dinleyin ve kendinizden geçin :*

20 Temmuz 2012 Cuma

Ben Yine Şaşkınım: Elde Ne Var?


merhaba sevgili blogseverler :) nasılsınız görüşmeyeli?
ben mi?
ipi kopmuş bir uçurtma gibiyim, başı boş ama kontrolü sağlamaya çalışan :D

bugün benim için gerçekten hem çok güzel hem de buruk bir gündü sayın seyirciler.
sebebine gelecek olursak:
saat sabahın 9'u ve belki kargalar bile daha kahvaltısını etmedi bilemiycem.
bir evdeki bütün telefonların aynı anda çalma olasılığını sınavda sorsalardı olimpiyat sorusu kategorisine girdiği için iptal ederlerdi sanırım :D ay bu nasıl bir gürültü öyle. normalde annemin işte olması gerekiyordu ama ben koşa koşa telefonlara yetişmeye çalışırken bir de ne göreyim hanımefendi evdeymiş :D

anneme arayanlara uyuduğumu söyle dedim ve koştum yatağıma. geldi beni zorla uyandırdı. meğerse sınav sonuçları açıklanmış. ŞOK ŞOK ŞOK!!!!!



werther uyku sersemi kendisini şaşırmasın mı bir kez daha :D
bilgisayara nasıl koştum, nasıl açtım hiç hatırlamıyorum :D
sıralamam gerçekten çok hoştu. istediğim pek çok yer tutuyordu, birisi hariç.
bir devlet üniversitesinde hukuğa yetmiyor malesef sıralamam.
özele gitme imkanımda yok ne yazık ki. işletme iktisatı da ben okumak istemediğim için geriye benim için pek fazla seçenek kalmadı doğrusu. o yüzden sevincim biraz havada kaldı gençler.

üstüne bir de annemle kavga ettim sonuçlar yüzünden.
istediğim yer için yeteri kadar çalışmamışm falan. neler yaşadığımı ve neler yaptığımı en iyi kendisi bilmesine rağmen, annem bazen gerçekten çok acımasız olabiliyor.

özel yazamamın sebebi ailem tamamiyle.
annemle babam ayrı olduklarından ve medeni insan çerçevesinde boşanmadıklarından mütevellit ortadaki güvensizliği ve anlaşmazlığı ancak ve ancak bir mucize çözebilir ki o da uzak bir ihtimal gibi.
annem babamın parayı ödemeyerek ortadan kaybolacağını düşünüyor babam olacak mikrop da annemi benim için yeteri kadar taviz vermemekle.
annemde bizi o adamla muhattap etme diyerek beni devlet üniversitesine zorluyor.
hem de bunu ne manevi baskılarla yapıyor anlatamam.
işin özeti ben yine acılardayım yetişin a dostlar :)
ama bildiğim tek bir şey var ki o da, bu durumu da iyi ya da kötü bir şekilde atlatacağım ve önüme bakacağımdır.
hangi mesleği seçersem seçeyim hep en iyisi olmak için yırtacağım kendimi bundan eminim.

dediğim gibi sadece, hayatımın dönüm noktaları olan zamanlarda bir kez olsun olayları ben yönlendirebilmeyi isterdim ama herzaman ki gibi benim hayallerim kuş olup uçtu yavrular.
neyse ben daha bişiler yazıcaktım ama unuttum ne yazacağımı karmaşık ruh halimden dolayı.
affedin beni :D hepinizi seviyorum pıtırcıklar öpüldünüz kocaman...

22 yorum:

  1. Werther oncelikle tebrik ederim, anladigim kadariyla kotu bir sonuc almamissin ve yine anladigim kadariyla Istanbul yolcusu kalmasin:)

    Ozel hayat hepimizin kotu, salla o yuzden. yine de Ankara'da okuma sen. ha tabi sirf Istanbul olsun diye de s.ktiri b.ktan bir bolume gitme elbette; ama guzel bir DEVLET Uni yazmayi sakin unutma.

    Bir buyuk nasihati ve onlarca is basvurusu sonucu elde ettigim deneyimlere dayanarak soyluyorum; HICBIR isveren ozel uni mezunu kimseye oncelik tanimaz is verirken (tabi bu Uni.ler Sabanci, Koc, Galatasaray, Bilkent degilse)

    Bugun BIM'den sonra en cok acilan sey Universite bu ulkede; o yuzden sen koklu bir devlet Uni.sine kapagi at ki ileride guzel bir sirket ya da isyerinde istihdam edilebil. IBF yazma kesinlikle, fazlasiyla insan var bu fakulte mezunu, hukuk iyiymis; ama emin ol gunumuzde onlarin da hali icler acisi. Ogretmenlik mi ASLA!!! yillardir cekmedigim dert cile kalmadi...:) Eeee geriye ne kaliyor diyeceksin?

    Elbette saglik sektoru. Suan aklim olsa RADYOLOJI TEKNISYENLIGI okurdum 2 yillik. Kuzenim gunde 4 saat calisiyor, yilda iki ay izni var ve maasi 3000 tl civarinda. Ozelden gelen teklifler ve gittigi hastaneleri saymiyorum bile. Ne yap et sagliga yonelmeye bak derim, bir dost/abi olarak... Tekrardan gecmis olsun der gozlerinden operim ;)

    Not:Tercih asamasinda aklina takilan bir sey olursa ya da yardima ihtiyac duydugunda cekinmeden sor istedigini...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. huzur abidem, dediğin her şeye harfiyen katılıyorum ama sevmediğim bir mesleği yapmaktansa özel bir üniversite de istediğim bölümü burslu okusam olmaz mı? evet mezuniyet ve diploma çok önemli ama olmayınca olmuyor.
      ayrıca mf olsaydım sağlık sektörüne el atabilirdim ama malesef.s belki yukarıdaki yüzüme bakarsa psikoloji okurum :D :D
      tavsiyelerin için çok ama çok teşekkür ederim. yanımda olduğunu bilmek güzel :)

      Sil
    2. Werther minigim , suan kipir kipirsin seni anliyorum;ama emin ol okumaya baslayinca ya da gec onu okul bitince cok farkli her sey. Suan senin icin Universite'ye girmek tek sorun ya; asil onemli olan olay bittikten sonrasi. Universite bir sekilde okunup bitecek; ama sana gelecek vaadetmeyen bir bolum de okuma! Senin yaslarin da ben de idealisttim. Hayallerim vardi, sevdigim bolumu okumanin huzuruyla dolacaktim. Doldum, doldum da tasamadim; her sey icimde patladi resmen! :) Sen de aynisini yasama istiyorum. Bak Hukuk konusunda "kaytan biyik"la konusabilirsin, sana tavsiyeleri ve anlatacaklari olacaktir muhtemelen. Soylediklerini kulak arkasi etme onun derim... Bu arada rica ederim canim benim ne demek! :)

      Sil
    3. benim hayallerim daha gerçekleşmeden içimde patladığı için söylediklerine çok da uzak sayılmam hani :D :D :D
      tabii ki aklımda gelecek vaat etmeyen bir bölümü okumak yok. her şeyi en ince ayrıntısına kadar araştırıp öyle vermek istiyorum kararımı.
      bu eşit ağırlık bölümününde meslek dalları çok az ben ne yapayım huzurcuğum :D

      Sil
    4. Sen bir yolla bakalim siralamani,puanini ve meslekleri. Biraz bakayim ben bolumune gore neresi olur diye. Sunu da unutma, sirf istanbul olsun diye de sacma sapan bir bolum yazma, gelince doverim :)

      Sil
  2. Tebrikler oncelikle tatlım ;))) huzura katılıyorum ayrıca ozel i en son ihtimal duşun heleki devlet unv gitme sansin varken ;)) ben burslu kazanan arkadaslarımı bile uyarıyorum bu konumda . Dunyanın binbirturlu halı var okulu yarıda kesmek zorunda da kalabilirsin ve bu iğrenç bir durum ( bir kaç arkadaşımın basına geldi )

    Sonuc olarak bu tercihler hayatına yon verio unutma sekerim istemediğin bir bölümde tercih yapma bu senin hayatın ve en az 4 sene okucak olan sensin :) şahsen ben çok istediğim 2. Tercihime yerleştim ve cok severek okuyup bitirdim :)))

    Umarım sende unv e girince aynı hislerde olursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh bende bir bulabilsem hukuktan başka beni hangi mesleğin mutlu edebileceğini. ama işin içinden çıkamıyorum ne yazık ki. özelin her zaman riskleri var tabii ama şu da bir gerçek ki hem puan olarak devlet üniversitelerinden daha düşükler hem de imkanlarıda devletlere oranla daha fazla.
      tavsiyelerim için çok teşekkür ederim one girl :D

      ay tontiş sen beni evlat edinsene.
      sevaba da girersin bak hem :D :D :D
      öpüldün :)

      Sil
  3. canım benim imkanlarını sen belirliceksin :d evet cogu devlet üniversitesinin imkanı daha az olabilir ama kampüs hiçbirşey üniversite hayatı herşey bebeğim unutma :D

    benim gibi ünv. hayatının dibine vuranlar cıkınca nasılll yaaa bana neee ben gerçek hayata dönmek istmeyorum diyorlar :D:D:

    bak sonra atlarım içimde kalır üniveriste1. sınıfa gelir gelmezzz work and travel hazırlıklarına başla yavrum :d bir daha ozmnlar gelmio çünkü. ben hala kafamı vurcak dağ taş ararım nie 1. sınıftan gitmeye başlamadım da son senem de gittim die :D:D

    hukuk çok güzel ve asla popülerliğini kaybetmemiş bir meslek haklısın. ama sunu unutma bir meslek ne kadar popülerse ilerde iş bulma imkanın aynı oranda azalıyor.

    suan seni tahmin edebiliyorum ben gireyim de ozaman kadar ayarlarım bir şeyler diyosun (ki ben oyle demiştim :D:D) ıhhhh olmuo işte o öle kpss bir sürü sonu ssssss ile biten illet binlwerce sınav ve hala iş arama modları. :d

    seni hukuktan sogutmak için söylemiyorum sadece meslegini seçerken iş imkanlarınıda aynı derecede önemli tut die tavsiyelerim :D sunu unutma bir meslegi ne kadar seversen basarma sınırın o kadar yüksektir.

    karar senin yavrummm annem cocummm :d nereye yerleşirsen yerleş,azimin elinden hiçbirşey kurtulmaz unutma. önemli olan oldugun yerde iyi şeyler yapmak.

    ayrıcaaa tabiki seni de evlat edinirim :D zaten yakında kocaman bir ev acmak istiyorum :d Perran Kutman'ın bir dizisi vardı eskiden adını yanlıs hatırlmaıosam kızlar yurdu idi. onun eşcinseller yurdunu açasım var :d

    ama bakkk patrick'in blogunda da belirttim. evlat edindikten sonraaa ayhhh cok üstüme düşüosunnn ayhhh bayiiiliiiiiciiimmm demek yok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. work and travel de laf mı bana izin verseler ben direk yurt dışında başlayacağım üniversiteye ama ne gezer. düşünen mi var werther'i. canıma ot tıkadılar resmen var ya :D :D harap ve bitap bir şekilde sadece düşünmekteyim :D

      ben zaten hangi mesleği seçersem seçeyim dediğim gibi hep en iyisi olmak için uğraşacağım ve iyi şeyler yapacağıma da eminim ama iş karar vermekte :D :D :D

      pilavdan dönenin kaşığı kırılsın one girlcüğüm :D şartlarını kabul ediyorum evlat edin beni :D atalım imzayı bitsin bu iş :D :D

      Sil
    2. Gokul ister ki yurtdışında oku ama ne demişler azla yetinmeyen cogu bulamazzz :) den work and travel erasmus fln yapar açığı kapatırsın seker mrk etme

      Kafanda az cok sekillenmistir hersey zaten birazcık araştırma hooopp unv :))

      İmzaya gerek mı var tatlım önemli olan gOnulden bağlılık imza formalite ;))))

      Sil
    3. formalitelere gelemem zaten sıkıcı şeyler :D
      o zaman beni evlat edinmiş bulunmaktasın. görün de şahit olun a dostlar :D

      Sil
  4. İstanbul'daki ya da Ankara'daki hiç bir hukuk tutmuyor mu? Ya diğer şehirdekiler?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. malesef acemıciğim devlet hukuk olmuyor hiç. O yüzden saşkın bir vaziyetteyim ya zaten :D

      Sil
  5. Selam werther, benim blogum olmadığından anonim yazıyorum. kusura bakma:) yazılarını severek okudum şimdi :D

    benimde sonucum geldi, çok çalışmama rağmen istediğim olmadı. bi sene daha hazırlanmam gerekiyor ve ne yapacağımı bilemiyorum:( Eğer senind istediğin yer olmuyorsa, bence bi sene daha denemelisin, ama çok zor geliyor:(

    ben hiç kimseye gay olduğumu söyleyemedim. şu an bile açıklayamadığım korkularım, hep kafamdaydı sene boyunca. En yakın arkadaşıma söyledim ama, ne kadar sevsem de çok bencil biriydi. Çok sevmeme rağmen bana hiç yardımcı olmadı. Hiç dertleşemedim, içime attım hep ve ister istemez sınav motivasyonumu etkiledi bu durum.

    Umarım olur ya hukuk:) Umarım sevgili de bulabilirsin :))

    Severek izlediğim glee dizisi var:) izlemediysen izlemeni öneririm :D 2.sezonda kurt/blaine çiftini seveceğine inanıyorum :D babay.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman tanrıımmmm!!! Sen benim ilk anonimimsin :D o yüzden seni butun blog dünyası adına kutsuyorum öncelikle :D beğenmene gerçekten sevindim :) sınava gelecek olursak, ben bu sene 2.kez girdim zaten o yüzden 3.seneyi deneyeceğimi pek sanmıyorum :D ama sana tavsiyem eğer bu ilk girişinse, memnun da değilsen bır seylerden korkmadan bir kez daha hazırlan bence. Emin ol her sey çok daha güzel olacak. Benimde aileme acılmam ve pek çok olay yaşamam ardından bu sene oldu bu yüzden emin ol seni çok iyi anlıyorum :) insan bazen anlayamdığımız şekilde davranıyorlar ama lütfen bu seni yıldırmasın. Eminim çok güzel arkadaşlıkların olacaktır :) elimden geldiğnce yardımcı olmak isterim sana istediğn zaman çekinmeden yazabilirsin :) daha yazmak isterdim ama söylemesi ayi banyodayım seni cvpsız bırakmak istemedim :D iyi dileklerin için çok teşekkür ederim ve diziyi yazdım bir kenara, zaten başlamk istiyordum. Kendine dikkat et :)

      Sil
  6. İstemediğin bir bölüme gitme, gerekirse 1 sene daha bekle. İstanbul'da okuman şart değil. İstediğin bölüm Eskişehir, Ankara, İzmir'de tutuyorsa hiç bekleme. Diğer şehirleri yazacaksan da olanaklarını iyice düşünmelisin. Umarım senin için hayırlısı olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim kaldırımcığımmm :) istediğim bölüm hukuktu onu kaçırınca boşluğa düştüm zaten :D ama yakındır bir karar verip toparlanmam :D

      Sil
    2. Hukuk'u İç Anadolu taraflarında okuyabiliyorsan git derim. Hani istediğin bölümü Konya'da okumak mı istemediğin bölümü İstanbul'da okumak mı deseler hiç düşünmeden Konya derim. En önemli şey istemek. Unutma bunu.

      Sil
    3. işte sorun orada kaldırımcığım türkiyenin hiçbir yerindeki devlet hukuklar tutmuyor :D tabi bir kaç soru daha yapaymışım iyiymiş ama malesef :D kaderin kahpe bir oyunuyla daha karşı karşıyayım :D :D
      bir karar veririm en kısa zamanda ve o karar benşm için en iyisi olur umarım :)

      Sil
  7. Ay ben de çok sevindim werther, ben de ilk defa yazıyorum. rahatmış burası ya:) garantisi yok, ücüncü sene denemen cok zor olurdu zaten. hakkında güzel seyler olur umarım. Teşekkür ederim ya, bi sene daha deniyeceğim ben galiba. Aksilik çıkmazsa olur heralde. Tabi her şeyi içime atıp, kendime eziyet etmezsem. gay olduğumu sadece bi zamanlar en iyi arkadaşım olan kişi biliyordu, ama benden çok uzaklaştı o da. artık konuşmuyoruz ve konuşacak birilerini gerçekten ihtiyacım var. yaşadığım yer çok kötü bi yer. hem küçük, hem hiç bir şey yok, hem tutucu bi yer.Başka şehirde okuduğum için ki orası daha da tutucu, burada hiç arkadaşlarım yok. buradan kurtulmam için kazanmam lazımdı ama bi sene daha kalmam gerekecek:(
    Umarım olur ya o çok güzel arkadaşlıklarım:) tabi senin de.. Evet sana yazacağım, tanışmasak bile yazılarından çok sevdim seni :D
    Cevap için teşekkürler:D Sen banyoya devam:) İzle, izle harikadır :D Görüşmek üzere:) -anonim:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. banyodan çıktım anonimciğim :D :D
      e-mail adresim var profilimde. istediğin zaman yazabilirsin. elimden geldiğince, kendi bildiklerim dahilinde yardımcı olmaya çalışırım sana. çünkü tek başına olmak ve kimsenin seni bilmeyip anlamamsı nasıl bir şeydir çok iyi biliyorum :)
      kendimi sevdirdiysem ne mutlu bana :)
      ayrıca 2.senenin sitresini ve korkusunu yaşamış birisi olarak emin ol neler hissettiğini anlıyorum ama korkma sakın. emin ol her şey okul yokken daha güzel olacak senin için. çalışma ortamın daha güzel olacak.
      insanları herzaman tam tanıyamıyoruz işte bir bakıyosun sana en yakın olan çok uzaklarda bir bakıyosun hiç beklemediğin birisi elini uzatmış :) hayat çok garip anonimiğim hem de çokkk :)

      Sil