dinleyin ve kendinizden geçin :*

12 Temmuz 2012 Perşembe

Çarpık İlişkilerin Adamı Werther

Aslında size yaşadıklarımı oluş sırasına göre vermeyi çok isterdim ama ne olduysa basiretim bağlandı galiba ve istediğimi yapamadım.
neyse, sizde beni modernist bir yazar kabul edin, bir şimdisini bir de geçmişini anlatan o karmaşık yazarlardan birisi olarak yani :D
yaşamım boyunca sürekli hatalar yapıp durdum sanırım, en azından bana göre hatadır biraz sonra size anlatacaklarım. işte karşınızda çarpık ilişkilerin adamı Werther.

Varan 1:  Bir önceki yazımda sizlere evim dışında kaldığım ve yanlarında büyüdüğüm kimselerden biraz bahsetmiştim. işte onlardan bir tanesi de babannemdi. bu yaşananlar kreş maceramdan sonra, ilkokula başlamadan önce oluyor belirtmek istedim :D
etrafımda sürekli kadınların olması canımı gerçekten çok sıkıyordu. ailede bana yaşı en yakın olan hemcinsim ise benden 2 yaş büyük olan amcamın oğlu yani kuzenimdi.
ne zaman babannem gile geleceğini duysam sevinçten götüm tavana değerdi, çünkü o gelince dışarıya çıkmama izin veriliyordu. biz dağ, taş, ağaç, engel demeden koşar oynar ve tırmanırdık. kendimi özgür ve rahat hissederdim onun yanında. mahallede hiç bilmediğimiz evlerin bahçelerine, hiç bilmediğimiz yollardan giderdik ve o zamanlar yaşayabileceğim en büyük macera işte buydu benim için.
biz bir araya gelince yaramazlık yapmayı gerçekten çok severdik ve yine günlerden bir gün enerjimiz üzerimizden akıyor. ne yapsak diye düşünüyoruz. gizlice babannemin annesinin evine girdik ,ki kendisi o zamanlar hayattaydı daha 2 sene önce falan vefat etti.
onun evinin içinde, ona gözükmeden saklanarak onu çıldırtmayı çok severdik biz.
en büyük eğlencelerimizden birisi oydu.
artık kaçacak bir yerimiz yoktu ve yakalandığımızda bu sefer dayak yememe gibi bir şansımız da yoktu. koridorda öylece durup bizi bulmasını bekledik ama bizi görmeyerek sadece önümüzden geçip gitti. bu nasıl bir mutluluktu o an anlatamam.
hemen kahkaha ata ata yatak odasına koşup gardropla  duvar arasındaki küçük boşluğa saklandık. küçüktük ve bizim boyutlarımızdaki 2 kişi gayet rahat sığabilirdi oraya.
bir süre daha bulunmayı bekledik ama bizi arayan ya da bize seslenen kimse yoktu.
rahatlamıştım. kafamı kuzenimden tarafa çevirdiğimde ise hiç beklemediğim bir şey oldu.
beni pat diye öptü. allahım orada o an eriyerek yok olabilirdim ama olmadım. o korktu bir an için, ama ona korkmaması gerektiğini öpücüğüne karşılık vererek gösterdim. sonra utanıp kafasını çevirdi ve bir daha böyle bir şeyi yapmayacağını söyledi. ama mikrop ben fırsatını bulmuşum durur muyum hiç. son kez öpmesi için beni zorladım onu. istediğimi aldım elbette.
yine öyle ateşli bir öpüşme beklemeyin ortada sadece birbirine değen iki çift dudak vardı hepsi bu.
daha sonra onların evine gittik uzun bir aradan sonra. mutfakta buzdolabının önünde nutella yiyorduk ve orada son kez öpüştük onunla hemde babam salonda ve salondan mutfak görünürken.
allahtan bu sefer kimseye yakalanmamıştım :D :D
çocuğun eşcinsel olup olmadığını bilmiyorum açıksası ve doğrusunu söylemek gerekirse merak da etmiyorum. birbirimize yakın oturuyoruz ama yıllardır konuşmuşluğumuz yok.

                                       Ben şu kırmızılıyla yemek istiyorum nutellamı ama :D

Varan 2: bu anlatacağım olay, ben lisedeyken yani kendimi en çok inkar edip düzeltmeye çalıştığım döneme denk gelir.
eminim hepinizin başından geçmiştir benzer deneyimler.

erkeklere ve kızlara olan ilgimi 10 üzerinden bir tabloyla belirtmem gerecek olursa
7 points goes to erkekler yani. geriye kalan 3 puanda kızlara işte.
hayatımda bir kere adam akıllı bir kız arkadaşım oldu benim. o da  annemin kuzeninin kızıydı.
kendisiyle bir organizasyonda karşılaşmıştık.
çok kısa bir süre konuştuk internet ortamında sonra telefon numaraları falan alındı  verildi.
benim hiç ümidim yoktu ama, gayet iyi anlaşıyorduk. aradan bir ay geçti ve biz gayet iki sevgili gibiydik. dışarıya çıktığımız bir gün ona: ''sevgilim olur musun?'' diye sordum, o da bana ''tabii olurum şapşal.'' diye karşılık verdi.

ne kadardır çıktığımızı hatırlamıyorum ama bir gün beni ablasıyla ve kuzeniyle tanıştırmayı istedi bende kırmadım onu. sonra öğrendim ki arkamdan bolca dalga geçmişler. sevgilim onların böyle yapmalarına çok bozulmuş ve gelip beni davranışlarım konusunda uyarmaya çalışmıştı.
ne demek istediğini gayet iyi anlıyordum ama ona ''ben buyum, nasıl olmamı isterdin ki?'' diye sordum. bana aynen şöyle dedi: '' siktir et hepsini. özürdilerim.'' ardından dudaklarıma yapıştı.
ama bu seferki bildiğiniz, gerçek ve ateşli bir öpüşmeydi. benim için en önemli olan şeyse beni ben olduğum için sevmiş ve beni değiştirmeye kalkmamış olmasıydı.
içimdeki bene ulaşmış ve ona dokunarak nazik bir öpücük vermişti. işte bu her şeye değerdi.

ikimizinde aileleri sorunluydu benzer şekillerde ve birbirimize destek olmayı çok iyi öğrenmiştik. ufak tefek anlaşmazlıklarımız haricinde hiç kavga etmemiştik ve ilişkimi gerçekten çok dolu dolu yaşıyorduk.
sonra günlerden bir gün mesajlarında edepsizleşmeye başladı ve bu beni gerçekten çok rahatsız etti. cinsellikle ilgili konular açıldı, o an baş başa olsak kendisine neler yapacağımı falan sordu. ben anlamamazlığa verdim ama bir süre sonra bende istediği dilden konuştum onunla.
bütün masumiyetimiz aniden yok olmuştu.
ertesi gün bize geldi ve ne kadar bir şeyler yapmak istemesem de ,kendimi kanıtlayacağım ya yine kendime hani, birlikte olduk.
bir ay sonra falan da ayrıldık zaten.
şu anda ise çok iyi iki arkadaşız ve geçmişe saygımız var.

                                             Bir ara böyleydik işte onunla...

Varan 3 ü size yarın bambaşka bir başlıkla anlatmak istiyorum çünkü çok uzun ve karmaşık. bunları bile detaya girmeden kısa kısa anlattım ki siz sıkılmayın diye canlarım :D

varan 3 le nasıl bir akrabalık bağım var acaba tahmini olan var mı? :D

not: vallaha yollu falan değilim ben. sadece küçüktüm ve hatırlıyorum :D
not 2: aşkı arıyorum gören duyan olursa haber versin.
not 3: bu notları neden attım bilmiyorum. içimden geldi galiba.

12 yorum:

  1. Oğlum yavaş yavaş :P Sen neler yapmışsın küçükken ahahahah :D
    Varan 3 bence akrabağan -bence böyle yazılmayacaktı bu ama neyse- aşkı bulursan tut ben de faydalanayım :P
    Yollu değil gibisin yoksa öyle misin :P Yok ya şaka bir yana herkesin vardır öyle anıları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahahah :D seancığım ben neler yapmışım hakikaten öyle :D
      varan 3 ün akrabam olduğu kesin, sadece nereden akrabam acaba demeye getirdim :D
      cidden yollu falan değilim bak :D
      fırsatları değerlendirmişim sadece o kadar :)

      YanıtlaSil

      Sil
  2. O zaman teyze oğlu diyerek bahse giriyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu arada bahsi kaybettiğini de belirtmek isterim ahahah :D :D

      Sil
    2. Tabi bir de o var değil mi :P

      Sil
  3. ahahaha bakalım tahminin doğru çıkacak mı? :D

    YanıtlaSil
  4. tahminde bulunamayacağım ama yıllardır kendi yönelimime 10 üzerinden puan versem 7lik payda erkeklere 3lüğü de kızlara düşüyor diye oranlamıştım. aynısını görünce sevindim nedense. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı şekilde düşünüyor oluşumuz beni de mutlu etti bak şimdi :D :D :D

      Sil
  5. Kuzenlerimle hiç öpüşmediğim için eksiklik hissetmeye başladım bak şimdi :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahahahahahaha kahkahama engel olamadımmm :D :D :D daha önünde zaman var üzülme derdim ama sen boş ver en iyisi, hiç bulaşmamak :D

      Sil
  6. yollu olmadığına sen değil biz karar vericez lool dur bakalım varan 3 e ondan sonra karara bağlarız :P

    YanıtlaSil
  7. ahahaha aşk olsun o gay :D neyse varan3 e de bakda öyle karar ver o zaman :D :D :D

    YanıtlaSil