dinleyin ve kendinizden geçin :*

9 Temmuz 2012 Pazartesi

Kendimi Tanıtışımdan ve ilk Aşkımdan Gireyim İstedim

Merhaba canlarım ben gay werther.
neden bu adı kendime seçtiğimi gayet iyi biliyor olsam da aslında hala şüphelerim var isim konusunda.
öyle gay werther'in acıları falan dediysem de bakmayın çok polyanna vari bi çocuğumdur ben aslında :)

uzun bir süre olmadı aslında kendimi blog dünyasına atıp kendim gibi insaları bulma arayışına girmem. hepinizin de tahmin ettiği gibi bu benim artık kendimi daha fazla kabullenişimin bir göstergesi sanırım. hepimiz aynı yollardan geçiyoruz ya da çoktan geçtiniz...
o yüzden tanıdık gelebilirim size ya da tam da bu yüzden bloglarını okuduğum bazı insanlar bana bu kadar yakın geldiler. mesela biadamcığımı yani paşamı çok okuyordum en başlarda sadece. ve evet biadama sürekli paşam diyen o polyanna işte benim.
sonra diğerleriyle tanıştım mesela patriği okudum, acemi gayi okudum, kaldırımı okudum vs. vs. hepsinden parçalar buldum kendime dair. sonra durup düşündüm benimde anlatılmayı bekleyen koskoca bir hikayem var diye.
şu anda bunları yazarken bile biraz huzursuzum aslında saçmalıyor muyum acaba diye. neyse düşün düşün b*ktur işin demiş büyükler bi bildikleri vardır elbet. salladım gitti.

klişe bir tabirle kendimi bildim bileli hep bir gariplik olduğunun farkındaydım kendimde. bu farkındalığın tee kreş yıllarıma dayandığını söylesem bana inanır mısınız?
o zamanlar berkay diye bir çocuk vardı kreşte mesela, allahım nasıl tatlı, nasıl yakışıklı bir şey. her gören ileride çok canlar yakacak diyor ama ileriye ne hacet o minnak yaşımda beni yakmış. tabii o zamanlar aşk nedir, götü boklu ben nerden bilcem aşkı :)
sadece hep onunla oynamak, resimlerimi onunla boyamak, hamurlarıma onunla şekil vermek, legolarımı onunla yapmak istiyorum. onunla onunla hep onunla...
o da çok iyi davranıyor bana, gıcıkda olabilirdi pek tabii ama seviyordu beni biliyordum.
ayyy bir tanede sümüklü bi çocuk vardı yarabii düşman başına dostlar.
ne gıcık bir çocuktu o öyle. ne zaman bisiklet sürsem gelir arkamdan iterdi beni ve laf aramızda kendisinden birazda korkar pek laf edemezdim.
günlerden yine bir gün, biz ara kahvaltımızı yapmışız sütümüzü içmiş pijamalarımızı giymişiz tuvaletimizi yapmışız öğle uykusuna yatıcaz.
ohh miss her şey.
öğretmeniminiz bizi yatırdı gitti ama bizde uyku falan ne gezer kalktık kovalamaca oynuyoruz. sırayla da kapının deliğinden hoca geliyor mu diye bakıp durumu kontrol altında tutuyoruz.
o küçük yaşta nasıl akıl etmişsek töbe töbe.
bi ara öğretmen sesimize geldi hepimizi yatırdı bağıra çağıra, sonra yine gitti.
ayyy benim yollu olmaya meyilli olacağım o zamandan belliymiş.
ben rahat durmadım kalktım berkayın yatağına gittim pıtır pıtır, girdim içine.
öylece bakışıyoruz. üzerimizde de hava sıcak sadece çarşaf gibi bir şey var tam hatırlayamadım şimdi.
filmlerde görmüştüm, bakışmayı bırakıp berkaycığıma bir öpücük kondurup kıkırdadım.
o da şaşkın, çocuk heyecandan ne yapçağını bilemedi herhalde diye düşünürken beni yemeye başlamasın mı? ama sadece böyle öpüşüyoruz dediysek de ateşli bir şey beklemeyin. sadece dudaklarımız birbirine deyiyor o kadar. başka hiçbir yerimizde kıpırdamıyor. dudaklarımız dahil.
ben o anının büyüsüne dalıp gitmişken o cadı öğretmen gelip aniden üstümüzü açıp basmasın mı bizi. ne bağırışlar ne çağırışlar.
kahpe, hemen akşam anneme şikayet etti beni.
evde de ne kavgalar ne kıyametler. babamın öfkesini hala hatırlıyorum.
küçüklüğüme dair bu kadar şeyi hatırlamama şaşırabilirsiniz dostlar ama hem hafızam kuvvetli benim hem de ilkler unutulmaz derler ya ondan her halde.
annemle babamın gazabını yarın anlatacağım kısmetse.
kendinize çok iyi bakın. öpüldünüz şekerlikler :)

24 yorum:

  1. Kreş yıllarına dayandığına inandık yahu. Zaten öyledir. Aslında farkedilmez, sadece merak olarak yorumlanır. İleride dönüp "vay aslında ben eskiden de ibneymişim" dersin, öyle bir şey bu. Hepimizin var böyle anıları.

    Hoşgeldin aramıza :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, insan dönüp düşününce şimdiyle alakalı çok bağlantı bulabiliyor :)
      çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Hoşa geldinnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!

    Çok ilginç geldi bana o zamanlar yaşadıkların. Gerçi benim de buna az çok benzer maceram 1. sınıfı bitirip 2. sınıfa geçtiğim zaman gerçekleşmişti.

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederiimmmmmm :)
    merak ettim bak şimdi. yazarsan okuyı isterim :)

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. ahahahaha teşekkür ederim :)

      Sil
    2. ve yorumlardan kelime doğrulamayı kaldırırsan çok mutlu olurum :) çok sıkıcı bişey

      Sil
    3. ben bu bloğu açana kadar bi tarafım çıktı :D onu ne zaman yapmışım hiç haberim yok :D dur buluymda kaldırıym :)

      Sil
  5. Ahahahah sen benim bir üst modelimsin galiba, hoş geldin aramıza :D

    YanıtlaSil
  6. olabilir :D
    teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  7. kreş günlüklerini hatırlayabiliyor olman normal o yaşta yaşadığınız az buz bir şey değil sen kalk çarşafın altına gir onu öp -töbe- (o.O)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha küçükken daha mı cesurmuşum ne :D

      Sil
  8. okuyunca çok ama çok eğlendim.. iki tane yakışıklı veletin çarşafın altında öpüşüyor olması.. ayh ne tatlı bir düşünce, ne tatlı bir fotoğraf olur.. ben öğretmeniniz olsam hemen fotonuzu çekerdim emin ol :))

    hoş gelmişsin kuzum ben yeni fark ettim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkes sen mi bigayciğim. bırak fotoğrafı, en azından görmezden geleydi. yok, kadın bildiğin beni şikayet etmek için saniyeleri saydı :D

      teşekkür ederimmmmmm, hoş bulduk :D :D

      Sil
  9. Ayhhhh neyseki yalnız değilim komik kreş anılarında :) iyi iyi sevindim :)

    Hoş geldinnn :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederimmmmm :) hoş bulduk :D
      yalnız değilsin merak etme :D
      ne yaramazlıklar yapmışım ben hey gidi günler :D

      Sil
  10. Allah'ıııım ne güldüm yaaaa. Delisin sen. Zaten o ana okulları yok mu varya oralarda ne oynaşlar ne dolaplar dönüyor. :)) Sen de o dolapları çevirenlerin halaybaşısıymışın. Sıpa seni..:P :))
    Çok eğlenceli bir geliş olmuş. Gülmekten öldüm. :D Evet isminden dolayı blogun da acıklı sanmıştım ama baya eğlenceli başlamışın. (En baştan okumaya başladım da..:D)
    Bakalım daha neler okucaz.
    Sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar da umutsuz değilim canım :D arada güldürüyor arada hüzünlendiriyorum ben :D
      en baştan okumak mı O.o sıkılmazsın umarım :D
      ve teşekkür ederim sevindim beğenmene :*

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, beğenmene sevindim :)

      Sil
  12. Ayy nasıl öptün ya minnak yaşınfa çocuğu pislik :) hhaha şebek seni:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahaha :D öperim ben hiç kaçırmam :*

      Sil