söylemişsin ki, bu masumiyetinden dolayı eğer burda olsan seni alıp ciğerime sokardım :D :D :D gelip bir de anneme eşcinselliğin güzel taraflarının olduğunu söyler misin rica etsem :D
      dediğim gibi annem benim düzeleceğimi umut ettiği için benim gibilerini ve hayatlarını tanımak istemiyor.
      hoşlandığım bir çocuk vardı onu birgün eve yemeğe çağırdım ders çalışma bahanesiyle. mükemmel bir sofra kurdum, çocuk bırak parmaklarını kollarına kadar uzanan bir yolu da yiyerek kalkacaktı masadan nerdeyse. annem rahat durur mu hiç? ertesi gün senin o çocuğun yanında niye elin ayağına dolaştı noluyo bilmem ne falan diye sorguya çekti beni. ama o kadar masum ve tatlı soruyor ki anlatamam, bende anlattım. o gün bugündür ne o çocuk ne de başka bir arkadaşım bir daha bizim eve giremedi halbuki ben çocuktan soğumuştum :D :D :D çocuğun yıllardır süren bir ilişkisi vardı ve sadece arkadaştık. ayy bu annem ne şeytan yaa hahaha :D :D
      üniversiteye gelince. korkma canım ben öyle dağıtacak tiplerden değilimdir pek :) o yüzden hep güzel bir hayatımın ve güzel bir ilişkimin olmasının peşindeyim :D
      umarım her şey yolunda gider :D :D
      öpüyorum seni pıtırcık teşekkür ederim. yine kendimi kaptırıp ne yazdım gereksiz bilmiyorum ama sen mazur gör artık :D :D

      Sil
  6. Ahhhh tatlım benim toptan hepinizi alıp ciğerime sokasim var önüne yapicaz :)))
    İnan ki annene bunu anlatmak cok isterdim ama ben kendi anneme bile eşcinselliğin kötü bir şey olmadıgını anlatmakta zorlanıyorum :))) hatta bazen o kadar korumaya geciyorum ki bu durumu annem ; onegirl kızım sen sen die kalıo ;)) hahahaha sizi koruyayayim derken annemden bol bol eşcinsel lafları yiyorum yani mrk etme :))

    Aslında annen seni kabullenmiş dıyım ben sana :)) yıllarca evim erkekli kizli arkadaşlarımla doldu taştı . Annemin mantığı disarda kalmamam koşuluyla herkesi eve çağırmam yolunda işliyordu :))) ben de biraz bokunu çıkardım sanırsam :)))

    Ta kiii bir gün o gelenlerden birinin sevgilim oldugunu öğrenene kadar :))) allam cocuğa yapmadığını bırakmadı ki hicte öyle huyları yoktur :)

    Yani demem o ki anneler kendilerine göre bir tehlike seziyorsa pantere donusebiliyor :) tecrübeyle sabittir :)))

    Biraz daha zorlanırsan arar konuşurum annenle istersen :))) dinler mı bilmem ama :)))

    Senden kalır yanım yoktur sacmalamak konusunda soyliyim :))

    Ayrıca bunları yazarken anaclik konusunda dibe vurmuş bir insan oldugumu da ileterek olaylara çift taraflı bakmaya çalıştığımı bilmeni isterim .:)))

    Gecicek bunlar . Emin ol annen bu hayatta senin iyi olmandan daha önemli bir durumun olmadıgını cok iyi biliyor sadece koruma sekli biraz farklı :)))

    Bilinçli yavrum benim ;) iyi seyler yakında sadece zaman lazım ;)))

    YanıtlaSil
  7. ahahahah demek bizi korurken annenden laf yiyorsun :D
    ahhh annem sen ne iyi bi pıtırcıksın öyle :D

    annemin beni kormak istediğini ve beni çok sevdiğini biliyorum. işte dediğim gibi zaman zaman sadece tahammül sınırlarımı biraz zorluyor ve isyeeaaannn!!! noktasına geliyorum :D

    unuttuklarımı hatırlamama yardım edip görmediklerimi gözüme soktuğunuz için teşekkür ederim ayrıca :D

    YanıtlaSil
  8. kilo dondurma? Ben seni hic kilolu dusunmedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten kilolu değilim şekerim :D
      sadece o gün çok fazla dondurma yedim hepsi bu :D

      Sil